2017年12月28日

西伯利亞 萬里長征(13) – 克拉斯諾亞爾斯克(Krasnoyarsk) 鄉郊生活體驗

克拉斯諾亞爾斯克(Krasnoyarsk)傳統村屋 Dacha

Dacha是指有俄羅斯特色的鄉郊度假屋,但不包括平日都住滿人的鄉村屋。Dacha在俄羅斯和前蘇聯的加盟共和國相當普遍,1994年有統計指25%住在城市的俄羅斯家庭擁有Dacha。難得來到偏遠的西伯利亞區,當然不會錯過到Dacha體驗一下西伯利亞人的生活了。




西伯利亞 萬里長征 – Day 14
<<克拉斯諾亞爾斯克(Krasnoyarsk)>>

繼續上一篇的Day 14行程。

今天會到 克拉斯諾亞爾斯克市郊的Dacha住一晚,體驗一下西伯利亞人的生活。Dacha距離市中心約45km,位於一條西伯利亞的小村莊內。由於Dacha沒有自來水和井水,因此不能沖涼,屋主需要把清㓗用水從市區車到Dacha,此外,Dacha的電力有限,夜裡只有微弱燈光。

Dacha體驗價每晚RUB 7200,包括市中心來回接送,糧水要自備,屋主只供應BBQ木炭,少量清潔用的水和少量輕食。

出發前約了Dacha老細今早11:00到酒店接我們,大行李放在Apart-Otel' Iris。老細凖時到達,並先順路車我們到超級市場買齊糧水先,再車我們去Dacha


呢位就係Dacha的主人


Dacha只是一間細小木屋,沒有自來水,廁所是屋外的萬年旱廁,屋前有BBQ爐可以燒嘢食。


室內空間唔大,尚算整潔,沒有去水渠,洗完碗的水流落水筒再自行清理。


買了RUB 920糧水,包括RUB 200肉類今晚BBQ。紅酒是昨天在市中心買的。


屋外是片種滿各種蔬菜的農田,有收成時可以自己摘來食,可惜今天的收成很少,冇咩好嘢摘。

這是 紅菜頭,三至四星期後便可以食,用來煮羅宋湯一流。


番茄只有少量夠熟,都給我摘了。


士多啤梨的品種超細粒,不過都比新界摘的士多啤梨甜。


只有這幾粒夠熟可以食,真冇運。


其他未食得的還有紅蘿蔔、薯仔和青瓜。

紅蘿蔔


薯仔


青瓜


生菜可以食了,摘了些來做沙律菜。


香草用了來伴烤肉一齊食,好香的。


蔥可以用來煮麵都得。


附近還有野菊花,連甲蟲都來開餐了。


接著要自己砍些柴一陣間用來燒嘢食。


然後Pat Pat痕幫屋主除吓農田上的雜草,條友應該至少幾星期冇清雜草了。


屋主就灌溉一下農作物。


這是有機廢棄物回收處,會用來做肥料。冇機廢物屋主會車出市區處理。


都做到好攰了,要休息一陣子。


很快便黃昏18:00,要開餐了,否則天黑食飯好唔方便。

俄羅斯紅酒(RUB 249) – 價錢雖然唔算平,但都是太甜麻麻哋。


三文魚子醬(RUB 420) – 好甘香好好食,可惜支紅酒太甜味道唔係太夾。


今天買的豬肉、羊肉和雞肉,一次過燒晒佢。


我就生火BBQ,小太熊就負責洗菜,煮羅宋湯和意粉。

小太熊羅宋湯。 酸酸哋夠多番茄好好味道,我飲了2大碟。


烤肉味道唔錯,只是燶咗多少,用蜜糖和即摘生菜伴著同吃冇咁熱氣。


小太熊番茄意大利粉,加了在田上摘的香草,好食過餐廳啦。


食完飯趁著天未黑晒,出花園堀個洞先,好有用的。


今晚冇涼沖,只可以用少量水抹身,晚上都幾凍啊,好彩屋內有棉被。



西伯利亞 萬里長征 – Day 15

今日約了屋主11:00接我們返出市區,早上可以四圍行吓。

早餐我煮,吃屋主供應的土炮即食麵,當然冇出前一丁咁正啦。


俄式清茶淨麵 今天的早餐,小太熊嫌唔好食。


食完麵出外行吓條村,只有約一半屋有人住,而且每間屋佔用的範圍都很大。

這幾棟村屋都很破舊了,但還有人住的。


村莊內的花草和裝飾都好趣怪有創意。


屋主準時11:00來接我們,約12:30車到我們去動物園Royev Ruchey Zoo (Роев Ручей),落車便開始下雨,而且越來越大,落到個人都冇乜心機行。

