2015年2月11日

九州 鐵道行(5) – 漫遊 霧島火山 • 溫泉

九州霧島溫泉酒店 旅行人山莊 赤松の湯

九州霧島溫泉酒店旅行人山莊位於丸尾溫泉區最高處,私隱度極高,山莊內有5個露天風呂位於山林之中,靈氣逼人,其中以赤松の湯靚得最過分。山莊內外亦時常有野生鹿出沒,隨時一邊浸溫泉一邊和鹿仔打招乎。



九州 鐵道行 – Day 5

<<指宿>>

今朝06:30起床上天台天の湯殿「天空野天風呂」浸溫泉,跟著07:30食早餐。

早餐有魚有肉非常豐富,住多幾日實重10磅。



先來 紅蘿蔔汁一小杯清清腸胃。



溫泉豆腐 賣相滿分



昆布麵豉湯好正,每人2碗。

食完早餐返房浸一陣浴缸,執埋嘢,08:45離開酒店,乘的士(¥770)到指宿駅,剛趕到09:01開往鹿兒島中央駅的JR

10:20到鹿兒島中央駅,¥500 Lock好大行李,在火車站附近行街食嘢。


軟雪糕(¥250),鮮奶(¥147),一般日本食品的高水準。



11:50JR指定席往 霧島神宮駅。


12:34到達 霧島神宮駅,先把大行李Lock在火車站(¥500可以Lock 24hr),只帶輕便行李出發,方便行山。

霧島神宮駅外的巴士站。



乘這12:56的巴士(¥480)往丸尾,車程28min


到達丸尾後,幸運地見到架的士,立即截咗佢,直到巴士站 大浪池登山口 車費¥2320


<<霧島火山>>

巴士站 大浪池登山口


從這裡出發不斷向上行35min便到霧島火山湖 大浪池。

沿途路上積滿雪,非常跣,我落山時真係跣底了,好彩冇受傷。



在半山遇到雪人呀!好得意。



繼續沿途上山都係滿地雪,唔穿雪爪都幾危險。



跣住跣住終於响14:25上到 大浪池了,叫做行過霧島火山啦。



霧島火山 大浪池


在池邊四圍行一陣,約15:00要落山了,因為路太跣,落山比上山更耐,用了足足40min才回到起點。

在登山口乘每日只有一班(16:04)的巴士,返回丸尾¥320

落巴士後想坐的士上旅行人山莊,但今次唔好彩了,冇車,要行30min上山頂的酒店。



<<丸尾>>

開始15min不斷落斜,到達這路口後向上不斷行15min便到,條路都好很斜,好彩唔駛揹大行李啫。


沿途見到幾個鹿牌,即係經常有鹿仔出沒架。


行到死死吓得幾度都標晒汗,終於到 旅行人山莊了。


一位女職員見我响門口影相,即刻出來招乎我。佢見我標晒汗,話叫我下次可以call佢哋去巴士站車我上來喎.....冇所謂啦,我一向唔喜歡做廢人嘛。

旅行人山莊的後花園


山莊內的 足湯龍石の湯



今次住大露台上一層的和洋室,看着這個View



雙人和洋室(含雙人早晚餐)每晚¥31968



房間有超大露台,景觀都好靚。



山莊外有條自然步道,話有野生鹿仔架喎,唔知真定假呢。



再向前行就係山莊的樹林了,明早有時間至行。今次右轉到私人風呂。



山莊4個私人露天風呂之一もみじの湯



深山中的浸溫泉,難得的體驗,偶然還會有野生鹿經過架,只係今日見唔到咋,明早真係見到有呀!



日落西山前到公用溫泉嘆嘆~

大隅の湯(小太熊攝)



我浸 錦江の湯,浸泡在這裏,可以同隔離的小太熊吹到水架。



黃昏日落浸溫泉,做人有時候其實唔係太差啫。



浸完溫泉19:00在旅館食晚飯,都肚餓了。

晚飯餐牌,共10道菜,非常豐富!



成枱都係,賣相好得,見到就流口水。



4色刺身 質素普通,但呢個價錢我係滿意的。



整體上其餘食物都係普通,但氣氛很好的。



鹿兒島縣黑䐁肉雞肉野菜鍋 豚肉和昨晚差不多咁正,好好味。



甜品果物 中上貨式



飯後回到房間休息一陣嘆吓世界。



今天送的宵夜甜點



晚上浸另一私人露天風呂ひのきの湯



同樣位於深山之中,靚到冇朋友的溫泉,延年益壽啊!

