2013年8月30日

印尼龍目島(Lombok) 上山下海大作戰(完) – Gili Trawangan深海大作戰

印尼龍目島(Lombok)外圍人氣小島Gili Trawangan
印尼龍目島(Lombok)除了主島上的Gunung Rinjani(林賈尼火山)Senggigi海灘之外,最具人氣的必定係西北部的三個外島Gili AirGili MenoGili Trawangan,我1996年第一次到龍目島時,這三個碧海藍天的外島已是必到景點。三個外島均被珊瑚圍着,單係從海灘游出去Snorkeling已好多嘢睇,在小島上小住3~5天,日日潛水、做SPA、踩單車、Yoga,係幾理想的生活。而且,龍目島(Lombok)現還未被强國攻佔,亞洲客亦唔多,主要遊客還是老外,要去就趁早啦。唯近年龍目島客量大增,接駁交通費用年年幾何級上升,顯得唔係好合理,而且,小島上的供電不足和沖涼水咸咸哋問題未有改善,顯得和酒店的價格不符。



印尼龍目島(Lombok) 上山下海大作戰 – Day 3

<<Gili Trawangan>>

繼續上一篇Day 3行程。

無風無險,隻嚴重超載Public Boat安全泊岸,到達Gili TrawanganGili三外島上只有馬車一種交通工具,短短三分鍾車程最少都收Rp50,000 (背包攻略的價錢,唔知有冇加價),喪貴。唔只貴,仲唔係你想坐就有,因為佢哋極好生意,我想截都截唔到。

Gili Trawangan馬車,又貴又好生意。


小太熊Book了島尾一間靚酒店Kokomo Resort,從Public Boat碼頭要行15min,我揹住2人行李加胃痛,都幾慘情。

Kokomo Resort 2人房,每晚房(連早餐)HK$1515

花園和按摩池都幾大

雙人床,冇被供應的。

露天浴室

立即沖涼先,洗晒啲衰氣。

飯前先做1.5hr Balinese SPA,每位Rp350,000

環境唔錯,我個師傅手勢亦OK,但小太熊個就普通。

做完SPA是但行入一間餐廳食飯

粟米蟹肉湯(Rp50,000) – 麻麻,我只飲了幾口。

Noodle Soup Shrimps(Rp50,000) – 極難食,麵硬汁底濃,食一啖都想嘔。

夏威夷Pizza(Rp77,000) – 我就覺OK,小太熊嫌佢太多汁,我食了半個。
食完飯至知自己未好返,當晚又疴了5~6次水,但冇嘔了,人都謝晒。



印尼龍目島(Lombok) 上山下海大作戰 – Day 4

昨晚疴了5~6次,瞓得好差,今朝預備的三潛要取消了,我連早餐都唔想吃,小太熊當然失望啦。。。。。佢係咁lurlur09:00我終於好少少,陪佢去食早餐,佢話出去吹吓風會好啲喎。

Kokomo Resort餐廳

菠蘿汁,清吓腸胃。

我只order了份果盆,努力地食了一半。

小太熊只有麵包食

點解小太熊只有麵包食咁豬呢?話說酒店包早餐,職員比了份Menu我哋Order,小太熊點了一份大麵包,一份蛋加多士,點知個Waiterup up唔知講乜春,就自動幫小太熊Cut了份蛋。。。。。。最後問個高級職員先知,房包的早餐限在Menu揀一樣主食、一杯果汁和一杯茶,多叫要自費,但Menu又冇寫,佢班英文又屎人又死蠢,自動幫小太熊cut了份蛋,離晒普,份蛋自己order Rp45,000,份大麵包只係 Rp20,000咋。。。。。

小太熊好唔高興,但都冇發佢圍,真係好品啊!

