2013年5月10日

極地追蹤(完) – 芬蘭 姆明村(Moomin World)

芬蘭Naantali姆明村慈祥的姆明爸爸



極地追蹤 挪威•芬蘭•愛沙尼亞 – Day 10

<<赫爾辛基>>

今日係行程最後一日,夜晚23:40要上機返香港了。好好運,這最後一日剛好是姆明村(Moomin World)冬季限定開放期的第一日,可以去探探 姆明家族,真開心。今朝07:00要起身了,執好行季放在ReceptionCheck-out完,去食早餐。

酒店07:30開始食早餐,我準時第一個行入去食。


Radisson Blu Plaza的早餐非常豐富又好食

我食完都要自制多杯鮮果乳酪

食到08:40慢慢行去隔離火車站,乘09:02 – 11:00班次火車去Truku

Truku火車站後,跟Lonely Planet地圖行15min便到Hansa Shopping Arcade對面的No.11No.110巴士站。


<<Naantali>>

11:25有巴士了,只30min便去到總站Naantali,巴士司機指了個方向,行多25min便到姆明村(Moomin World)

河馬姆明是芬蘭的童話小說,是每個芬蘭人都讀過的故事,香港的卡通叫做「小肥肥一族」,姆明家族住在芬蘭森林裏的姆明村,個個都身形圓潤,好鬼死可愛。

這姆明村的彷真度有近9成,幾隻河馬都人見人愛。

12:15終於行到去村口,每人要放低€ 17才可入村。可能今日係第一日開放,好多小攤位都冇開檔,劇場亦冇節目,不過冇所謂啦,個個來呢度都係想探吓「小肥肥一族」啫。

姆明媽媽的廚房,其實係餐廳。

姆明村消防局

估唔到今日咁多人,有三成係BeeB黎架。

這是由姆明爸爸和姆明媽媽親手建造的姆明屋。

去到姆明屋門口,見到表情多多的 阿美。阿美係 史力奇的妹妹,身材異常嬌小,性格淘氣霸道、刁鑽橫蠻,說話十分刻薄。

史力奇他是阿美的哥哥,又是姆明的朋友,喜歡綠色的草衣和草帽。他喜薑旅行;冬天他會前往南方探險,等到春天他又會返姆明村。他喜歡和其他人講故事吹水。

科妮她是姆明的女朋友,性格溫柔。

姆明爸爸他的脾氣很好,平日喜歡待在屋中陽台抽煙。他在孤兒院長大,經歷過不少驚險的冒險旅程。他最喜歡駕船出海,面對風暴與大海。姆明屋是他和姆明媽媽親手建造的。

姆明媽媽她和藹可親,非常好客,最擅長烹飪。腰間常圍着圍裙,手提袋總是不離手。

姆明姆明爸爸的獨生子,心地善良、勇敢,又有點天真及儍瓜。他的女朋友是科妮,史力奇是他最好的朋友。

12:30姆明一族齊集姆明屋門口和小朋友玩遊戲。

嘩!圍觀的大都份係 芬蘭BeeB,個個眼仔碌碌又靚又可愛。

姆明爸爸老了,和小朋友玩時整親腰骨。

姆明媽媽睇到好担心啊!

科妮都有啲驚

阿美主持第二個遊戲

今次輪到 姆明媽媽輸咗比人啊!

姆明媽媽和科妮都很喜歡小朋友

玩完遊戲,入姆明屋參觀一吓。姆明屋有4層樓高,姆明一家都住响度。屋內放了 姆明爸爸和姆明媽媽的結緍相。

參觀完,可以出去同姆明一家玩了。

科妮唔止喜歡同小朋友玩,佢一樣鐘意同大朋友玩架。


行到湖邊,可以買條燒香腸暖吓胃(每條€ 2.8)

又可買條生香腸自己燒(每條€ 1.7),有兔費柴火和燒烤义。

-5的冰天雪地下燒香腸,絕對是難得的體驗。

食完香腸,行過隔離便是姆明爸爸的大船了,姆明爸爸最喜歡駕船出海,面對風暴與大海。

湖上的雪橇,要好大力至推得郁架,小太熊一個都推我唔郁,要另一個芬蘭大隻佬幫手至推得郁。幾好玩的,但. . . . . 要同BeeB爭嘢玩。

發現一隻小動物,是狐狸嗎?

姆明村好細,一陣便行完了。最後入去姆明Shop買啲嘢啦,小太熊買了兩隻飯碗,我就買了把梳,加埋成五十歐呀!!!

14:30又到遊戲時間,今次又係小朋友限定,大朋友得個睇字冇得玩啊!