今晚很舒服,可以瞓足8個鐘了。




補充資料 :

1.)     指宿駅 JR往鹿兒島中央駅車程86min,單程¥1000,可以用JR Pass

2.)     鹿兒島中央駅 JR 霧島神宮駅 指定席單程¥1960,車程44min,可以用JR Pass

3.)     旅行人山莊外真係有野生鹿仔,應該預留時間行一行山莊外的自然步道。

4.)     旅行人山莊提供免費接送往來丸尾巴士站,可以致電預約。

5.)     從丸尾乘的士往大浪池登山口車程約15min,車費¥2320





---待續---

30 則留言:

  1. 深山中的浸溫泉. The view is good. I also had the experience that the dinner of the hot spring hotel was usually of good look but only with moderate taste.

    回覆刪除
    回覆
    1. 旅行人山莊的溫泉真係頂級,價錢相對亦較平。溫泉酒店的晚飯很多時只係一般質素,試過好貴的都係一般。

      刪除
  2. 行程很充實呢!謝謝分享。

    回覆刪除
  3. 您好,我們是Affiliates聯盟網部落格廣告,目前與國際18家以上旅遊訂房網站合作,尋找部落客分享訂房網站並提供訂房回饋金。目前已超過百位旅遊部落客加入我們→口碑分享: http://goo.gl/HAuG8M

    ---部分合作旅遊訂房網---

    HotelsCombined、TripAdvisor、Hotels com、Expedia、Hotelclub、
    Agoda、Ctri、樂天旅遊、RatesToGo、Booking.com、AsiaRooms 等

    ---合作方式---

    您於部落格中放訂房網站連結或Banner(貼紙),網友經由該連結進入訂房後您可得到訂房金額之分潤金。Ex. Expedia,每筆訂房您可得450元分潤。

    如有興趣可與我聯繫或由口碑推薦頁下方表格免費加入

    官方網站: http://goo.gl/mAAdCk

    聯盟網Rachel
    聯繫方式: rchiu@upstartdna.com

    回覆刪除
  4. 食得好,浸得好,住得好,好正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 難得有機會去九州,乜都要試最好啦~

      刪除
  5. 請問私人露天風呂都包括在房租內嗎? 只有你們可以使用不用於其他人一起? 可以隨時進去浸嗎?照片見有好幾個不同的風呂, 很吸引!

    回覆刪除
    回覆
    1. 山莊共有4個私人風呂,房租已經包,可以在book房時預訂,但只限每日訂一節45min,赤松之湯最靚最多人book。

      刪除
  6. 你好,請問如果我係樂天book左房同埋request 左私人風呂,酒店會唔會覆我話confirm㗎!因為我好擔心book唔到赤松之湯呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己email給酒店confirm的,可以用google翻譯

      刪除
  7. 回覆
    1. 印象中是冇分季節的,但如果只住一晚,我覺得未必一定遇到,要睇好唔好彩。

      刪除
  8. 睇完你全部行程發覺你實在太强,行程暢順,食住又好,冷門的巴士都搭埋,真係一讚,請問你點樣揾巴士時刻表?咁充足的旅遊資料點樣揾?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係上網慢慢search,冇乜特別方法的。通常每處地方都有自己的網站,內有交通資料。

      刪除
  9. 謝謝你的回覆,可否提供霧島神宮往返丸尾及丸尾往返大浪池登山口的巴士時刻表或網址呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以參考
      http://www.city-kirishima.jp/kirikan/kanko/leisure/documents/rosenzu.pdf

      http://qbus.jp/cgi-bin/time/bstablepdf.exe

      http://qbus.jp/cgi-bin/time/menu.exe?pwd=h/menu.pwd&comp=&area=&from=012006393&to=&mod=F&menu=F

      http://www.pumpkinlam.com/northern-kyushu-kirishima-hiking/

      刪除
  10. 請問 旅行人山荘 你係係佢官網訂定點?
    我係官網訂, 佢EMAIL來REJECT左我,
    話官網係只FOR日本人的, 叫我去返AGODA或EXPEDIA訂!

    回覆刪除
  11. 想問一下他們的email是什麼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁耐,冇keep了。可以試試上網搵。

      刪除
  12. 你浸了2個私人風呂?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀,剛啱冇人Book,可以免費浸多個。

      刪除
  13. 你好,請問係係幾多月去行大浪池呢? 我12月頭會去,有點擔心結冰好難行.. >"<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我12月尾去的,怕跣腳可以帶埋行山杖和雪爪去。

      刪除