2017年12月20日

西伯利亞 萬里長征(12) – 遠征東方羅剎之城 克拉斯諾亞爾斯克(Krasnoyarsk)

西伯利亞 克拉斯諾亞爾斯克 自然保護區Stolby Nature Reserve – 火山岩石Takmak Stolby

克拉斯諾亞爾斯克(Krasnoyarsk)是西伯利亞的第三大城市,人口超過一百萬,建立於1628年,是從前的羅剎國重要城市。這城市的規劃完善,街道整潔,近郊有自然保護區Stolby Nature Reserve,市內很多建築物和香港非常相似,是西伯利亞鐵路沿綫較值得停留的地方。




西伯利亞 萬里長征 – Day 13

<<克拉斯諾亞爾斯克(Krasnoyarsk)>>

今天首先會到市郊的Stolby Nature Reserve行半日山,欣賞 克拉斯諾亞爾斯克 最著名的火山岩石Takmak Stolby。這岩石矗立在Stolby Nature Reserve的最高點,只可遠觀而不可褻玩焉。

從市中心的餐廳Mama Roma來到Stolby Nature Reserve足有11kmUber收費RUB 163

Stolby Nature Reserve的䌫車站,從這裡可以乘吊椅上山頂。


來回山頂的 吊椅每位RUB 270,好刺激架。


10min便上到山頂,望返落山時覺得自己上了馬鞍山望落沙田。


在吊椅站沿著指示方向往Takmak Stolby進發。


見到遠處的Takmak Stolby了,岩石頂部被插了支𣄃。向前行的斜坡幾跣腳,小太熊差點跣到行唔到。


好辛苦才跣到底部,望返上去都幾靚啊,好多野花。


一位俄羅斯中女竟然可以抱住個小朋友行下來,佢好勁呀。


山路都幾唔明顯,差點行錯路之際,幸好剛有兩母女請了名俄羅斯導遊帶路,當然立刻死跟啦。


嘩!越來越斜,要手腳並用了。原來上埋這斜坡便是一般行山客的旅程終點,在這裡望望Takmak Stolby便回頭。


跟著一段路非常難行,又斜又跣,要俄羅斯導遊教了好耐我們才敢行落去。導遊非常好人,協助了我們其餘幾個行山友跣落這塊石。


行最前帶著紅頭巾那位是俄羅斯導遊,行最尾的俄羅斯女生是導遊的老細,佢媽媽怕危險唔再行了,導遊只照顧佢一個,相信可以上到山頂。


火山岩石Takmak Stolby – 一般旅客望完這個view便要回頭,我們在俄羅斯導遊教路下,可以繼續前進。


前行一段路之後回過頭來,遠遠看見右邊剛才大家花了很多時間才能走過的那塊石頭真係好斜。


接著又要手腳並用爬上一塊岩石上,一樣是又斜又跣腳。


俄羅斯女生和導遊首先上到了石頂,但女生坐在石上好耐都唔敢郁,原來再往前行便要過一條窄窄通道,一邊是峭壁,都十分危險,膽量少一分都唔敢企起身。


看見咁危險,我決定唔玩了,叫小太熊唔駛爬上來了,因為我要Sir返落去。

我落返去之後不久,在一個位置往高處回望,看到導遊用繩索挷住女生條腰拖住佢行,希望佢哋安全上到山頂啦。


來回用了2hr才回到起點的吊椅站,都好攰了,好彩有汽水賣,立即要支七喜解解渴先。

跟著想沿著山路行落山,因為可以順路去埋動物園看看西伯利亞的猛獸。

從吊椅站往Takmak Stolby的返方向行,便是落山的山路,從這裡開始,預計行2.5hr便到動物園。


剛起步便是長滿野花的山林。


不久之後路過一個觀景台


沿樹林繼續行,有點陰寒的感覺。


俄羅斯官方地圖和maps.me地圖都顯示這條是落山的山路,但現在已經長滿雜草連路都差點見唔到,太危險決定唔行了。


落唔到山,只能繼續向前行多一會,行到觀景台Столбовская видовка便回頭。

觀景台Столбовская видовка,個景都冇咩特別。


回到吊椅站剛剛用了1.5hr來回,大部分是平路又唔係太辛苦。

乘吊椅落山非常刺激,最斜一段急墜得好快。


落山後Call Uber返酒店Apart-Otel' Iris11km路程車費RUB 165

Apart-Otel' Iris是由一座19世紀的女子宗教學校改建而成,明顯和一般西伯利亞的酒店唔同,充滿懷舊感覺。


Apart-Otel' Iris雙人大房(連早餐)每晚RUB 8000,房間有冷氣和浴室。


房間好舒服,辛苦了21夜,立即沖個熱水澡休息一下先。

俄羅斯紅酒(RUB 109) – 今早買的,味道麻麻哋,而且太甜,不過冇所謂啦,用來送小食。


在房間嘆夠後,開始外出行吓個市。

基督復活教堂(Благовещенская церковь)


