2007年1月25日

遨遊太平洋(5) – 尋幽探秘 雅浦島(Yap)

雅浦島(Yap)的未成年少女原居民

雅浦島(Yap)有個民族傳统,原居民只穿草裙而不穿上衣,雅浦島的土著認為,大髀是神聖的,不可給別人看見,所以穿的草裙會遮住大髀,但波波就冇乜所謂,睇唔嬲。其實只係和我們的文化有啲唔同啫,所以重要部位都有些唔同。


遨遊太平洋 – Day 9

<<雅蒲島>>

由於明天晨早要飛回 關島,今日不能潛水,所以便包車在雅浦島作 7.5hr環島遊,由酒店的老闆~雅浦島人阿John帶隊,準時08:00出發,由南玩到北共9個景點,2個人出團,每人收USD 80包一餐Pathway Hotel的午餐。

早上先遊南島共4個景點。

紅樹林Gachalaw不算是很大型的紅樹林,但仍然有很多紅樹林蟹活在其中。


石錢銀行(Stone Money Bank)位於Kanifay Village內,存放着島上大部分的石錢,這麽貴重的東西完全唔怕被人偷,因為太重了。


Tabnify Village村內的學校,導遊話仍然運作的,不過當日唔見有學生。

接着去到一處戰爭遺跡的地區,這裏有軍用機場和兩架戰鬥機的殘骸。

Zeros戰機殘骸 ~ 二次大戰時日軍遺下的戰機殘骸,位於一處山邊不起眼處,還可以走進司機位置感受一吓戰爭氣氛。


日軍機場跑道戰機旁邊便是當日的軍用機場跑道,已經荒廢了。


另一架Zeros戰機殘骸 這兩架戰機沒有放在博物館,這樣日曬雨淋,相信過多十年八載便屍骸都冇埋。


日軍高射炮殘骸 炮身有不少子彈洞,相信是美軍的戰機做成的。

玩完南島便回到Pathway Hotel吃午飯,團費已經包埋。

每人一個新鮮椰子,啲椰子水又濃又甜,而且好夠凍。


豉椒雞飯 個汁煮得好好味,不過全部係雞胸肉,比較鞋口。


豉椒魚飯 味道和上邊嗰碟一樣,魚肉也一樣咁鞋口,不過食啲飯個人都好舒服。

食完飯又再出發,下午會向北方進發,玩五個景點。

紅樹林沼澤區 這裏是一大片濕地,離遠都見到滿佈密密麻麻的紅色蟹仔。


這些紅樹林紅蟹仔是大細鉗的,另外有些藍色蟹仔就正常。


下一站是那葡萄的最高處,遠望便是Miil Channel,早兩日潛了幾次水的地方。


Tomil火山 滿佈紅色的火山土,土質非常之稀疏及鬆散,行平路都覺得跣腳。


雅浦島傳统村莊 Bechyal最後會探訪兩條村莊,看看這裏的文化。穿過了這條獨木橋便到達村莊 Bechyal


Men’s House雅浦島的每條村莊都有一間Men’s House,供村內男人開會之用,女人嚴禁進入。

雅浦島有一個傳统,就是村莊的男人如果發現隔離村有靚女,就會捉住她,並把她關進自己村的Men’s House內,不準離開,給村內的所有弟兄叔伯攪。唉! 聽落都幾變態。當然,現在已冇再發生這些事了。其實只係同我哋啲文化唔同啫,我哋應該專重其他唔同文化的。

Men’s House內有個木制女人,紀念從前的變態傳统。


Men’s House外放滿了石錢,石錢越多代表這條村越富有。


石錢之外的 雅浦島貨幣 貝殼錢(Shell Money),也掛滿在Men’s House內。


Men’s House@Wacholab Village這條村莊明顯沒有咁富貴了,Men’s House明顯冇咁靚,不論是貝殼錢或石錢都唔多。


碰巧今天Wacholab Village舉行大食會,村民很熱情,邀請我們一同參加,已經啱啱開始餓了,好開心呀。


好多食物,啱晒貪心的小太陽。


小太熊覺得唔使錢攞人啲嘢食唔係幾好意思,佢唔准我攞太多,所以我只係攞了雞髀、香腸和吞拿魚刺身。

完成這個一天行程了,約下午16:00回到酒店冲涼。不過17:00又要再出動,今次會到另一條村莊 ~ Kaday Village欣賞 雅浦島的傳统民族舞,每位收費USD 50,包括來回酒店接送。

同團都有廿幾人,進入村莊之前要行過一條濕滑的小路。


Kaday VillageMen’s House


這條村莊都好富貴,四圍放滿Money


村民都很忙碌,全部都穿上了 雅蒲島的民族服裝,開始預備今晚的表演節目。


女孩子真係唔著上衣只穿彩色草裙架。


小朋友的服飾也是一模一樣。


她們是雅浦島(Yap)的土著少女,有位老外行埋去問她們 “How old are you?”先知佢哋得15歲。


Show之前肥姨姨和美少女派蔗給我們吃,都好甜的。


雅浦島傳统民族舞 少年男女穿上民族服裝拿着竹枝𠲖𠲖吔吔地打來打去,都幾新奇吖。

今晚試吓新餐廳,位於Manta Ray Bay Hotel斜對面的Oasis Restaurant

Oasis Restaurant – 很有情調的餐廳,全店都係燭光晚餐,幾昏暗。今晚又叫了魚生,不過食完之後冇耐小太熊便勁唔舒服,唔知係呢度中招還是中午在村莊吃吞拿魚生時賴嘢。

完成了整個雅浦島行程了,見識良多。不過小太熊好慘,一直唔舒服到第二日晚上。今晚只可以瞓3hr,零晨01:30要起床,02:00從酒店出車去機場。

 

 

 

 

 

---待續---

7 則留言:

  1. 文化唔同不要想太多
    [版主回覆05/07/2013 21:46:11]人地D文化真好

    回覆刪除
  2. 石錢咁重,當年d人應該幾大隻幾健康。

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該都係,但是好奇怪,石錢只有大沒有細,想買些少嘢唔知點算呢🤔

      刪除
  3. 其實呢處多唔多遊客?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不多,全島大約只有30~40個遊客。

      刪除
  4. 整個行程不錯, 但好多舊文化都是不文明, 嚇人

    回覆刪除
    回覆
    1. 能夠見識吓唔同的文化幾好吖,其實現時世界上仍然有很多地方的文化我哋完全不接受的

      刪除