2008年10月26日

人間荒漠 新彊(4) - 庫木塔格沙漠

新彊 庫木塔格沙漠

庫木塔格沙漠是中國第六大沙漠,位處塔里木盆地羅布泊南部,面積約23000平方公里。沙漠內的氣候極為乾旱,流動沙丘類型多變。隨著羅布泊地區的生態環境惡化,越來越多的野生雙峰駱駝遷徙到庫木塔格沙漠生活,聽說總數多達260隻。

 

人間荒漠 新彊 – Day 7

<<羅布泊>>

昨晚在 雅丹龍城過夜,今朝一早便收拾行李準備離開。


早餐唔煮了,吃些茄汁豆和麪包就算。


老規矩,臨走才所有垃圾燒掉。


離開前再在 雅丹龍城附近行吓。


老潘和長官一起送我們離開 雅丹龍城,老潘還問我們佢似四大天王邊個添。

繼續羅布泊探險旅程。

余純順之墓 中國的徒步探險家,19966月在新疆羅布泊遇難,立碑於此地。

戇豆先生又再迷路了 ………車子在這遍鹽殻荒漠再白行2小時。

頂佢唔順,落車在荒地上切哈密瓜食。


食完哈密瓜之後在鹽殻無所事事四圍行吓。


下午到達  羅布泊新建的鉀鹽湖,中國政府已把水引入部分荒漠內,這人工湖很大,一望無際。


唔敢再試湖水了,一定又係咸到苦。


進出鹽湖都要上落泥坡。

因為沒有衛星電話,戇豆先生不敢在 羅布泊荒漠內停留太久,看完這湖後便駛到羅布泊村(現在已是一個大地盤),再沿着新建的公路住敦煌的方向離開。戇豆先生本來諗住今晚可以到達敦煌找間旅館落腳沖個身,點知他又再唔識路,沿着公路行了很久,還是什麽也沒有,最後只好死死氣在天黑前駛入公路旁的沙漠,在距離公路約2km處的沙漠扎營。這是第三晚露營,個身已好臭。

車子停在這𥚃露營

今晚好失望,因為又冇得沖涼。

 

人間荒漠 新彊 – Day 8

戇豆先生早上拍心口拍到Pang Pang聲地說今晚一定可去到 吐魯番,可找間旅館沖個身,瞓晚好的。我哋當然開心啦,心想盡快離開這鬼地方。車子由早上開始出發,途經一片寸草不生荒地。戇豆先生沿着西氣東輸管道一直行,好像又行錯路...............一早又迷路了。

西氣東輸管道沿線的荒漠


吉普車行了整個早上也是這些一望無際的荒漠,好可怕呀,好像永遠也走不出這荒漠。


大件事…..有一條軚爆了,要換上唯一的後備軚,再爆就死梗了。


<<庫木塔格沙漠>>

車子由早上太陽出來後開始行,行到差不多太陽落山,途經一片大沙漠庫木塔格沙漠,非常之壯觀浩瀚。


庫木塔格沙漠內發現有沉積岩,原來以前係大海來的。


戇豆先生穿過沙漠時又賴嘢了,今次仲大鑊,成架車比浮沙食住條軚,車軚原地狂轉不斷拙洞,架車完全郁唔到。


今次真係仆街了,部車完全郁唔到,這沙漠地帶完全冇生物的跡象,有點兒腳軟。

慘了,可能要扎幾晚呀,我哋唔夠食物啊,今次實死在沙漠了。戇豆先生居然天真到以為架車可以用人力推得郁,老點我哋幾個幫手推車,唉......比江澤民主席知道,實鬧佢「Too simple, sometimes naïve」。

小太熊影下最經典一幕日落的怒漢推車

最後當然推唔郁啦,只好在這 庫木塔格沙漠露營過一晚。這是第四晚露營。

戇豆先生盡最後努力,想積起部車,但沙實在太鬆,完全積唔起。


誰會想到我們可以在 庫木塔格沙漠看日落。

戇豆先生表示,遠遠看到點燈光,那兒附近應有條村,他立即步行去救求。我們便安心在這裡煮嘢食。晚上夜空還是佈滿星星。

入黑後真的來了兩個救兵,他們可能是附近地盤的人,居然夜媽媽都搵到部拖拉機幫忙。


拖拉機真係拖返郁部車,但車郁返之後又再開始掘洞,最後連拖拉機都死埋火。


今次車軚食沙更深,好驚呀。

兩個救兵話今晚先回家瞓覺,明早再來想辦法,戇豆先生就完全冇蒲過頭。

 

人間荒漠 新彊 – Day 9

早上小太熊一個行了上山丘頂看日出,佢回頭時差點迷路呀,原來在沙漠真係很易行錯方向,而且佢話在不遠的距離大叫我們都聽唔到,佢好驚呀。

日出了,唔知明天會怎樣呢~


今朝的日出特別金黃。


戇豆先生和兩位救兵早上10:00終於再回來了,還帶來另一部機器,救返「第一拖拉機」。


今次第一拖拉機成功再拖郁部車,而且拖到很遠,沙地夠實的地方才停下來。


趁佢哋救緊車,我便和小太熊再上山丘上行吓。


哈哈,小太陽可以玩滑沙啊!


今日是2008104日,和小太熊一起捱過了荒漠的四晚。


離開時在沙漠看見這隻蜥蜴送別我們~

終於離開這鬼地方了,我要沖涼,食好嘢,瞓床………..

 

---待續---






17 則留言:

  1. 好彩走出沙漠gps都無用
    [版主回覆11/02/2010 22:19:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 本來想去新彊先睇你個BLOG,依家都真係有D擔心....
    個 戇 豆先生真係嚇死人又激死人~
    唔好意思!你D形容真係好好笑~
    [版主回覆05/28/2010 08:35:00]其實唔駛太擔心,都係生活體驗啫。一定冇可能事事順利,你可能會遇到好司機呢。

    回覆刪除
  3. 待下一回分解
    [版主回覆05/14/2013 08:15:35]

    回覆刪除
  4. [因為沒有衛星電話,戇豆先生不敢在 羅布泊荒漠內停留太久,看完這湖後便到羅布泊村(一個大地盤),沿着新建的公路住敦煌的方向離開] 佢真係膽博膽, 得人驚

    回覆刪除
    回覆
    1. 太多人去,唔夠司機,個個agent都係判上判,可能好多司機都係咁🤔

      刪除
  5. 沙漠很易行錯方向] 這個真的, 所以一定要小心, 越行越錯便出事

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都由細聽到大,不過要新身經歷才知驚

      刪除
  6. 算好彩, 他番到來, 否則真係麻煩

    回覆刪除
    回覆
    1. 試過特然擔心佢走咗唔返來,當時真係標冷汗架。

      刪除
  7. 多日無得沖涼好辛苦,幸好最後都可以離開

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲記得洗了3次洗頭水,好舒服啊~

      刪除
  8. 真係驚險,幸好佢返到來

    回覆刪除
  9. 實景啲水係咪一樣咁綠?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係羅布泊湖底啲Chemical 溶了之後的顏色,比正常的海水綠浮跨好多🤔

      刪除