早餐後個胃都好頂住,只能沿海散吓步。

在這裡按了45min(每位Rp135,000),好貴,但手勢好差。

印尼人唔識按脚的,只識不斷按小腿同一位置,唔識按脚阪穴位的,差。

按完脚休息一陣,冇再疴,狀態好返少少,還趕得切下午潛一次,於是頂硬上潛一次啦,一場老遠來到,都叫做响龍目島潛過啦。



Diving at Gili Meno

今次選了潛Gili Meno外的沉船,但好失望,珊瑚白化晒,而且魚唔多。

下潛20m見到一部長了珊瑚的單車,幾持別。

見到沉船了,面積唔細,但比想像中少珊瑚和魚附在船上。

其牠魚的品種亦算常見   ~~ 

雞泡魚(Puffer)

Blue Blanquillo

海龍鬚(Trumperfish)

秋姑(Yellowfin Goatfish)

厚唇石鱸(Harlequin Sweetlips)

海星(Sea Star)

海蛞愉(Nudibranch)

巨蚌(Giant Clam)

潛了半個鍾便覺得有啲反胃,個人好凍,只能硬頂埋跟住的20min

上水後,返酒店飲杯雪碧食些小食。

黃昏再出去散步,原本想踩單車環島的,但真係唔多舒服。

黃昏下的Gili Trawangan


18:00去返昨晚的SPA店想做SPA,但多人到爆,冇位,要21:00才有位,冇法啦,食飯吃。求其食了三分一個Pizza,返房休息。今次終於唔再疴了,但個胃仍然唔多妥。


21:00又返去SPA店,間店居然安排條印尼佬比我,唔係吓話,我問有冇Female Therapist呀?佢話收晒工了。。。。算啦,最緊要夠力啫。。。但要同小太熊分房按囉。。。。

我同小太熊分房後,條印尼佬唔見咗,但原本同小太熊按的女生就走了過來同我按,OK啦,可能又call到人返工啦。

按完後,見到小太熊坐了响外面,佢話同我分房後,條印尼佬走了入房話同佢按。。。。。。。。我屌爆條老尼,冇病吓話,玩嘢???小太熊即刻趕佢走,然後出Reception攞返錢,小太熊見條印尼佬立即收工走人。

事後小太熊以為係我趕走條印尼佬先,我冇喎,應該係條印尼佬自已唔想做,所以玩晒嘢,真衰格。



印尼龍目島(Lombok) 上山下海大作戰 – Day 5

原本想今朝踩單車環島,但真係仲唔多舒服,取消了,小太熊好失望呀。瞓到11:00 Check-out後才食早餐,Kokomo Resort有一樣好,就係早餐供麼至14:00

今朝我飲西瓜汁,小太熊order “Pineapple juice”,但就來了杯盒裝“Apple juice”,啲印尼佬. . . . . . 真係簫都比佢哋吹髦。

小太熊今日醒了,叫份大蛋,塊薯餅好好味架。

食完早餐,出沙灘休息吓。

又行入去附近餐廳飲吓嘢,等到14:00才上船走。

坐到夠鍾,行過快艇碼頭。
我攞張單比碼頭的職員,佢立即話:「啊!係Aly,請等等,我Call Call Aly再安排船給你。」等了五分鍾,職員又話:Aly話安排了隻船响公衆船碼頭上,我叫佢駛隻船過來佢又話唔得,唔知佢攪乜,佢話去到公衆船碼頭有人會接你吔喎。」

我心中一沉,知道被騙了,價值Rp250,000300,000的舒適快船變了只值Rp20,000要澗水上落的危險超載公衆船. . . . . . 印尼屎蟲Aly

我又行5min去到公衆船碼頭,碼頭職員立即比兩張公衆船票我,話係Aly安排的,我話唔係喎,我比了Rp400,000 Aly,佢話係快船加的士去機場,公衆碼頭職員話:「的士公價Rp300,000,快船公價又係Rp300,000,你比Rp400,000唔夠的。」我話:「好,就算的士公價Rp300,000,現在公衆船兩位只Rp20,000,其餘點計呀??」公衆碼頭職員話:「唔係我賣票給你的,你自己找Aly吧。」

鹵味. . . . 上了船返過Bangsal再同你計



<<龍目島(Lombok)>>

隻公共船上了五、六十人,沉吓沉吓過到Bangsal了,上岸即有幾個人搭訕問我的士去機場,開價Rp400,000,成交價講到Rp250,000。知道價錢後,我就衝入Bangsal公衆碼頭售票處找Aly問罪。

我大喝:「Where is Aly?? Come to see me.

