2015年2月7日

九州 鐵道行(4) – 九州五星級移動餐廳“Orange Restaurant(おれんじ食堂)”

九州五星級移動餐廳 – Orange Restaurant(おれんじ食堂)

Orange Restaurant(おれんじ食堂)是一列觀光火車餐廳,行走於熊本縣與鹿兒島縣之間沿海風景最佳的肥薩橙鐵道線,每日開出3班車分別供應早、午及下午茶三餐,全車只有2卡車廂,限定最多43人,服務Number One。能登上這列車享用一頓豐富的早餐,令這次環遊九州鐵道行之旅更加完美。



九州 鐵道行 – Day 4
今早會去吃一份極盡豪華的五星級火車早餐,就係20134月才通車的Orange Restaurant(おれんじ食堂)。想吃這一餐必須要電話預約,但又唔識講日文點算好呢?好彩有Visa白金卡的免費預訂服務,幫我用電話Book好今天的早餐和最佳座位,第一次感覺到一卡傍身,世界通行。
今朝07:00起身執行李check out,行15min到鹿兒島中央駅Lock好大行李(500),乘08:03 – 08:27JR指定席往 出水。

新幹線JR特急往 出水,只需24min



<<出水>>
話咁快去到出水駅,行過一條天橋便到 肥蕯線出水站,Orange Restaurant(おれんじ食堂) 的侯車室便在這裡。

肥蕯線出水站Orange Restaurant(おれんじ食堂) 的侯車室

職員收了錢之後便派車票,08:45開始上車。今日早餐這班車只有7位客人,非常清靜,早餐時間係由08:52開車至10:30到川內為止。這餐早餐雖然每人要¥10000,但咁少客,我哋有賺啦。
上車便見到Orange Restaurant(おれんじ食堂) 的招牌,好開心架。



1卡的座位設計麻麻哋,所以較少人選擇。



水吧亦係設响第1卡內。



我和小太熊Book了第2卡的對望窗口位,可沿途欣賞海景。



拿着像Passport的車票上車後,職員先送上每人一支水。



今日的早餐Menu,都好多嘢食。



開車後,立即送上飲品和第1道菜 雞蛋厚Pancake,大大件每人2件,食完都飽lur



<<阿久根>>

啱啱食完架車便到這 阿久根駅,列車會在這站停20min比我哋7個客落車參觀,車站仲送我們每人一份小禮物。

阿久根駅 專為招待Orange號列車而重新設計翻新的車站。



車站大堂設計古典雅緻,櫃位職員向我們每個派了包小食。



阿久根駅送的小食係當哋物黑酢燒魚仔,啲貓仔好鐘意食架。上車後送上一小杯 忌廉湯。



跟住有 沙律和麵包



主食 厚切煙肉温泉蛋 太肉了,只吃了三分一。



<<薩摩高城>>
吃完不久列車在 薩摩高城駅停下,可以行15min



沿站旁小路行一陣便到海邊,海水幾碧綠,有點像沖繩。



上車後上埋 咖啡和奶凍士多啤梨,員工再向每位人客送上心意咭。

食完唔駛10min便到10:30,到達終站 川內,要講Bye拜了,下次見。呢餐雖然每人成¥10000,食物不見特出,但服務好好列車亦好靚,我覺得值回票價。

川內乘10:45-10:57 JR指定席返回鹿兒島中央駅

一落火車立即跑出站外上的士,10min內直往櫻島碼頭(1120)。落車又跑上碼頭上層上船,剛好趕及11:15開往櫻島的船,勁呀!!



<<櫻島>>

鹿兒島港往本櫻島的客輪,船程15min,單程¥160



櫻島火山,聽說不時會聽到PANG一聲爆响。



櫻島碼頭對面有單車租,我和小太熊租2hr (每架車¥600) 遊櫻島。



12:40出車向南行,開始一段在行人路踩。



冇幾遠有檔無人攤檔賣櫻島產的桔仔,¥100一袋有8個,自己入錢落錢箱便可以攞走。



櫻島產的桔仔又甜又多汁,非常好食,小太熊後悔冇買多5包。



來到海邊有專用單車徑,安全又景靚。



可以邊泡足浴邊欣賞櫻島火山。



浸完脚繼續在沿海單車徑前進。



「鳥島展望所」時間有限,在這裡回頭了。

返到單車舖才12:55,趕得切乘13:00船回鹿兒島港。
  


<<鹿兒島市>>
從鹿兒島港乘市內電車往鹿兒島中央駅,單程¥170



今次乘14:02 – 14:59觀光列車「指宿之玉手箱號」再往指宿。



車箱內外裝飾都好靚,職員仲會幫乘客拍照留念添。



<<指宿>>

到指宿後,我又要揹住18kg背包行25min去今晚的温泉旅館花の温泉ホテル 吟松
指宿温泉旅館 花の温泉ホテル 吟松



職員先招待我們在G/F大堂飲杯綠茶食件甜點。



雙人房(含雙人早晚餐) 每晚¥36500



露台有一户外浴缸面向大海,唔錯架。



從吟松行唔駛5min,就到指宿玩熱沙浴的名景點 砂むし会館「砂楽」。



「砂楽」有5個砂場,可一次過供60人齊齊蒸,玩一次¥1050



人流都好旺,不斷都有客。


熱砂維持55℃左右,埋在砂下感覺全身負重,Feel到脚掌的血管Bok Bok跳,只蒸15min已叫救命了,過癮. . . . .

