2011年6月9日

絕地 • 天行 尼泊爾(14) –哲雲國家公園 Island Jungle Resort

哲雲國家公園的 野生犀牛


絕地天行者日記 尼泊爾EBC – 17

昨晚不太熱,但一早起身成面油。今天 05:30 起身,06:00 Morning Tea
晨早先飲杯熱茶,食件餅。 


 06:15 第一個 1.5小時活動叢林漫步加遊船河


叢林漫步一行十多人,由 Resort的領隊帶我們尋找動物,發現很多犀牛昨晚的便便,但就冇動物。


行了一個鍾,上木艇沿河流飄回下遊。 


途中看見一條 鱷魚躺在岸上 


08:15 食自助早餐 


早餐後又到河邊嘆一會 


09:15 又開始 2hr活動又係 叢林漫步

領隊發現一條新鮮的(佢話係今早留低的)老虎腳印,佢詳細解釋了腳印在那裡,那條痕是老虎尾掃出來。 


很多肉酸的昆蟲 


一行十多人繼續行,但冇動物,只有吹水。 


終於發現 野生犀牛了,由於冇騎象,所以只能遠觀。 


一隻好細的蜥蜴 


13:00 食午餐 


14:00 開始 哲雲國家公園的重頭活動同大象落河一齊沖涼

十年前這個活動很熱鬧,五隻大象加十多二十人一擁而上,走落河玩到癲,在大象上跳上跳落。可惜現在已不能一擁而上了,只有一隻象,遊客亦只能逐個上前和大象玩約 2分鍾,整個 section只有40分鍾,沉悶得多了。

小太熊第一個衝出去玩,我跟第二,其他老外見幾好玩都開始排隊。 


15:30 開始 3小時活動 – Jeep Safari

十年前沒有這活動。乘坐 Safari Jeep 在對面河岸漫遊 3小時,但冇乜動物。 


只見幾隻 九龍水塘大把的 猴子 


坐到天黑,又見一隻鹿,半秒便消失了。 


沿途經過濕地,全程食白果。 


20:00 晚飯,今晚有 炭火燒豬肉。 



絕地天行者日記 尼泊爾EBC – 18

今天只有一個活動,06:15 – 07:15 觀鳥加探大象。

同十年前一樣,觀鳥冇乜睇頭,去九龍公園野生雀烏更多。 


探大象,可以摸摸佢隻牙。 

08:15a.m. 便要離開了。三日兩夜只有一次騎象,十年前有二次呀,而且犀牛少了,只離遠遇見一隻(十年前遇見 4隻,而且近距離),和大象沖涼又變得悶了,哲雲國家公園 Island Jungle Resort 小太熊大失所望,小太熊話 沙勞越 Mulu National Park好玩好多喎。

回到 加德滿都 16:00了,又過一day

今晚又住 Thamel 區,Nirvana Garden Hotel 旁的 Tibet Guest House 

頂層雙人大房 (淨房連稅USD 40),環境和質數比第一晚 Agent 介紹的同區酒店 Hotel Marshyangdi 好得多,但價錢一樣,都係自已 Walk-in 着數D


小太熊的病還未好,冇乜 Mood 行街。早早食完晚飯回去休息。

Thamel 區行了一陣,上了間天台餐廳 Helena's 食。

上到來天台感覺似曾相識,原來又係十年前幫襯過。 


法式洋蔥湯 (Rs 120),普通貨式。 


雜菜炒飯 (Rs 190),和山上差不多。 


鐵板牛扒 (Rs 475),唔多掂。 

這餐廳環境好,但食物只好中下質素,最好味是那杯尼泊爾奶茶,所以只適宜黃昏上來嘆茶。





---待續---

19 則留言:

  1. 嘩... 難得一見的玉照 

    [版主回覆06/10/2011 14:25:00]佢地係我同小太熊 D團友黎架咋

    回覆刪除
  2. chiwan?
    [版主回覆06/12/2011 11:03:00]全名叫 Royal Chitwan National Park

    回覆刪除
  3. 愛麗斯的夢想世界 2011年6月10日上午9:582013年11月12日 晚上7:33

    沙勞越 Mulu National Park 你有無去呀? 好似無紀錄??[小太陽
    2011年6月10日上午10:49]當然有啦,我帶路架。
    http://hk.myblog.yahoo.com/jw!3v5jwquZERq2KbehW9Sm_CvRDoJn/article?mid=1949

    回覆刪除
  4. 行樹林若果真係遇上猛獸,唔知會點呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔知啊,原本以為行樹林導遊不會帶我們去有野獸出沒的地方,只係睇吓昆蟲吹吓水,點知會見到犀牛,雖然距離唔近,但都有一定危險性,如果行近了才發現仲驚。

      刪除
  5. 野外炭火燒豬肉,感覺很正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有炭火香又有豬肉味,都幾好架。

      刪除
  6. 回覆
    1. 根本只有導遊一個睇得出,都唔知係咪吹水的。

      刪除
  7. [尋找動物,發現很多犀牛昨晚的便便,但就冇動物] 好像是時間不對了

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽講話晨早和黃昏最容易遇到動物的。

      刪除
  8. [領隊發現一條新鮮的(佢話係今早留低的)老虎腳印] 唔知點解, 覺得似吹多D

    回覆刪除
  9. [野生犀牛+ 蜥蜴 ] 還好, 叫做有啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經很滿意了,唔一定見列犀牛架。

      刪除
  10. [對面河岸漫遊 3小時,但冇乜動物] 雖然動物非可控, 但熟悉環境似乎該可看到多DD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋日日都係行這幾條Route,正常路應該有動物見到的,不過今次旅程見到的動物真係算少。

      刪除
  11. [小太熊的病還未好] 因之前傷身, 估計都無咁快, 你地無乜拼發症已經好好架啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 在山上時冇大病發係好好彩啊,可能係落山之後傷了元氣又放鬆晒意志力,所以立即病發。

      刪除