2023年3月9日

旅居英國 • 動態移民(28) – 錫利群島最大島嶼 St Mary’s

星空下的 休鎮(Huge Town)@英國錫利群島最大島嶼St Mary’s

St Mary’s是英國西南端的群島Isles of Scilly最大的島嶼,島上有古堡、葡萄園釀酒廠、古代遺跡、古老的村莊及海灣、自然小徑和野生雀鳥動物。Huge TownSt Mary’s的中心城鎮,大多數商店、銀行和前往其他島嶼的船隻都在集中這裡。遊覧Isles of Scilly的旅客大部份也是住在Huge Town,並到其他不同小島作一日遊。



旅居英國動態移民 – Day 34

<<St Mary’s>>

今日沒有特別節目,所以可以瞓晏少少。

Castle Dining Room早餐在古堡餐廳食,水果麵包乳酪橙汁自助任食,每人可以order 一份蛋。


小太熊叫的 煙三文魚炒蛋好正


我叫Full English Breakfast,大大份可以唔食午餐了。


回房休息,明明出緊太陽,特然落了場冰雹,冰粒好大呀。

11:00 Check out之後把行李留在酒店,落山到Huge Town行街。

Tregarthen’s Hotel – Huge Town中途見到這酒店,價錢和Star Castle差不多,窗大海景靚,不過我冇乜興趣。

Hugh TownIsles of Scilly最大的城鎮,有超過400年歴史,鎮內有大量古舊的石屋,好有特色。

St Mary’s Post Office郵局位於一座古舊石屋,很特別。


COOPHuge Town最大型的超級市場,有齊所有蔬菜肉食水果乾貨糧油食品,唔係日日返貨的,睇啱要立即買,試過雞蛋水果蔬菜等新鮮貨斷了三日。


Isles of Scilly Steamship Co Ltd大街上的船公司,重點係左下角的黑板。


St Mary’s Boatmen’s Association黑板是當地漁民協會每日的船期表,協會根據當日天氣情況決定會否出船到其他小島,並在每日09:00前在黑板公佈。漁民協會的Facebook專頁也會每日更新。


Huge Town鎮內人流唔多,島上的商店和餐廳也是集中在這幾條大街。


Troytown Farm Ice-cream (£2.5)產自小島St Agnes的自家農場Troytown Farm,夠晒地道一定要試,高質的牛奶雪糕。


Porthcressa BeachHuge Town南部的沙灘,沙灘旁有咖啡店,好好生意。


St Mary’s ChurchHuge Town最大的教堂,於1838年祝聖。

Huge Town很快便行完,回到Star Castle外圍的城堡圍牆行一個圈。

城堡炮台Garden Battery


遠望Porthcressa Beach


Garrison Walls擁有350年曆史的St Mary’s駐軍防禦地。


繼續行上山頂,穿過Woolpack Batteries行返去Star Castle,沿途有大量長滿尖刺的黃花,充電馬來咖哩的氣味,初時唔知係花香仲真係以為有人煮咖哩。


Star Castle Hotel回來攞返行李,行去新酒店Check in


The Bylet中間黃色小屋,距離St Mary’s Church 200m的民宿,由一對退休夫婦打理,今年才剛剛開始營業,每個Booking最少7晚。


小屋共2層高,上層有2間客房,屋主住在地下。


雙人海景套房(不包括電費)7£400窗口夠大夠開揚,有少量遠海景,因為不是雙層玻璃,屋內保暖不足,常常覺得很寒。


枕頭夠軟又大,不過最後一日發現內藏一支大頭針,應該係屋主大意,自製枕頭時留下的,好彩冇受傷。


廁所有天窗,熱水爐用電,水力比較弱(英國大部份淋浴的水力也很弱)


飯廳超大舒適,但沒有抽油煙機,天氣太冷太大風不能開窗,攪到煮完飯都很大味。

今晚唔出街了,早點煮飯早點休息。

阿根廷紅酒(£6.5)英國超級市場賣的餐酒永遠都係由£4.5£15左右,沒有貴價酒也沒有香港那些HK$25的超平酒,品質全部都差唔多;南非青提子(£2) - 英國的青提子又係價錢和品質也好穩定,一般都甜和多汁。