蒸完熱砂,在大堂享用一盒頂級的霧島牛奶。



玩完熱砂浴,趕得切返 吟松9/F天の湯殿「天空野天風呂」享用 日落泡湯。



17:30黃昏浸到18:30天黑,唔甩皮至奇啦。



泡完湯19:00食飯,今晚在旅館的私人餐房食,好High Class喎。



10道菜晚餐,望見餐牌就興



前菜6估啱到蝦肉和螺肉都鮮甜,有驚喜。



三色刺身 只係中上貨式。



堂炸魚蛋 一般好味啦。



鹿兒島黑牛鍋 牛肉味濃又唔係太肥,肉質細嫩,我覺得好正。



堂浸温泉蛋 淨係賣相已滿分了,蛋味都好濃。



其餘食物都OK啦。



甜品 水果布典 新鮮又香口。



飯後浸埋 大浴場的户外風露,始終係天台果個池正好多。

節目豐富的一天,希望小太熊喜歡啦. . .hehe




補充資料 :

1.)     鹿兒島中央駅乘新幹線JR特急指定席往 出水駅車程24min,單程¥3720,可用JR Pass

2.)     Orange Restaurant(おれんじ食堂)必須要電話預約,90min的觀光早餐每位¥10000

3.)     川內 乘新幹線JR特急指定席往 鹿兒島中央駅車程12min,單程¥2690,可用JR Pass

4.)     鹿兒島中央駅乘 觀光列車「指宿之玉手箱號」往 指宿駅車程57min,單程¥2130,可用JR Pass





---待續---

17 則留言:

  1. I have been to Kyusu many years ago. I recalled熱沙浴 but did not have the courage to try such hot spa.

    回覆刪除
    回覆
    1. 熱沙浴好玩又夠特別,唔係太辛苦的,下次去一定要試試啊。

      刪除
  2. 很豪華的火車之旅~~ 行程咁豐富, 你老公一定很喜歡此次生日之旅~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 實喜歡啦,這火車是很特別的體驗。

      刪除
  3. 請問你如何透過visa 白金卡訂位呢?
    我打去hotline, 個staff 話冇得訂又話要問左先覆我😭
    我見個web 話要一個月前訂先可以嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得訂的,但不可以超過一個月前訂,我先打電話給Visa Platinum,佢比了佢的email我,我月把火車的網址,訂座電話,全名,人數,時間等資料e比佢,佢一星期後便email confirm我。

      刪除
  4. 謝謝回覆,希望可以訂到😊

    回覆刪除
  5. おれんじ食堂真係好吸引,但係好難買飛呀...

    係邊隻白金VISA有呢個服務呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 所有白金visa都有,係visa公司提供的,上visa個網站登記便可以叫職員打電話book位~

      刪除
  6. 小太陽你好, 請問櫻島踩單車辛唔辛苦,平路多定斜路多?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係沿海踩了個幾鐘,
      多數平地來的,少量斜路,但唔太辛苦。

      刪除
  7. 我在指宿也是住"吟松"(呢個名簡直係冇得頂),時值寒冬,早上在那戶外風呂看晨曦,但水不夠熱,沒多久就撤退了。

    我在指宿自駕,天青氣朗,是一段很開心的回憶。也開車去了知覽的"神風特攻隊博物館",挺震撼的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去的時間是聖誕節,早晚只有1~2度,不過啲水又夠暖喎。那時啱啱考到車牌未夠1年,所以唔敢自駕住。

      刪除
    2. 我去的時候是二月初,該是全年最冷時份吧;晚上在屋台店外位吃飯也是寒到入骨。但畢竟是九州南端,凍極始終有個譜,之不過晨早七點浸戶外溫泉,水不夠熱也是待不下去的喔!

      刪除
    3. 我都試過4月在四國祖谷溪的溫泉又係唔夠熱,早上約1度,浸了10min已經凍到開始震。

      刪除
    4. 我也看了你那篇網誌。我未去過四國,希望有天可在賴戶內海的漁村民宿住上一兩晚。

      溫泉唔夠熱,絕對不是享受。而大熱天時浸溫泉,也不見得很 enjoyable 哩!

      刪除
    5. 我也一定再去賴戶內海小島踩單車,到時踩足3日慢慢遊遍7個小島。

      係囉,嘥晒祖谷溫泉的絕景,但睇資料從來冇人提水不夠熱呢樣野,只係提佢個靚View。

      刪除