有啲想扮細路行過去一齊玩。

由姆明屋玩到去冰湖,跟住姆明一族同小朋友一齊做體操,動作由慢致快到極快,好低能好好玩呀。
玩到15:15,終於要走了。行返巴士站,坐巴士,轉17:00 – 18:58班火車,返到赫爾辛基已天黑了。



<<赫爾辛基>>

還有兩個鐘時間,可以行埋赫爾辛基夜景先至走。

三聖教堂(Cathedral)

議院廣場 遠處好似有條 ---------- 北極燈光呀!!!

奥班斯基教堂(Uspendki Cathedral)

赫爾辛基 夜景

赫爾辛基 火車站

行完夜景仲有30min,可以返Radisson Blu Plaza的酒吧飲返埋杯Welcome Drink

Welcome Drink – Sparkling Wine(用酒店Coupon每杯加€ 2.5),抵飲又好飲,估唔到臨尾都有機會嘆埋佢。在超市買了塊燒排骨送酒,一流啊。

飲完嘢行過火車站外,乘Finnair Bus去機場,21:10開車,21:35便到機場,每位€ 6.3

去到機場,今次入Finnair Lounge食飯。

食物種類很少,但乜洒都有得飲,環境亦好,算唔錯。

味道麻麻的一餐,只勝在唔駛錢。
晚上乘23:40 – 15:30班機返香港。



極地追蹤 挪威•芬蘭•愛沙尼亞 – Day 11()

航班準時到香港,返到屋企沖完涼執埋嘢都夜了。原本講好食個丁麵就算,但到最後小太熊又話不如出街食啦,仲係新年啊。。。。始終最後都去了鴻星食龍蝦餐,小太熊太為食了。

鴻星魚翅龍蝦餐,每位HK$308全包。
原來不知不覺自己揹背包旅行已20年了,由1993年長江三峽開始。雖然如此,今次旅程仍然有好多第一次:

1.    第一次去挪威、芬蘭和愛沙尼亞

2.    第一次進入北極圈

3.    第一次見極光

4.    第一次坐馴鹿車

5.    第一次住玻璃屋

6.    第一次感受零下三十度的嚴寒

7.    第一次見聖誕老人

過了很精彩的11日,又玩完了,又要開始寫下一個旅程. . .





補充資料 :

1.    姆明村(Moomin World) 位於芬蘭的Naantali,從赫爾辛基出發要先乘 2hr火車去Truku (來回票€45),由Truku火車站行15minHansa Shopping Arcade對面的巴士站,乘No.11No.110巴士到Naantali總站落車(車程35min,約15min一班車,單程票€5.5),然後再行25min便到 姆明村。

2.    姆明村入場費€17,冬季開放時間 10:00 – 16:00

3.    姆明村在夏季開放三個月,冬季只開放 16 Feb 2013 24 Feb 2013

4.    姆明村內主要係芬蘭本地人帶BB去玩,見唔到香港和强國團。





-----極地追蹤 挪威•芬蘭•愛沙尼亞()-----

60 則留言:

  1. 我計劃12月23-31去芬蘭挪威9天,本來跟你的行程,但發覺Hel 去Ivalo 的單程票最快26先有。。咁我們第一天去不到芬蘭小鎮。。。你有沒有什麼建議v.v....

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁不如返轉行啦,即晚夜車上聖誕老人村,然後再上Inari~Gamvik~Inari,再飛返He'll

      刪除
  2. 好 blog 圖文並茂。

    回覆刪除
  3. 姆明究竟係日本嘢同係芬蘭嘢呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 姆明一族係芬蘭童該黎架

      刪除
    2. 芬蘭童話?
      我以前經常睇小肥肥一族, 都唔知添

      刪除
    3. 我未去芬蘭之前都以為係日本仔嘢

      刪除
  4. I love the moomins very much ah

    回覆刪除
  5. 真係一個精彩既旅程

    回覆刪除
  6. 終於睇哂你們的北歐之旅, 行程多姿多彩~~原來你們有豐富旅遊經驗, 真係佩服又羨慕~~

    回覆刪除
  7. 佢地張結婚相好cute呀

    回覆刪除
  8. 你們好似唔使工作,個個月都去遊世界,太羨慕啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 實情我地一年都係十幾日假咋,不過真係放足囉

      刪除
  9. 史力奇唔係咁的樣, 係尖鼻架, 呢個人唔似

    回覆刪除
  10. Hi,請問Finnair bus 有冇時間表呀? 另外機場個finnair lounge點解唔使錢既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 二十分鐘一班車,車站有時間表,但我冇抄低。
      我有張priority pass,所以免費。

