2013年4月6日

極地追蹤(6) – 地球最北麥當勞@芬蘭Rovaniemi

挪威極北之城Gamvik的日出



極地追蹤 挪威•芬蘭•愛沙尼亞 – Day 5

<<Gamvik>>

昨晚總算見到一場唔弱的極光,但小大熊始終唔多滿意。不過冇辦法,今日10:00一定要走了。

今朝又係08:00食早餐先,唔理其他人了。邊食早餐邊望住窗外的燈紅色日出。


日日係咁食,唔肥至奇。

走了狗仔,下次見。

Bye拜馬仔,下次再來騎吓你哋。

仲有時間,帶小太熊出外行吓啦,後面間紅塔屋是消防局。

這間是郵局,但冬天開11:00,冇得寄Postcard比自己了。

10:00要離開了,車子又經這過一片白茫茫的極地。

車子行了兩個鐘,Ate發現山上有野生馴鹿(Reindeer)呀!

車不斷行,好快又開始日落(其實只係挪威時間14:30),亦進入芬蘭了。

又發現公路旁有野生馴鹿(Reindeer)



<<Inari>>

去程已影了好多相,回程冇乜停車,所以7hr便返到Inari

今晚住Inari Hotel

今晚Inari Hotel的平價房全Full了,豪氣的小太熊Book了間貴嘢套房比我嘆啊!

雙人湖景桑拿套房(連早餐)每晚€ 158


雙人套房的大客廳

私人桑拿浴室,好正。

今晚响酒店的餐廳食,價錢都幾大眾化。

磨菇蝦肉Pizza簿批(€ 9.9) – 夠脆又好味,抵食。

吞拿魚蝦肉Pasta(€ 15.9) – 好味過Pizza,呢餐好過三日前餐貴野。

食完飯,Satu來收錢了。佢初時話這個King Crab Safari貨不對辨,問收我七折OOK,但我始終浪費了半日極寶貴的時間,所以我還佢價Zero Pay,佢最後都接受,連Ate都幫埋我口,整個講數過程都算愉快。最後我只比了兩位基本團費共€ 1150

今晚室外好暖,有9,但烏雲密佈,連網站的天氣預告都係整晚密雲。

當晚由21:00開始,每半個鐘都出外看看,但始終冇見到一粒星,睇到00:30放棄了,瞓覺。



極地追蹤 挪威•芬蘭•愛沙尼亞 – Day 6

昨晚Book了今朝10:00過酒店隔離間舖 玩雪地電單車,所以08:00又要起身食早餐。

日日自助早餐,點攪呀。

一個人食完上面份餐,仲要隊多大碗乳酪. . . . . . .

我們準時09:45過酒店隔離間舖揀保暖身和手套鞋,好快已攪掂,但個Guide話要等埋其他人至出發,頂,我趕12:10班巴士架,班PK遲到阻X住晒。

10:10五個阿毛加阿伯me me mor mor行入舖,me me mor mor揀衫,小. . . . . 最後原來有另一個Guide帶佢哋,剛才叫我等的那條Poor Guide只帶我兩個,咁做乜春要我等啫,小小小. . . .

10:20Poor Guide帶了我上車,教了我Snow Mobile的基本操作,好Easy啫,出發啦。小太熊,坐穩呀。

Poor Guide好快帶我穿過了冰湖Lake Inari,進入了Winter Forest,佢見我跟得到,就越開越快。

好快到了一間建於樹林內,Sámi人起的木教堂。

間教堂幾百年了,上到閣樓D木板會Gi Gi聲,幾特別。

停了十幾分鐘,五位阿毛阿佰到了,你地來我就走啦。Poor Guide帶我原路出返Lake Inari後,再在湖面飛車一段時開。雖然只係55km/hr,但差不多是我部Snow Mobile的極速了。

到了Lake Inari另一處,見到幾隻野生馴鹿呀!

