2006年7月31日

沙巴 • 砂勞越 婆羅乃雙週(完) – 砂勞越森林 越野飛車

婆羅州砂勞越森林 ATV越野四驅車
姆魯國家公園(Mulu National Park) 的原始熱帶雨林面積超過500平方公里,大約是香港面積的10%,區內盡是巨型岩洞和茂密雨森。駕駛ATV越野四驅車穿越森林探險險,絕對是遊姆魯的一個必備的驚險節目。

 

沙巴‧砂勞越 婆羅乃雙週 – Day 11

今日租了駕ATV越野四驅車,5hr租金RM 500,包括2位導遊前後夾着我行,我冇車牌都可以租,而且要載埋小太熊,在森林的泥路駕駛,係咪好激呢。

食完早餐便去報到,先換上戰衣,因為一陣會有濕泥彈到一面都係架。

由於我完全唔識揸,導遊便帶我到附近一處平地練習,其實都唔難揸,操作和電單車差唔多,我練了十幾分鐘便上手,可以出發了。

部車行唔夠15min便遇到大水浸,因為近期日日都落傾盆大雨,水深足足有1.3m,浸到上頸啊,點算?

導遊一馬當先駛進水中,一陣就死火了,真係大鑊。

最後決定熄了引擎,人手拉架車過去。因為車身是浮的,所以都唔難拉動架車,只是全身都被泥水濕透了。

我們平安穿過水浸區之後,剛才行先那部車死火了。導遊們攪了十多分鐘才撻返着個引擎,再出發。

再行了一會兒最尾一部車被濕泥啜實了車呔行唔郁,真係多災多難喎。

今次我要幫手,導遊用粗麻繩磅上兩部車,我就開動自己的ATV拉返郁後面架車,幾好玩喎。

這麼多阻滯,已經花了兩個多小時,原本諗住去瀑布的,現在去唔到了,不過在森林區穿越已經覺得好好玩了。

最後去到一個泥漿區,可以玩泥漿啊,玩到一褲都係。

玩完之後要回程了,順便去一去附近的村莊。

村內的長屋已經差不多被浸到上地面了,村民出入自己屋企都要坐接駁小艇,生活環境很差啊。

玩完之後回房沖涼時,發現因為剛才控車時右手手腕太用力,現在手掌的肌肉腫晒,揸筆揸筷子都冇力,休息了足足一個星期才復原。

黃昏時再自己去一次Deer Cave睇蝙蝠出洞,今晚很壯觀呀,大量蝙蝠不停飛出山洞,條蝙蝠龍飛了10分鐘才停止,睇到個個都O晒咀。

今日超級滿足,夜晚在自己房間食福麵,慳返啲錢啦。原本晚上Book了小艇遊船河,但係晚上又開始落大雨,船河取消了,改為明天出發。


沙巴‧砂勞越 婆羅乃雙週 – Day 12

今日中午要離開姆魯,早上吃完早餐之後便遊船河,每船RM150 2小時)

小艇在森林內的河流穿插,都很新鮮好玩啊。

附近的村民正在河上沖涼,佢哋仲很友善和我們打招呼啊。

河流的風景十分之原始,多條分支河流也被倒塌的枯樹擋住去路,被迫回頭。

回頭後駛出大河又遇上急流,迫住回到起點了,玩完都只係1.5hr,呃了30min啊。

Check our 冇乜嘢做,便去泳池游水,跟著在餐廳午餐。

自助午餐(RM 35) – 呃錢嘅,乜食物都比人清晒唔Re-fill,收足錢但冇乜嘢食,臨尾也給人一個唔好的印象。

下午乘機離開姆魯,到砂勞越的 美里市(Miri)住一晚。在美里機場的Agent搵了間平價酒店住一晚,乘Coupon Taxi出市區。

美里大酒店 雙人房(連早餐)每晚RM 87.4 – 位置很方便,房間極重煙味令人好唔舒服,入房後立即開窗通風,但吹了幾個鐘仍然好L嗅。

下午在美里市行街搵榴槤,不過街市都收檔了。

紅豆冰(RM 1.5)和前律滲完(RM 1.5) – 在街邊吃刨冰,味道一般啦。

新美宾茶室 在這間試吓婆羅州的肉骨茶。

肉骨茶 味道都OK啦,豬骨有肉味又夠腍而且湯底的藥材味幾濃。

行街行到天黑,經過一間海鮮酒家很旺,便坐低幫襯一下。

海霸王海鮮酒家 在街邊食飯都好熱鬧好氣氛。

蒜子炒芥蘭 味道好但菜太硬,炒耐些一定好食好多。

炒螄蚶 幾鮮甜,不過血淋淋都幾核凸。

黑椒炒肉蟹 蟹肉鮮甜汁底微辣黑椒味濃,好食到成碟清底。
因為間房煙味太濃入晒家俬,這晚瞓得很差。

沙巴‧砂勞越 婆羅乃雙週 – Day 13

今天早上會乘機返回沙巴 亞庇市(Kota Kinabalu),臨走都想行一行街市看看有沒有砂勞越榴槤賣,所以05:30便起床。

沒有榴槤賣啊,只見到有種類似榴槤的熱帶水果,買了幾個,味道酸酸甜甜像台灣的釋迦。

回酒店吃早餐,食完之後坐的士去機場,走了。

早上回到亞庇市,乘的士直接到今個行程最靚的酒店Shangri-la Tanjung Aru Resort住一晚,酒店可以提早Check in,今天全日留在酒店歎世界了。

Shangri-la Tanjung Aru Resort雙人房(連早餐)每晚USD 177 – 地下房間外是小花園,環境好靚喎。

首先去海邊餐廳歎份Holiday Lunch先。

熱狗薯條和魚柳包薯條都好正呀。

 跟住在酒店游水,做Gym和做1hr SPA,嘆了一天。

黃昏去Sunset Bar飲嘢,不過下午開始便落大雨,今日天灰呀,不過一場來到都飲了杯紅酒。

晚餐選擇了酒店的中餐廳 香宮。

中式套餐有 甜酸咕嚕雞、蒜蓉炒羊肉和蒜蓉炒露筍,還有紫菜豆腐羹和楊州炒飯,甜品有芒草布甸,味道都好好。


沙巴‧砂勞越 婆羅乃雙週 – Day 14()

 今日早上會乘機返香港,所以早啲起身,06:30開始食早餐。

揀了露天位食自助早餐,食物好味道種類亦很多

游多一個鐘頭水,跟著要Check out去機場。
乘早上機返香港,完成了新奇、驚險、刺激的 婆羅乃雙週。

 


 

 

-----沙巴‧砂勞越 婆羅乃雙週()-----

6 則留言:

  1. Hello!你好!遲些正在安排 Mulu 之行,想請教
    1)Mulu 機場離開Mulu National Park有多遠,機場有交通前往嗎?
    2)入National Park 要預先 book 嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Mulu 機場去 Mulu National Park 約 15 分鐘車,需然應該有車由機場前往 National Park ,但我未見過,你最 好 e-mail 問問 Mulu National Park 先。進入 National Park 唔駛 Book ,但每日的活動 ( 如 cave visit) 可能會 Full ,最好 Book 定先。

      刪除
  2. 你參觀Deer Cave & Langs Cave 是跟導賞團還是另行請嚮導?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是參加酒店的 Tour 去 Deer cave 和 Lang’s Cave ,被酒店騙了,比多了幾倍價錢。最好是直接向 Mulu National Park 做 Booking ,到時在 National Park Reception 集合。

      刪除
  3. 相信你買了全年什何危險都買齊否則玩什麽都記忌

    回覆刪除