2023年3月23日

旅居英國 • 動態移民(30) – Isles of Scilly生態古蹟漫遊

生活在英國Isles of Scilly 野生海獅

英國西南端的群島Isles of Scilly5個有人居住島嶼和多個無人小島組成,位處大西洋的邊緣,長期刮着強風和天氣變化莫測。Isles of Scilly在公元前 2500年的新石器時代已經有人定居,因此島上遺下大量古蹟,島上的墓葬年代從新石器時代晚期到青銅時代中期(公元前 2500~1000)不等。此外,島上有豐富的自然生態,觀賞野生鳥類和動物是Scilly的一大旅遊賣點。



旅居英國動態移民 – Day 36

<<St Mary’s>>

早上起床時覺得全身關節好攰,喉嚨腫痛,決定今日休息養病,食完幸福傷風素加維他命C,繼續瞓。

瞓到好晏,起身時天色好藍。

瞓完覺感覺好了不少,煮個Brunch食吓。

巴瑪火腿煎雙蛋(£0.8)


蘋果香蕉(£0.7)

食完Brunch覺得精神了好多,12:00 出去散步行吓,揀了St Mary’s西岸沿海小徑睇吓古蹟。

Porth MellonHuge Town東部的海灘,水清沙幼長滿野花。


小島上的居民很友善,屋主在屋外放了2張櫈仔,寫着“Have a rest if you wish”


整條小徑都開滿野花,靚到呢。


Juliet’s Garden – 中途路過這間餐廳,太靚了,但啱啱食飽了食唔落,決定回程時坐低食個Tea


遠遠望見今日從Penzance過來的客貨輪。


Bant’s Carn Burial Chamber是一座青銅時代的古墓入口,古墓下方是Halangy Down 鐵器時代村莊的遺跡。


Halangy Down Ancient VillageSt Mary’s島上的一個史前聚居地,在青銅器時代(公元前1500~800)已經開始有人類定居。遺址內有鐵器時代(公元前800~100)村莊的遺跡、兩個墳墓入口和Standing Stone,估計這聚居地曾經連續使用了500(公元43~410)


Long Rock歴史不詳的史前立石,位於自然保護區Long Rock Down


St Mary’s自然保護區 Long Rock Down


Bar Beach

St Mary’s島上的Innisidgen Hill有兩座建於青銅時代古墓,1854年被首次挖掘。

Innisidgen Lower Burial Chamber位於Innisidgen Hill斜坡下的青銅時代墓地入口。


繼續行上山頂揾另一座古墓。


Innisidgen Upper Burial Chamber位於Innisidgen Hill斜坡頂的青銅時代墓地入口。


海灘Watermill Cove


海灘上有個小小的海蝕洞


過了海灘之後行另一條自然徑Watermill Lane,很多鴨仔悠然自得在河上游水。


綠頭鴨(Mallard)


BB


Juliet’s Garden – 回程時再經過這餐廳,可以天色已經變灰,景觀大失色,而且冇乜人了。


生啤(£2.5);奶茶(£2.8);英式鬆餅Scones 2(£3.3)Scones跟了好大份奶油,十分之甘香美味,可惜食食吓落毛毛雨,有點掃興。

今日慢慢Hea行了3hr,返到屋企16:00左右,早些煮飯早啲瞓。

阿根廷紅酒(£6.5)2日開的紅酒,今次飲埋佢;藍芝士多士 (£0.75)


油鹽水西生菜(£0.89)


煎鱈魚柳(£2)比香港買的貴價急凍鱈魚柳香口,好食。


意大利芝士雲吞(£2.65)湯底用了家樂牌濃雞湯寶,不過雲吞好難食,下次唔再買。

晚上再食維他命C和幸福傷風素,20:00上床瞓覺。



旅居英國動態移民 – Day 37

早上喉嚨冇再痛,關節冇咁攰,好了7成,但開始少少咳加鼻涕和鼻水,感覺隻菌比一般傷風弱,多數都係中了,除非唔係。

見好得咁快,天色又好,決定再劈2粒傷風素,食完早餐今日如常出外島玩。

巴瑪火腿煎雙蛋(£0.7)


午餐肉原味出前一丁(£0.9)


行到去碼頭,今日天色靚到暈。


今日又有Wildlife Safari (£18),會先去睇野生海獅,然後在St Martin’s登島,就參加呢個Tour


照舊排隊買票,今日早了15min到,好快買到票。


Seahorse坐這艘船出海睇海獅。


船首先駛到Great GanillyMenawethan2個荒島尋找海獅。


見到了見到了,好多海獅呀,四圍都見,唔係早幾日咁少。


沙灘上仲跨張,迫過難民營。


除了海獅,還有不同品種的海鳥。



<<St Martin’s>>

睇完動物,駛到St Martin’s準備登島。


遠望St Martin’s的葡萄園 St Martin’s Vineyard


Higher Town Bay在這沙灘登岸。


一衆旅客很快便上晒岸,咪睇佢哋個個都七老八十,個個都好行得架。


St Martin’s的所有景點,影低佢先。


島上又係開滿了野花,仲多過日本北海道自稱花之浮島的 禮文島。




補充資料 :

 

1.     £1HK$10.66 (HSBC網上兌換)

2.     Isles of Scilly每年410月也有客貨船往返Penzance,單程每位£63,包括20kg行李寄艙。

3.     Isles of Scilly5個有人居住島嶼(St Mary’s, St Agnes, Tresco, St Martin’s, Bryher)和多個無人小島組成,旅客多數以St Mary’s為中心,每日乘船到外島作一日遊。每年由4月至10St Mary’s Boatmen’s Association由當地漁民經營開往其他島嶼的船,來回St Mary’s收費£12,如果玩埋Wildlife Safari收費£18。遇着大風或大雨的天氣會停航,旅客必須每日早上留意他們的公佈。

 


---待續---

4 則留言:

  1. 船河團,每次景點都唔同。住幾日都唔悶,夏天仲可以玩埋沙灘

    回覆刪除
    回覆
    1. 出海團主要有5款行程,所以去一星期也肯定不會悶,不過英國的夏天也不會很熱,玩水應該幾凍吓。

      刪除
  2. 回覆
    1. 你唔講我都唔覺,講完又真係幾樣衰喎😆

      刪除