      刪除
  11. 咁係咪即係十二月去就入唔到去姆明村?? 你地所有野都係係香港book定先?? 如果萬一有野delay咁點算?另外,想問下,咁凍的天氣下,你們的防寒裝備要點先充足?可否分享一下?謝謝你^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,12月唔開的。係呀,如果delay就慘了,但時間緊迫冇辦法。其實,穿得幾多就穿幾多,我最多就6件衫3條褲2對手套加頸巾和帽,再加手腳和身的暖包。

      刪除
    2. 著咁多衫咁拖埋行李咪好重。。哈哈!剛剛酒店回覆話12月的玻璃屋full booking 了(drooling)(crying)唔住玻璃屋你有其他建議嗎?(crying)

      刪除
    3. 好多人都唔like玻璃屋,話又貴又細,返而鍾意佢啲木屋,可以考慮下。兄只係,我同果啲人喜好唔同

      刪除
  12. 你好, 我又有問題想請教你!
    1) 我今日睇過你之前比我個個BUS網, 想問點解我想由INARI去IVALO都搵唔到..??係咪冇直接車..??
    2) 我係ROVANIEMI區時想去KEMI冰屋, 記得你講過要搭火車去, 咁我上網睇過 單程都要44.80歐羅, 真係要咁貴MA..??如要連回程咪要成100歐羅..??有冇其他平D既方法..??
    3) 如果我去8天,你覺得唱幾$歐羅先夠..??因為見車費都唔少, 又唔知當地食飯貴唔貴..


    謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. 有喎,每日5班車,最早07:15,最後尾14:14 ,40min車程。
      2. 票價常常變,留意住有冇特價吧。
      3. 食飯每日預每人30Euro啦,全程換500Euro夠用了,帶埋Visa便冇問題。

      刪除
    2. 咁係咪由HOTEL INARI去玻璃屋
      應該要係巴士網打 INARI TO KAKSLAUTTANEN..??
      係咪中程會經玻璃屋..??

      刪除
  13. 唔好意思, 想問多個問題
    4) 請問有冇D租車資料可以比我?? 想知如果租車大約每人要幾$..??

    謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 我講錯左, 應該係CALL車
      我見你有時係搭私家車, 以為係CALL車添

      刪除
    2. 私家車係去挪威3日Tour坐的,不是call車

      刪除
  14. Hello, I am planning to visit Finland in Feb 2016, how much for your trip in total?

    回覆刪除
  15. Hi 小太陽
    十分精彩的內容和相片...我正在考慮去看北極光..是否2月份最容易, 我們想9-10月看紅葉+北極光....不知是否有可能?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有可能架,最緊要冇雲,天夠黑(唔好係初一十五月圓)和極光指數高。但9-10月天黑時間較短,所以要捱夜啲至等到極光。

      刪除
  16. 行程完滿結束。
    啲小朋友好可愛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋好幸福添呀,咁細個就有得同姆明一族玩,唔似我哋咁老仲要同小朋友爭住玩😅

      刪除
  17. 我係夏天去這條村,真係好多小朋友,卡通人物同小朋友好多互動,好親切,同我地以前玩開的樂園好唔同。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見啲小朋友玩得好開心,攪到我成日都想落場一齊玩,不過好多活動都唔侵大朋友玩的☹️

      刪除
  18. 回覆
    1. 呢個樂園雖然面積很細,但比預期好玩同開心,真係老嫩都應該去一次。

      刪除
  19. 回覆
    1. 係呀,個個都眼大大肥嘟嘟好開心。

      刪除
  20. [買條生香腸自己燒] 好喎, 橫掂咁凍!

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道一般,不過真係好有風味好正。

      刪除
  21. [湖上的雪橇,要好大 . . . . 要同BeeB爭嘢玩] 哈哈!

    回覆刪除
  22. [姆明Shop ] 係幾貴, 但D野真係幾靚, 都忍唔住買了些。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來香港都有得賣,仲貴好多添,一隻飯碗都賣四百幾,貴了二百,嚇一大驚。

      刪除
  23. [由姆明屋玩到去冰湖,跟住姆明一族同小朋友一齊做體操] 俾人感覺好唔同, 佢地好有心機, 表現出好喜歡小朋友, 絕不匆匆的感覺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢哋都玩得好開心,因為我見到都開心。

      刪除
  24. 今日用左成日睇哂你呢個trip所有blog加留言,你啲文筆好正。咁岩今日正苦又話唔使住隔離酒店,其實9月頭已經買左機票去英國加芬蘭,你寫嘅野好有參考價值,十年後都岩用🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在唔駛再隔離,唔去返耐啲對唔住自己呀。記住玩得開心啲。

      刪除
    2. 岩岩訂左2晚inari hotel了, 不過依家睇天氣預測見果2日都多雲,希望睇到極光啦

      刪除
    3. 天氣變幻莫測,到時未必一定差的,希望你到時睇到啦。

      刪除