2013年8月2日

泰有新意 曼谷(2) – Bangkok Tree House

Bangkok Tree House全酒店唯一的一間View with a Room,住在這裡可以和大自然睡在一起。
Bangkok Tree House係近年開業的環保酒店,位處曼谷市的鄉郊地帶,須要坐的士再駁一程船才到達。酒店附近只有農田、眉南河支流和一個市場。我就幾鍾意呢間酒店,但小太熊就嘛嘛吔。


泰有新意 曼谷 – Day 2

繼續上一篇Day 2行程。

16:30Bangkok Tree House了,行入Reception……staff嘅?而且有種荒廢了的感覺,一地樹葉,似好日都冇人經過……唔通摺埋咗????但最近至Full Paid架喎。

Bangkok Tree House Reception

等了一陣,原來個staff去了攞Welcome Drink比我吔飲。

Welcome Drink – 係香草荼,酸酸吔好好味的。

飲完嘢,職員帶我們攞房去了。今次訂了全酒店唯一間View with a Room 呢間房冇水冇電冇厠所冇瓦遮頭,有的只係陽光、空氣、鳥語、農田氣味、行雷閃電、雨水、彩霞、星光、雀烏和……蚊,仲有從河上傳來的摩打聲,真係唔係人人頂得順。

Bangkok Tree House – View with a Room(每一晚房連早餐Baht 7000)

房間分兩層,但下層乜都冇嘅,上層就有一間飯廳、一間睡房和一個露台。

呢個係飯廳,夠接近大自然呢。

呢間係睡房,瞓覺時可望住滿天星架。可惜當晚好少星星,而且剛入黑的一小時勁多蚊,好彩其餘時間就唔多。

睇完間房後個個都會問,玩嘢咩?落雨點算呀?點沖涼呀?買大開小呢?行李放响邊呀?當然冇問題啦,因為訂呢間房,酒店會同時送一間設備齊全嘅Tree-top Nest比你。

Tree-top Nest (連早餐)每晚Baht 6000 – 樓高三層的獨立屋,如果訂View with a Room就免費咐送。

Tree-top Nest用石仔數量來做房號,這間是8號房。

Tree-top Nest G/F – 有户外浴室

Tree-top Nest G/F – 廁所、大廳

每房送兩個椰青,又凍又甜的。

G/F1/F的樓梯

從樓梯上到1/F,轉右就係睡房。

全屋只有睡房有冷氣,外面係大露台。

2/F大露台上3/F的樓梯

3/F係曬太陽的好地方,但曼谷太熱了,跟本冇人會上來玩。

沖個涼嘆陣泠氣,返去View with a Room等日落和食晚飯了。

今日雖然多雲,但個日落彩霞好靚。

入黑後啲蚊突然走晒出來,比佢地咬咗幾十啖,好彩唔係毒蚊。今晚會响自已飯廳食三道菜In-Room Set Dinner,每位收Baht 539

頭盆 芒果蝦沙律酸酸甜甜幾好味的


頭盆 木瓜海鮮沙律幾特別,但都好辣。

主菜 酸甜蝦飯 – OK

主菜 黃架喱魚飯好重老薑汁,好辣。

甜品 芒果糯米飯+朱古力香蕉全餐飯最好食。加送的波蘿片味道好古怪。

在月光下晚飯幾好情調架。但不時從河上傳來摩打聲。

食飽飯我跳了上床瞓覺,但小太熊話太熱頂唔順,要去冷氣房嘆喎,仲話今晚叫我自己响度瞓,佢返冷氣房先。。。。。。小太熊真係走咗去唔理我呀!!!我唯有一支公嘆晒間房啦,瞓吓瞓吓. . . 小太熊又走返過來,叫我過埋去喎。就咁樣,冇响呢間房瞓了,走返過去Tree-top Nest嘆泠氣。



泰有新意 曼谷 – Day 3

今朝08:00出河伴餐廳食早餐。

早餐餐茶 冰凍甜椰青

早餐餐茶 香草茶好飲的

鮮果盆、麵包和果汁

雀巢蛋味道好古怪

煎蛋用牛油煎,好Heavy

食完早餐,行過去Floating Market逛一陣。名就叫Floating Market,其實只係陸上市場。

賣啲嘢都好平民好平價,今朝飲的花茶只係Baht 20一包。

木制品有Baht 10交易。

復活咸蛋????

