2007年1月21日

遨遊太平洋(1) – 關島(Guam) • 帛琉(Palau)

太平洋小島 關島(Guam) ~ 情人崖

關島(Guam)位於西太平洋的 密克羅尼西亞(Micronesia)群島,是群島中面積最大和位置最南端的島嶼;在過去400年間,曾經先後被西班牙、美國和日本佔領,使這小島的歷史充滿多重殖民地色彩。在第二次世界大戰時,日本軍隊入侵關島並佔領了這小島三年,美國最終在1944年才奪回小島。現時美軍基地佔了全島約四分之一的面積。200612月聖誕節,小太熊帶了我去太平洋美國屬土 關島(Guam)、雅浦島(Yap)和太平洋獨立島國 帛琉(Palau)11天,所有地方都是二次世界大戰期間的兵家必爭之地,留下很多戰爭遺跡,那裡亦同時是世界頂級潛水勝地。


遨遊太平洋 – Day 1

今天返全日工,放工後乘深夜23:30機由香港到關島。

上機前在Plaza Premium Lounge食免費晚餐。


遨遊太平洋 – Day 2

<<關島>>

關島時間06:10到達當地。今晚要乘夜機去 帛琉,所以計劃在機場放下大行李後,在島上玩一天。點知機場原來冇行李寄存服務,美國佬太失敗了,搞到行李寄存都驚有炸彈,Oh………大背包18kg重,點算。

正當心內啍着 哥哥的經典名曲不知點算好,心中只感躁暴. . . . .”之際,特然有把香港聲音問我要不要join他的半日遊,每位USD 30包價值USD 9的午餐,仲可以幫我keep大行李,回程可送我們返機場......正呀。原來他是關島當地旅行社的職員,正在接5個在香港買了關島4Package的港客,可以順便車埋我哋,好彩呀。

那間旅行社叫「吉多旅行社」,價錢實惠服務一流,如果朋友門去 關島玩,可以考慮幫襯佢哋。好快便等齊人,出發。早上會去5個景點,然後食午餐。


第一站 關島地標 情人崖

情人崖(Two Lover’s Point)進入觀景台要USD 3,團費唔包,不過景觀靚好多的,可以望到斷崖的壯觀氣勢。


情人崖  天使小教堂(Chapel of Angel)


從天使小教堂回望到情人崖觀景台


第二站 關島自由神像(Statue of Liberty)

這迷你自由神像是1950年紐約童軍送給關島,曾經被颱風摧毀,現在這個是重建的。


第三站 關島總督府

總督府 位於關島首府 亞加納市,是關島著名的景點之一,由第一任總督Carlton S. Skinner 1952年建造。


第四站 Fort Santa Agueda

位處 亞加納市郊高地上的小炮台,可以從高處觀賞整個 亞加納市。


Fort Santa Agueda旁邊有檔賣椰青,導遊話係關島特色,一定要試吓。


關島椰青(USD 5)味道酸酸哋冇乜特別,最奇怪的地方是飲完椰青水之後,老闆會把椰青砍開兩邊,然後把椰青肉刮起做 椰青刺身,再加日本豉油和Wasabi同吃,好似食緊魷魚刺身一樣,口感滑滑哋十分之過癮。


第五站 關島  聖母瑪利亞大教堂(Maria Cathedral)

Maria Cathedral是亞加納市的地標,亦是關島第一座天主教教堂,曾因戰火及天災而毀損,現在的教堂是於1958年重建的。


亞加納市 教宗像

很快便完成了這個半日遊,導遊跟著車我們去附近的日式拉麵店午餐,然後自由活動。

日本拉麵店 藤一番


旅行團午餐包了一碗 叉燒拉麵(USD 7.5)和一杯 凍烏龍茶(USD 1.5)

飯後我哋自由活動,沿着 杜夢灣行街和行沙灘。

關島 杜夢灣(Timon Bay)是關島最熱鬧的一海灣,細軟的白沙連綿3km形成一個半月形沙灘,關島最好的度假酒店和餐廳都集中在此區域。


關島日航酒店(Hotel Nikko Guam) 位於杜夢灣最北處,內有兩間小教堂。


日航酒店 聖維多利斯灣區教堂(San Vitores Bayside Chapel)


日航酒店  水晶教堂(Crystal Chapel)


