2023年3月2日

旅居英國 • 動態移民(27) – 英國蓬萊島 Isles of Scilly

英國西南端小島Isles of Scilly古堡酒店 – Star Castle Hotel

錫利群島(Isles of Scilly)位於英國西南端距離Land’s End 45km,由5個有人居住島嶼(St Mary’s, St Agnes, Tresco, St Martin’s, Bryher)和多個無人小島組成,大約在公元前 2500年的新石器時代已經有人定居。St Mary’s是其中最大最多人居住的小島,亦是Isles of Scilly對外聯系的中心。每年410PenzanceSt Mary’s均有客貨輪船往來兩地,其餘日子便只有小型飛機Skybus來往Land’s End機場和St Mary’s機場,因此島主差不多所有民宿和酒店也是在4月才開始營業。島上住宿很難預訂,在每年78月旺季,必須預早6個月訂房。



旅居英國動態移民 – Day 33

<<Penzance>>

今日早上要趕船,06:30便起身煮早餐比小太熊食。

晨早從窗口望出Penzance


今日只有 巴瑪火腿出前一丁、多士和奶茶,每位成本£1.6


08:40出門口行1.3km去碼頭,上船前要把大行李寄艙。


Scillonian來往St Mary’s的客貨輪已經埋岸,可以上船了。


PenzanceSt Mary’s船票,單程每位£63,包括20kg大行李寄艙,航程3hrs


船上小賣部的位比較舒服,個個都買杯嘢飲响呢度坐。


可樂(£2)只係比超級市場貴£1,抵呀。


10:45開船,起錨。


很快路過The Minack TheatrePorthcurno Beach,好似粒米咁細,近視就睇唔到啦。


去到Land’s End了,之後要出大西洋。


<<St Mary’s>>

Star Castle Hotel去到St Mary’s見到山上的 星際古堡酒店,今晚就住這𥚃


休鎮(Hugh Town)St Mary’s最大的小鎮,碼頭便在這𥚃


Hugh Town碼頭 上船之後認返自己的行李,散~


從碼頭行500m,穿過城門便到Star Castle Hotel,不過要上山架。

Star Castle建於1593Queen Elizabeth統治時期,用作保衛Isles of Scilly,古堡內的房間現已改建為酒店房,由於古堡大樓只有少量房間,酒店在花園位置建造了大量花園房供應需求。

Star Castle Hotel位於Garrison Hill的山頂上,外牆呈現八角星星型狀,景觀開揚,不過由於面向大西洋,這裡長期也括着強風,要適應適應。


從大門口進入古堡,好有氣勢啊。


進入大門口之後穿過這小走廊。


過埋這小巷便是Reception


Castle Room(包括2人早餐和4道菜晚餐)每晚£245位於古堡的頂層,因為古堡內只有幾間房,好難訂架,為了訂這一晚房改動了行程幾次,還在Isles of Scilly住多了一晚。


Garden Room這些花園房又大又易訂,不過我冇乜興趣。


Castle Dining Room古堡內的餐廳,從前是軍官的專用餐廳,明早在這𥚃食早餐。


Conservatory Restaurant位於花園的玻璃屋餐廳,今晚揀了這𥚃食晚餐。


古堡內的住客休息室


Star Castle主大樓,我們房間在尖頂位置,可以從旁邊的小鐵梯出入。


Guard Room位於古堡外牆角落的1人房間,只有2間,又係好難訂的。


房間供應了奶茶和小食,見外面天氣好便在戶外享受一吓,不過原來好大風架,加埋得幾度,一陣就變咗凍奶茶,同馬爾代夫的小島沙灘私人晚餐一樣,影相就靚,但好睇唔好食。


享受的時間覺得飛咁快,冇耐便行去Conservatory Restaurant食晚餐。


法國博若萊(Beaujolais)紅酒375ml (£18)酒水要另計,房價包了24道菜晚餐,如果Walk in每位收費£55,咁靚環境其實唔貴。


麵包和吞拿魚生小食是送的。

小太熊和我每人試了一份頭盤。

芒果伴蟹肉


白汁香草 炸鱈魚


餐湯冇得揀,只有 白洋蔥湯。


主菜41,因為小太熊唔鐘意食牛,佢揀了 煎吞拿魚扒。


Squash Steak我揀了這份 南瓜扒,素食來的….賴嘢了,仲以為Steak就係牛扒,Squash Steak就係有南瓜又有牛扒,見到Menu上有Fillet Steak又唔叫,見到附近個個公公婆婆都歎緊Fillet Steak,好唔開心呀。


Fruit Jelly & Cornish Ice-cream甜品都很有水準。

原本很完美的晚餐,環境好味道好價錢唔貴,最衰我叫錯嘢食唔到牛扒,有種凄凄慘慘戚戚的感覺,英國好難有機會食咁靚餐廳的。

食完飯天黑了,氣温急降,天色就好清。


The Dungeon Bar古堡地牢的酒吧,唔住唔食飯都應該來飲杯嘢。


生啤2(£6.25) – 2杯加埋共1Pint,我飲晒。


晚上好多星星呀,不過太大風太凍,小太熊返房休息了,只有我自己一個睇星星。


行出古堡外邊再睇。


Hugh Town夜星空


夢幻星空下的Star Castle

Isles of Scilly每年410月也有客貨船往返Penzance,單程每位£63,包括20kg行李寄艙。

 

 


 

補充資料 :

 

1.     £1HK$10.66 (HSBC網上兌換)

2.     Isles of Scilly每年410月也有客貨船往返Penzance,單程每位£63,包括20kg行李寄艙。

3.     船票有即日來回PenzancIsles of Scilly,可以在St Mary’s停留3~4hr,來回船票每位£35,不可帶大行李。

 

---待續---

7 則留言:

  1. 回覆
    1. 古堡房很難Book,為了住一晚又係要延長了在Scilly 的停留時間,英國人都很喜歡去這小島玩。

      刪除
  2. 餐廳好正,街客可否訂位吃晚餐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以,但住客是優先訂位的,所以成功機會不大。

      刪除
  3. 英國天氣出名差,為什麼你經常看見星星和金黃的日落,好像隔日便有。

    回覆刪除
    回覆
    1. 英國近年天氣反常啊,我也估不到來的腳架可以經常用。

      刪除