我地落車飲吓茶食件餅暖吓身,休息一陣。

11:40又再出發。

又係一枝箭咁快,只12:00就回到起點了。妖,即係呃我鐘啫,自己遲出發又準時返,收咁X貴都呃鐘,影衰晒芬籣人。

趕得切乘12:10Inari Hotel開去Rovaniemi的巴士啊,我們極速除下保暖衣行返過酒店攞行李,再入厠所開鋪細,出來已見小太熊唔等我就攞住行李上緊車了,等埋我呀. . . . . . 小太熊. . . . . 你自己一個唔識路架。

坐呢架大巴士由Inari HotelRovaniemi火車站,5個鐘車收每位€ 60.1

中途在Invalo停半個鐘休息

當日負十幾度,路牌都結晒冰。



<<Rovaniemi>>

下午五點過Di Di已到Rovaniemi火車站,天都黑透了。

正式踏出了北極圈,離開北極了,亦結速了6日的 極地追蹤北極光旅程,進入另一個4<感受 北歐波羅的海>旅程。

在火車站旁便是往聖誕老人村的8號巴士站。


小太熊今晚Book了好多香港自由行都住的Guesthouse Borealis,貪佢最平又近火車站,在火車站前過條馬路上小小斜行8分鐘便到。

Guesthouse Borealis正面,沿右邊斜路行上來的。


單人房加床(連雙人早餐)每晚€ 77,樓下有廚房可借用。

Rovaniemi都有好多極光團,但我諗都係揾笨居多啦,離極光環中心這應遠,要arm arm你出團時極光指數去到“3”再加天清再加冇月光,才見到小小微弱綠光,盞攪啦。

食了多餐貴嘢,今晚到宇宙最北的麥當勞開餐,慳少少。

Guesthouse Borealis20min,便到宇宙最北的麥當勞。



這開麥當勞位處北極邊緣。

2人點了 巨無霸餐(€ 6.4)和香港冇的McFeast Meal(€ 6.4),味道和香港分別不大,只係D麵包冇咁軟熟。
估唔到,店內有一半客都係香港人;港燦攻佔芬蘭宇宙最北的麥當勞,咪好似強國人攻佔旺角麥當勞??





補充資料 :

1.    2hr雪地電單車Snow Mobile(二人一車) 每位€ 98,但Inari Hotel隔離間衰嘢呃鐘,由上車至落車只係1hr40min,離Q晒普。上網睇過好多人玩都只有玩到過鐘,從未見過有Poor Guide呃鐘,正賤精,影衰晒芬籣人

2.    玩雪地電單車Snow Mobile唔駛車牌,好易控制。

3.    InariRovaniemi的巴士每位€ 60.1(超貴),每日有幾班車,車程約5hr,上車買票。





---待續---

26 則留言:

  1. Hi, 小太陽, 小弟會在2014年2月去芬蘭。 想問下你在Inari啲活動是提早book, 還是去到酒店先book呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去到至Book的,今日Book明日,但3hr的Snow Mobile冇位了,只剩2hr。所以你最好早3、4日Book 定穩陣D。

      刪除
  2. 唔該晒小太陽, 全因為看完你那麼詳細嘅blog, 我先決定明年去北歐.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家姐剛去完,啲極光仲强過我。祝你好運!

      刪除
  3. 港燦攻佔最北的麥當勞 (laughing)
    麥當勞真好嘢, 全世界嘅水準都可以咁一貫 (applause)

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果價錢都keep到香港咁平就very good 了

      刪除
  4. 好特色風景, 正!

    回覆刪除
  5. 麥當勞無處不在,香港遊客也無處不在

    回覆刪除
    回覆
    1. 始終麥當勞都係又又平又啱食,所以聚集咁多香港人。

      刪除
  6. 極光、日出都有收獲,不枉此行。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次行程想見的都見到晒了,很滿意。

      刪除
  7. 回覆
    1. 近年的價錢和香港拉近許多了,只係貴一倍左右,我記得廿幾年前郁郁都貴兩倍以上,最貴瑞士的巨無霸餐係香港的4倍有多,不過去得耐習慣了,都有幫襯。

      刪除
  8. 雖然沿途幾偏僻咁, 個景好靚, 仲睇到野生馴鹿

    回覆刪除
    回覆
    1. 景色是很美的,全日在車上望住同一個景我都冇覺得悶。

      刪除
  9. [日日自助早餐] 除咗會悶, 一定重好多呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實又唔覺得悶,因為幾好食的,肥就一定了,始終都有點貪心,食多咗。

      刪除
  10. [最後原來有另一個Guide帶佢哋] 咁又真係諗唔明, 唔通要一齊開工?

    回覆刪除
  11. 直覺都係會遇到港人喎, 中M 記毒太深了

    回覆刪除
    回覆
    1. 果個鎮又真係多香港自由行,團都一樣多。

      刪除