克拉斯諾亞爾斯克 地區法院(Красноярский краевой суд)


紀念 克拉斯諾亞爾斯克 誕辰375週年的凱旋門(Triumphal Arch 375th Anniversary of Krasnoyarsk)


克拉斯諾亞爾斯克 音樂廳(Красноярская Краевая Филармония)


指揮官雷扎諾夫 紀念碑(Памятник командору Н.П. Резанову)


克拉斯諾亞爾斯克 文化和歷史博物館綜合大樓(Krasnoyarsk Regional Philharmonic)


綜合大樓旁邊的廣場


河伴的商店


尼古拉輪船博物館(Музей-пароход "Святитель)


路過一間酒吧,很多長者在露天跳老舞,還叫我們一齊玩添。


Vinogradovskiy Bridge(Виноградовский мост)


Yenisey River很像沙田河伴


Communal Bridge(Коммунальный мост) – 這是 克拉斯諾亞爾斯克的地標,10盧布紙幣上的圖案。


日落了,剛剛行到這間河伴餐廳,見環境很好便在這𥚃食晚飯。


最後一張河景枱給我們坐了。


晚餐共吃了RUB 1040,味道真係算差啊。

我飲生啤,小太熊飲綠茶。


烤雞和烤三文魚都亁爭爭淡到死,烤茄子和烤薯仔仲衰,又生又硬又冇味。


從河邊沿途行返酒店,都有野睇啊。


代禱大教堂(Приходской Совет Покровского Собора)


在街頭買的 俄羅斯雪糕(RUB 25),做餐後甜品,好食過剛才餐飯多多啦。


今晚瞓得好舒服,因為酒店是在俄羅斯十多晚最靚的一間啊。



西伯利亞 萬里長征 – Day 14

今日會到市郊一間西伯利亞傳統鄕村屋Dacha住一晚,約了11:00在酒店出發,所以今天可以安樂醒。

酒店的餐廳,只有4張枱,裝飾古雅。


早餐好好食,可以慢慢嘆足1小時。

跟著外出換多USD 1580,附近很多銀行,格了6間的滙價,間間不同,最好價USD 1RUB 59.09,盧布跌了。

Dacha的老闆準時11:00來接我們,先去超級市場買了RUB 920糧水,包括RUB 200肉類今晚BBQ

跟著開始西伯利亞的鄉郊生活體驗了。




補充資料 :

1.)      USD 1 RUB 59.09 (當地銀行現金兌換價),即太約 HK$1 = RUB 7.55

2.)      克拉斯諾亞爾斯克(Krasnoyarsk) 市內可用Uber叫車,比的士平和方便。

3.)      克拉斯諾亞爾斯克的 西伯利亞傳統鄉村屋Dacha體驗,每晚RUB 7200,包括市中心來回接送,糧水自備,屋主只供應BBQ木炭,少量清潔用的水和少量輕食。村屋距離市中心約45km





---待續---

14 則留言:

  1. 爬山個都好刺激,完全冇路行,如果冇導遊,應該上唔到去

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,冇導遊教路和協助跟本唔敢行最後那一段,好彩遇到好導遊,唔收錢義助了我們其餘4個。

      刪除
  2. 我行的山路剛好同你相反。
    你似乎係沙田友啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有導遊,跟著佢行實安全啦。
      不是,我住在垃圾堆附近😢

      刪除
  3. 看完你BLOG後, 知道你人生仍舊十分精彩快樂, 就祝你.....聖誕快樂, MERRY XMAS

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐冇見😀
      多謝你,我都祝你聖誕快樂,身體健康。

      刪除
  4. 回覆
    1. 真係完全冇預計咁難行,Lonely Planet講到像是普通行山徑,等我仲預少了時間行這個山。

      刪除
  5. 遇貴人啊, 不過太危險唔好制, 在外地出事好麻煩

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,俄羅斯導遊勁好人,落斜那一斷出手幫晒其他人落,只是後來我都覺得太危險,放棄了上山頂。

      刪除
  6. 回覆
    1. 和上滑雪場的吊椅差不多,幾好玩的。

      刪除
  7. 呢啲山路太危險啦,返轉頭係明智之舉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向都唔喜歡危險活動的,只要feel到唔太安全便會立即放棄,畢竟咁多地方未去過,有意外便儍仔了。

      刪除