2007年1月22日

遨遊太平洋(2) – 帛琉(Palau)深海探險

帛琉 海豚保育中心 ~ 住在這裡的海豚都笑得好開心。

帛琉(Palau)是位於西太平洋的島國,全國約有340個島嶼,第一次世界大戰期間,帛琉曾經被日本軍佔領,期後在第二次世界大戰時,日本仔被美國佬打敗並取下 帛琉,最後於1994101日正式獨立。儘管如此,在涉及外交事務上帛琉仍需與美國進行協商,國防亦由美軍負責,因此帛琉沒有自己的軍隊,只有警隊。帛琉 除了是潛水勝地之外,國內的水母湖、牛奶湖和海豚保育中心都是非常值得遊覧的世界級景點。


遨遊太平洋 – Day 4

<<帛琉>>

由於Palau Pacific Resort太貴,住兩晚已經頂唔順,所以今晚會搬去另一間平價酒店,早上食完早餐便要check-out了,帶埋行李到潛水店。

早上照舊在餐廳吃自助早餐,不過今朝冇乜胃口,只係食了好少嘢。


早上又出動潛水,天氣仍然好到不得了。今日也是只有兩潛。


Dive Site ~ Virgin Blue Hole

Virgin Blue Hole今次潛海底洞穴,35m深,感覺相當之詭秘。


從洞底向上望,看見頂部的山洞。


鰺魚群(Big Eye Trevally)遇到這一大羣鰺魚,同佢哋玩了幾分鐘,被包圍的感覺很幸福。

好似去了鯉魚門,勁多常見海鮮。

! 見到條好好味嘅 蘇眉(Humphead Wrasse),人一般大條。

網上有好多人話 蘇眉鐘意食雞蛋,我今早食自助早餐時便撻了一隻,但拿出來時比 Dive Master昅到,佢立即大叫“NO..NO..NO..”,嘩,隔住啲水都聽到,嚇到我把還有半個殼嘅雞蛋放低在地下。

點知條 蘇眉都見到,即時衝過來食,一啖食晒,勁呀。
上水食完飯之後最後一潛。

Dive Site ~ New Drop-off

藍星斑(Peacock Grouper)


七星班(Coral Hind Grouper)


大海龜(Sea Turtle)


海鰻魚(Moray)


小丑魚Allard's Anemonefish


鐵甲Bronze Soldierfish


藍紋神仙(Sixbanded Angelfish)


藍面神仙(Yellow Masked Angelfish)


海蛞愉(Nudibranch)


巨蚌(Giant Clam)


厚唇石鱸(Harlequin Sweetlips)


四間畫眉(Blue Line Snapper)


海龍(Ghost Pipe Fish)


白鳍鯊(White Tip Shark)

潛完水後,黃昏由天堂Palau Pacific Resort 搬回人間Cheap ~ West Plaza by the Sea

Hotel West Plaza by the Sea差不多係帛琉最Cheap的酒店。


酒店的餐廳環境唔錯啊


海景雙人房(不包早餐)每晚USD 100


房間的景觀都好好架。

今晚去飲食男女推介 帛琉市中心的7Eat Restaurant食晚餐,在酒店叫的士去,USD 5車費。

7Eat Restaurant


今日試晒The Best of Palau,叫到成枱都係。


紅樹林肉蟹(1kg)(USD 30) – 味道中庸,都算係鮮甜,但沒有嘩….好正的感覺,肉質唔夠脆,不及在新加玻吃的斯里蘭卡大肉蟹好食。


水果蝙蝠湯(USD 25) – 落單時職員陰陰嘴笑,可能佢都覺得變態。湯水清淡帶有些少藥材味冇乜特別。


飲完湯後,餐廳會把那隻 水果蝙蝠拆肉上碟,成隻咁大隻蝙蝠只能夠拆埋這少少肉。水果蝙蝠肉的味道和口感像豬又像雞,肉質很鮮嫩,肉味非常之濃郁,是好味的肉。


蠔油炒雜菜(USD 4)細細碟菜十分之油膩。


海參炒飯(USD 6)海參口感似橡皮糖但冇乜味,整體上這碟炒飯是好吃的。

吃完飯之後餐廳替我們叫的士回酒店,價錢一樣是USD 5

回到酒店立即沖涼瞓覺了,明天早上參加了個半天團遊覽海豚保育中心,晨早便出發。

---待續---

8 則留言:

  1. 蝙蝠湯... 想嚇死人咩 

    回覆刪除
  2. 小心沙士
    [版主回覆05/07/2013 21:43:33]以後都唔會再食了

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我都覺得幾核凸,現在更加唔敢飲了。

      刪除
  4. 回覆
    1. 這些蝙蝠只吃水果的,這該冇咁恐怖掛🤔

      刪除