呢種果汁第一次見,我想試吓,但小太熊又唔準囉。

來呢種果實叫木鱉果(Gac Fruit)”,維基百科話木鱉果性溫、味苦微甘,有毒,功能消腫、攻毒,主治癰瘡、腫毒、痔瘡等症。

市場賣啲嘢都幾地道,因為其實冇遊客的,全部本地人幫襯。

呢檔嘢幫人拉根,好攪鬼。

行完Floating Market,返房休息一陣,11:00 Check-out。坐船過對面岸便,截第一架的士已肯用咪錶,又唔塞車,只用30min便到全曼谷最高的酒店The Baiyoke Sky Hotel了。





補充資料 :

1.        Bangkok Tree House建於農田附近,有蚊,唔係人人啱住。河上經常傳來摩打聲,好剎風景。酒店附近其實冇乜嘢行,所以住一晚乜都夠。

2.        Bangkok Tree House行去Floating Market17min

3.        Bangkok Tree House對岸碼頭乘的士去全曼谷最高的酒店The Baiyoke Sky Hotel,咪錶車費Baht 127加公路費Baht 45





---待續---

26 則留言:

  1. 創意酒店, 另類體驗..... 但我怕蚊囉
    [版主回覆08/03/2013 23:07:37]呢間房....真係幾難頂架

    回覆刪除
  2. 間酒店好特色, 不過多蚊我老婆一定唔肯住
    [版主回覆08/05/2013 19:59:19]正常吖,小太熊都頂我唔順,食完晚飯就唔理我自己去左隔離間屋嘆冷氣了

    回覆刪除
  3. A very special and 'primitive' hotel room.
    [版主回覆08/08/2013 17:49:28]Yes, but not suitable to normal tourist

    回覆刪除
  4. 如果我住一定用晒成支蚊怕水
    [版主回覆08/08/2013 17:50:15]我冇帶蚊怕水呀

    回覆刪除
  5. 好特別, 但我老公一定唔肯住, 行近一步都唔得, 佢超惹蚊
    [版主回覆08/12/2013 11:40:39]多蚊確係一個令人止步的問題,酒店要諗諗了

    回覆刪除
  6. very special~
    [版主回覆08/15/2013 11:48:59]

    回覆刪除
  7. 嘩,露天"房"都幾過引~~用石仔做房號都好得意
    不過露天房你叫我訓一晚,,,都真係唔好搞我,,,好彩有真正的一間房...
    同埋好貴啊
    [版主回覆08/16/2013 10:25:20]呢啲另類嘢,好多人都唔啱玩呢

    回覆刪除
  8. 愛麗斯的夢想世界2013年8月30日 下午3:33

    哇, 個粉紅日落靚到呢!

    比我會訂tree nest試下算數
    [版主回覆08/30/2013 17:14:45]試一晚都OK啦

    回覆刪除
  9. 戶外房間很有特色,與蚊同房就難捱了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇可能瞓到天光的,一定會被針到變豬頭。

      刪除
  10. [呢間房冇水冇電冇厠所冇瓦遮頭,有的只係陽光、空氣、鳥語、農田氣味、行雷閃電、雨水、彩霞、星光、雀烏和……蚊,仲有從河上傳來的摩打聲,真係唔係人人頂得順。] 好好笑, 點算呀, 有蚊好慘架! 如果落埋雨……

    回覆刪除
    回覆
    1. 落雨一定要撤退了,所以佢張床褥有厚膠紙包著的。

      刪除
  11. [送一間設備齊全嘅Tree-top Nest ] 咁就差不多! 必要時可過來避下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實今次主力係留在Tree-top Nest嘆冷氣瞓覺,戶外太多蚊真係惡攪。

      刪除
  12. 回覆
    1. 係呀,果日的日落粉紅色的,好正。

      刪除
  13. 一早飲冰凍甜椰青, 唔係個個腸胃得架! 好在都有熱茶

    回覆刪除
  14. 復活咸蛋的顏色好靚, 但不知色素是否有害!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知架,所以一定唔會試,睇吓就靚,食落肚就咪搞了。

      刪除
  15. [幫人拉根] 令我想起在越南沙灘有人幫人磅重, 都是切合當地人需要。

    回覆刪除
  16. 呢間冇遮冇掩嘅屋,真係咪攪我,我最惹蚊,坐一陣都難頂��

    回覆刪除
    回覆
    1. 大部分人都話唔頂唔順啲蚊,小太熊都一邊住一邊話我老點佢住呢度😅。問過酒店,佢哋話附近太多濕地所以好多蚊,佢哋在酒店外圍做滅蚊都完全冇效,冇辦法。

      刪除
  17. 天氣太熱又有蚊,我都會選擇嘆冷氣

    回覆刪除