Underwater World(入場費USD 20) 關島的大型水族館,最特別是這條養了數條鯊魚的130m海底長廊。


還剩下些時間,便到麥當勞食小小嘢順便嘆吓冷氣。

BigN’ Tasty漢堡餐(USD 5.5) 香港冇得食的,好好味道。

坐到夠鐘才行返去約定的酒店。中午時約了旅行社的Billy兄下午四點到約定的酒店大堂接我到機場,乘17:40機到 帛琉Koror

在關島機場買了一件 吞拿魚飯團給小太熊,慶祝佢生日。


今日關島機場守衛森嚴,都唔知係咪又有人想炸佢機場。


<<帛琉>>

到達 帛琉Koror已是夜晚20:40,幸好小太熊約咗潛水店職員來接機,即時簽好生死狀,明天清早便可以潛水了。

潛水店職員很快便車我們到酒店休息。

Palau Pacific Resort海景雙人房(包自助早餐)每晚USD 300 位於Koror Island,由於當晚是聖誕節期間,房價起了雙,真係好貴。


今天是小太熊生日,但係晚餐只有用不鏽鋼漱口盅焗的淨福麵。小太熊話好似乞兒咁用漱口盅食淨麵,又冇蛋糕又冇雞又冇魚,很不滿啊⋯⋯


遨遊太平洋 – Day 3

今天出海一日遊,每位USD 145包了 帛琉2次潛水、早上水母湖Snorkelling和午餐飯盒。當地的潛水店一天只肯做2潛,講極都唔肯潛多次,有錢都唔賺。其實來之前在網上到看到很多人講過這情況,如果想一天4~5潛的話,只有出海船潛。

我住在左邊第一間向海小屋的上層。


早上吃自助早餐

早餐後,潛水店接我們去舖頭攞潛水裝備,然後第一時間出海潛水。

帛琉 的碧海籃天不比 馬爾代夫差吧!


潛水前,先到 水母湖浮潛1hr


水母湖內的水母數量簡直是成千上萬,給人非常震撼的感覺。


水母冇毒的,滑嘟嘟好像啫喱一般。


今日天氣非常晴朗,海面很平靜,小艇來到這位置,可以開始下潛了。

Dive Site Blue Corner

我們潛到一處海底斷崖的頂部,Dive Master帶我們沿著崖頂游到一處很急水流的地方,然後用粗繩加鐵鈎把我們扣在岩石上穩住身體,感受一吓急流迎面沖來的感覺,差點連咬著的Regulator都沖甩,百份百好feel…..

黑尾真鯊(Grey Reef Shark)斷崖對開很多很大條的肥鯊魚不斷游來游去,好驚險啊,佢哋條條都有大肚腩,一邊feel着急流湧面一邊睇。


白鳍鯊(White Tip Shark)

我自1996年開始潛水,重未見過這麽多鯊魚,好開心。

定住睇了十幾分鐘鯊魚,接着便沿着懸崖頂順着水流游,不斷都有鯊魚在我們四處游來游去。


我追着鯊魚狂影相,不過好似唔係咁妥當喎,鯊魚唔應該追的。


白鳍鯊(White Tip Shark)

第一潛玩得好開心,很快就要上船食飯盒。

飯盒係炸魚飯,味道OK啦,因為肚餓所以覺得幾好食。

第二潛在Blue Corner淺水些的位置潛,見唔到咁多鯊魚了,但有好多大魚。

紅槽(Mangrove Red Snapper)


蘇眉(Humphead Wrasse)成個人咁大條,一定好好味道。


海狼(Barracuda)


魔鬼魚Eagle Ray臨上水都遇到一條好嘢,又係人咁大條在我們身邊游過,好震撼呀。

好快潛完2次水,下午15:00便回到酒店了,可以慢慢享受酒店設施。

在泳池游水曬太陽嘆吓先。


Palau Pacific Resort的私人海灘


Palau Pacific Resort黃昏日落


我們今晚在酒店食自助餐,因為冇訂位臨時Walk in,所以只能坐這窗邊位,冇乜景觀。


自助餐每位USD 40,很豐富呀。


煙三文魚和吞拿魚都唔差。


龍蝦和皇帝蟹腳都係貴野,要食多啲。


仲有日式天婦羅蝦,正呀…….聖誕快樂。

今晚是平安夜,我們過了一個火辣辣標晒汗的聖誕。

 

---待績---

14 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆10/27/2010 18:00:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 言語治療師加英文教師Carley2012年11月15日 上午9:58

    好正呀!好想去!
    [版主回覆11/21/2012 15:04:01]要診後生快D去啊

    回覆刪除
  3. 睇日落好靚
    [版主回覆05/07/2013 21:41:53]海底都靚啦

    回覆刪除
  4. mandy 2010年10月10日下午2:442013年11月12日 下午5:04

    你好呀, 本人下個月會去關島玩, 想請問你知唔知關島邊個潛點好玩, 但因我只有初級PADI, 仲要有咩經驗, 睇下有無啲潛點可以睇下海龜咁啦, thank you.[小太陽
    2010年10月11日下午5:44]今次幫你唔到了,我在關島冇潛水,我只在 Yap 和帛琉潛水。

    回覆刪除
  5. 出門遇貴人,一到步就有人幫忙打點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩啊,如果唔係揹住大背囊都唔知點去玩。

      刪除
  6. [正在接5個在香港買了關島4天Package的港客,順便車埋我哋] 遇貴人啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以我最尾一日都再幫襯佢哋的Tour。

      刪除
  7. 跟水母一齊潛, 不怕出事嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這些水母完全冇毒,絕對安全的。

      刪除
  8. 回覆
    1. 對呀,而且現場睇的顏色更加鮮艷多變。

      刪除