我攞張單出來向售票處兩隻印尼雞問罪,佢吔扮鳩晒嘢,話張單唔係佢地開,叫我自己找Aly

售票處兩隻印尼雞天生一幅雞樣,蛇鼠一窩,真神啊啦實打佢地。

本單簿明明係兩隻印尼雞比Aly開單的,現在返過來話佢地冇呢種單,正賤種。

這時,另一印尼賊頭走出來,話Aly己安排了的士,一陣可以上車了。

我即時妖佢,因為當日係佢Keep住我張船票。條賊頭竟然發我圍話:「你張票邊個開比你架?你比錢邊個呀?唔係我吖嘛。你自己找Aly啦。。。。陰陰笑」

成班都係邪惡軸心,枉班賤種仲一日拜五次真神啊啦。。。。唔怕落地獄咩。

印尼賊頭好快安排了的士,好,比多了的Rp130,000就送比你全家買棺材啦。

的士從Bangsal到機場要1hr45min17:00便到龍目島機場。

龍目島機場冇免費候機室,於是入了間有wifi的餐廳等上19:25班機。

吞拿魚三文治薯條(Rp45,000) – 好好味

Ice Mocha(Rp40,000) – 太甜。


<<新加坡>>

22:00到新加坡後,收國泰SMS話回香港班機Delay 35min。小太熊:「夠時間出去食榴槤呀!

小太熊下令,立即坐地鐵到Aljunied Station(S$1.9 ~ 車程20min),再行去榴槤街 Geylang Road,但. . . . . 明明記得從Aljunied Station5 ~ 10min便有榴槤檔,但今次行足25min才找到,而且只有一檔。

Geylang Road的榴槤檔,今日好少貨,而且貓山王比兩年前貴了50%,每1kg S$18

3個老樹貓山王,每1kgS$28,就食呢個啦。

老樹貓山王(S$37) – 老細一開. . . . . 2粒肉,但品質高,甘苦中帶濃甜,口感好好,外皮夠乾身,好好食。

老細見個1.4kg的老樹貓山王得2粒肉,話唔好意思,所以免費送個D101比我地。D1011kgS$8,即係老細回贈了S$10比我地,而且個D101好多肉,味道都好正。

榴槤「D101」口感夠cream,極重奶酥味,好好食,而且夠平。
食到差不多00:00,乘的士返機場(S$17.5 ~ 包括50%附加費)



印尼龍目島(Lombok) 上山下海大作戰 – Day 6()

返到Terminal 1,去The Skyview Lounge沖個涼,休息一陣,等上01:50班機。

The Skyview Lounge – 杯麵加雪碧,唔駛錢真係食多好多嘢。
飛機再Delay多半個鍾,06:00至到香港,返屋企沖個涼,又趕返工了。





補充資料 :

1.        HK$ 1兌印尼盾Rp1230

2.        S$ 1HK$6.13

3.        Gili Trawangan潛水好方便,滿街潛水店。租用Equipment按下潛次數計,每潛連Full Set Equipment公價Rp370,000,服務好好,抵玩。

4.        Gili Trawangan出租單車每天約Rp30,000,抵玩。

5.        在龍目島機場離境時,每人要交Rp10,000“Passenger Service Charge” 有收據的,但感覺屈水。

6.        由新加坡機場乘地鐵到Aljunied (EW09),車程20min,車費S$1.9





-----印尼龍目島(Lombok) 上山下海大作戰()-----

49 則留言:

  1. 見到你個新blog啦~~ 我的新blog: http://helenhlblog.blogspot.hk/

    回覆刪除
  2. hi
    my new blog
    http://kwingchi.blogspot.hk/

    回覆刪除
  3. 我看你的新家園 祝願一切安好

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝。現在還需要時間適應。

      刪除
  4. 腸胃唔舒服仲食榴槤,服咗你呀!
    做旅遊業的印尼人都幾狗下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔想食的,係小太熊迫我食
      啲印尼佬正狗屎,影衰啲印尼的好人

      刪除
  5. 路過見到你既遊記,真係幾有用!想問由Lombok搭船去 Gili Trawangan要幾耐到?
    另外講起旅遊質素,我自己去過峇里島D人都好nice好老實架,賣野大都明碼實價,交通呢樣野更加係fixed price啦!可能龍目島D人真係太窮啦,咁搞法完全整臭佢自己既名!