動物園入場費每人RUB 300,另加相機RUB 50

動物園內有很多西伯利亞動物,不過全困在密密的鐵網內,唔係咁好睇。


動物園內的俄國黑武士。


雨太大了,好難再行落去,於是Call Uber返市中心食飯先,今天Target了烏克蘭餐廳Restaurant Shkvarok (Шкварок)12km路程,UberRUB 231

來到餐廳天色特然變晴,仲快過打針,西伯利亞的天氣實在變幻無常。


Restaurant Shkvarok (Шкварок) – 吃烏克蘭菜的餐廳,但我覺得和俄羅斯菜冇咩分別。


入門口便見到很有東歐風情的圖畫。


餐廳內的裝飾也很東歐Feel,這裡只有俄文餐牌。


肥豬肉多士伴特色伏特加酒 免費的餐前小食,Vodka非常梗,肥豬肉多士好好味但太邪惡,小太熊咬完便吐返出來。


俄羅斯紅酒100ml(RUB 170) – 這杯酒比較Dry,在俄羅斯而言是好飲的靚酒了。


ЧАЙ с чAБРguом (RUB 220) – 類似山渣茶的飲品,酸酸的幾醒胃。


СУП ГРИБНОЙ(RUB 350) – 烏克蘭磨菇湯,菌味很濃郁,好好飲的一碗湯,碗和蓋是麵包焗成,可以食的。


СЕМГА МАЛОCОЛЬНАЯ (RUB 570) – 煙三文魚,幾肥美唔太咸,好食。


ДРAНИКИ С КРАСНОЙ ИКРОЙ (RUB 450) – 炸薯餅伴三文魚子,薯餅鬆脆好味,只是太多油,三文魚子夠皮脆香口,味道一流。


烏克蘭豬肉餃子(RUB 300) – 加了豬油渣,好食卻極度邪惡,髙血壓者不宜。


КАРЕ БАРАНА 240g(RUB 1176) – 烤羊架每100gRUB 490,洋肉味濃,烤肉的火喉出色,是整個俄羅斯旅程中最好食的三道菜之一。

食完飯會繼續在市內行街,晚上再乘西伯利亞鐵路離開。





補充資料 :

1.)      USD 1 RUB 59.09 (當地銀行現金兌換價),即太約 HK$1 = RUB 7.55

2.)      克拉斯諾亞爾斯克(Krasnoyarsk) 市內可用Uber叫車,比的士平和方便。

3.)      克拉斯諾亞爾斯克的 西伯利亞傳統鄉村屋Dacha體驗,每晚RUB 7200,包括市中心來回接送,糧水自備,屋主只供應BBQ木炭,少量清潔用的水和少量輕食。村屋距離市中心約45km






---待續---

14 則留言:

  1. 呢個老細好熟口面,我地就係跟佢去行山。
    我地唔夠時間,曾經想過住Dacah,現在睇完你的分享當去左

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在網上看到他的Tour全部都貴到儍,完全搵唔到你咁平的Tour,所以才決定自己去行山。因為冇交通,所以去唔到水霸。
      其實這個Dacha體驗都收得幾貴,不過一場去到,點都想試試。

      刪除
  2. 可能是地理環境關係, 佢地既飲食偏肥膩

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,尢其係火車上的餐卡,全部食物都用油浸的。

      刪除
  3. 以當地來說, 都很貴, 同在阿拉斯加極北地區, 住旅店都只是$170美元,

    好啦, 又係時候講新年快樂了, 哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂,心 想事成。
      間屋又細又舊,其實咁貴都好呃錢的,不過只是得佢一個做這個個Tour,又想試試啲俄羅斯鄉土嘢,焗住比佢賺啦😁

      刪除
  4. 看來西伯利亞生活都比較艱苦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄉郊地方就差啲啦,連自來水都沒有,電力亦十分有限,不過大城市都還可以的。

      刪除