油鹽水生菜(£0.89)中午在COOP買的,價錢沒有比其他地方貴。


藍芝士車厘茄多士(£1)每人一份,方便簡單好味。


British Sirloin (£5)肉味一般,肉質口感偏鞋唔好食,英國真係好難買到靚牛扒,好彩一塊2個人食。

今日晚餐2人共£13.5。唔知點解好似特別攰,今晚早啲瞓。



旅居英國動態移民 – Day 35

早上起床時有些少喉嚨腫痛,都唔知係普通傷風定係中了,應該係小太熊傳染我的,佢早2日已經少少唔妥,都牡所謂啦,打了3支德國針才出發,又唔係病夫,碎料啦。

早餐我煮,頭盤有 巴瑪火腿煎蛋茄汁豆多士。


吞拿魚辛辣麵


吞拿魚原味出前一丁

早餐2人共£5.4,飽到可以唔食午餐。

昨天Check in時屋主抄了電鏢,我哋Meter B讀數是48302,每Unit~£0.28,昨天因為天氣冷,小太熊開晒全屋的電暖爐客廳暖爐忘記關掉,今早一睇已經用了31 Units,即係一晚用了£11.2電費,好很貴呀。

小太熊話今日唔可以再開暖爐,要慳電喎,不過房𥚃面好凍喎。

今朝天晴,可以如常出海,通常出船時間是10:1509:00左右行出碼頭買票差唔多了。

Church Street - Huge Town大街道之一,每日必經。


Town BeachHuge Town碼頭旁的沙灘,充滿漁村氣氛。


St Mary’s Boatmen’s Association在碼頭也有每日的船期表,如果當日太大風或大雨不宜出海,也會在這黑板公佈。


09:30已經大排長龍買船票,遲啲都賣晒呀。

今日係第一日出海,揀了Wildlife Safari (£18),先去睇完Puffins才到St Agnes登島,如果唔玩Safari就減£6

買到船票了


去其他小島的人已經開始上船。


我哋隻船叫Sapphire,乘客都不斷上船,早上船有靚位。
10:15出發,會先玩個半鐘Safari,再到St Agnes登島,回程可以選14:15, 15:3016:30

<<Annet>>

無人島Annet,是Isles of Scilly唯一有Puffins生活的地方,每年也有大量候鳥飛過。


刀嘴海雀(Razorbill)是一種群居鳥類,長居海上,只有繁殖時才會上陸地,這種鳥類是一夫一妻制,通常會在峭壁裂縫之中築巢。


歐洲綠鸕鶿(European Shag)喜歡在海上覓食,牠們會沿着有充足魚類供應的海岸遷徙,能夠下潛達水深45m


普通燕鷗(Common Tern)主要分佈於北極及附近地區的候鳥,會潛下水吃魚,壽命一般可達23歲。


北極海鸚鵡(Atlantic Puffins) ; 刀嘴海雀(Razorbill)


北極海鸚鵡(Atlantic Puffins)樣貌可愛的遠洋海鳥,主要分佈在北大西洋,會潛入水中覓食。牠們會一大群的在懸崖或島嶼上繁殖,並會在懸崖石縫間或泥土中築巢。所有Puffins主要都是呈黑白色,身體粗壯,喙咀很大。牠們的喙咀在繁殖季節時會變得鮮艷,過後喙咀會變得細小及沉色。

下一站到另一無人島睇海獅。

海獅數量少,不過都見到啦。


St Agnes到達今日的終點,可以登島行35hr

11:45登上St Agnes,打算環島行一圈。 St Agnes3條小村莊,分別是Lower TownMiddle TownHigher Town。先從碼頭逆時針方向行去Lower Town

經過原始沙灘Porth Coose







補充資料 :

 

1.     £1HK$10.66 (HSBC網上兌換)

2.     Isles of Scilly每年410月也有客貨船往返Penzance,單程每位£63,包括20kg行李寄艙。

3.     Isles of Scilly5個有人居住島嶼(St Mary’s, St Agnes, Tresco, St Martin’s, Bryher)和多個無人小島組成,旅客多數以St Mary’s為中心,每日乘船到外島作一日遊。每年由4月至10St Mary’s Boatmen’s Association由當地漁民經營開往其他島嶼的船,來回St Mary’s收費£12,如果玩埋Wildlife Safari收費£18。遇着大風或大雨的天氣會停航,旅客必須每日早上留意他們的公佈。

 


---待續---

7 則留言:

  1. 回覆
    1. Scilly很多本地遊客的,住宿都很緊張,暑假期間的平價和特色住宿更加要早半年便訂房,個個去到也會參加出海一日遊,所以團團也爆滿的。

      刪除
  2. 海鳥puffin 個樣好得意

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,個咀真係好似鸚鵡好得意,最衰距離比較遠。

      刪除
  3. 天色很好,唔多似英國

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年3月的天氣比較好,5月開始便似足英國了。

      刪除