    回覆刪除
    回覆
    1. 慢船約20min,話快船7min就得。
      我覺得和窮冇關,緬甸和柬埔寨的人最窮,但全都老實溫文,印度人亦好窮,但天生愛講大話講到上晒䐉,所以我覺得係本性問題。牠們本性賤格,有幾多錢都只會越來越賤。

      刪除
  6. 水底的風景很不錯~~~ 估唔到啲印尼人都係咁, 好彩你們夠醒目~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 比起上一次來,珊瑚死了很多了,但海底整體上仍唔錯~
      呢班印尼人確係賤到爆,我咪唔醒目比佢呃佐130蚊囉😭
      你會搬去邊呀?

      刪除
    2. 我搬咗去blogger (google)~~ http://helenhlblog.blogspot.hk/

      刪除
  7. The bicycle under the water is quite a special view.
    If you have new blog link please let me know.
    My new link is
    http://hkwklau.blogspot.hk
    Still learning how to use.

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi, I also open an account in Google : http://siutaiyeung-google.blogspot.hk/
      see you at the new blog later

      刪除
  8. 不如開個FACEBOOK 寫遊記啦, 我仲好想睇架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我搬緊去google了,新網址http://siutaiyeung-google.blogspot.hk/

      刪除
  9. 病虎收山, 希望你另有新天地, 記得通知小弟! watsnake@yahoo.com.hk

    回覆刪除
    回覆
    1. 我搬緊去google了,新網址http://siutaiyeung-google.blogspot.hk/

      刪除
  10. 我努力搬家中
    新網誌係 http://mbfoodies.blogspot.hk
    已係個邊關注你
    個邊見

    回覆刪除
  11. 我搬左去: http://smarttravelbee.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係http://siutaiyeung-google.blogspot.hk/
      新屋見

      刪除
  12. Hi 小太陽,
    我是 UTravel 的網站編輯 Sandy.
    最近看你的旅遊故事, 覺得很吸引有趣, 所以希望邀請你加入我們網站的做博客 (與你自己的博客沒有衝突, 可同步更新), 跟更多朋友分享你的旅程。
    簡單說, 我們的博客純粹是一個分享平台, 沒稿費, 沒合約, 自由出文, 但我們會不時從中揀選一些好文章, 放上社交媒體, e.g facebook 或微博分享給粉絲。看你有沒有興趣, 歡迎與我聯絡。謝謝!
    給你參考: http://www.utravel.com.hk/member-blog/

    回覆刪除
  13. 最後一篇? 暫時仲可以寫新卜呀 (big grin)
    其實什麼Google一樣可以隨時摺, 信唔過的

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇辨法啦,只有用住先
      或者響度寫埋個沙巴遊,新卜啲點擊只有呢度五十分一

      刪除
    2. 遲點留email a/c俾你, facebook交流好過

      刪除
    3. 疴了五、六次水 - 關唔關煮食河水事 ?

      刪除
    4. 我覺得似係啲雞肉唔亁淨,煑唔熟~

      刪除
  14. YB 快關了, 我新地址, 有空請來坐 http://mrjj328.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到,我都搬了http://siutaiyeung-google.blogspot.hk/

      刪除
  15. [島上只有馬車一種交通工具] 似乎是點子, 做遊客生意

    回覆刪除
    回覆
    1. 馬車是龍目島鄉郊傳統交通工具來的,96年第一次到龍目島時,那時冇乜遊客,但在碼頭已經有馬車載客,我坐過,收費每位HK$1左右,平到笑。

      刪除
  16. 冇被供應的。咁點呀, 就算熱都要架

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀,加埋我唔舒服,都冇心機問酒店攞。

      刪除
  17. 唔舒服, 係乜都麻麻; 無藥食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,抗生素和保濟丸都有食,不過斷唔到尾。

      刪除
  18. 點解好似咁多海底垃圾既

    回覆刪除
    回覆
    1. 特登放落海的,可以幫助珊瑚生長。

      刪除
  19. 唔老實的agent真令人討厭

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次真係好嬲呀,其他地方極少遇到咁衰的人,除咗印度。

      刪除
  20. 肚痾你都照飲凍嘢,你都好犀利!
    好在最後都冇乜事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為飲完凍嘢覺得個胃舒服少少,所以次次都飲。係呀,好彩都平安準時返到屋企😅

      刪除
  21. 行程中遇上心懷不軌的,真係很影響心情,更糟遇埋腸胃不適。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次真係運滯,去旅行一般都好少咁黑。

      刪除