2013年5月3日

極地追蹤(10) – 芬蘭 赫爾辛基(Helsinki)

赫爾辛基(Helsinki)正宗柴火芬蘭浴場Kotiharjun Sauna



極地追蹤 挪威•芬蘭•愛沙尼亞 – Day 9

<<塔林(Tallinn)>>

今日晨早乘船由塔林返赫爾辛基,05:45起床執行李,再行25minTerminal D。今日唔係太凍,應有-1左右。

06:45行到Terminal D,仲未天光。

07:30準時開船,我們一上船即刻去自助餐廳攞個窗口位先。

自助早餐每位€ 11,幾抵食。但煙三文魚唔太新鮮,麻麻。

食完早餐四圍參觀吓,先去船尾,好靚好開揚。

船頭都幾好坐,我們便在這裡坐到落船。



<<赫爾辛基>>

落船後即刻有架Tram No.9開車,票都買唔切又上車了。目的地返火車站,今晚Book了火車站附近的酒店 – Radisson Blu Plaza

Radisson Blu Plaza

雙人房(連自助早餐)每晚€ 96,房間好靚。

放低行李便開始赫爾辛基一日遊。

三聖教堂(Cathedral) – 赫爾辛基地標,比不上東西歐或俄羅斯的大教堂。



露天市場,賣普通雜貨,冇乜睇頭。

跟住在碼頭買了張One Day Travel Pass,坐船去 芬蘭堡(Suomenlinna Sveaborg)

小船在碎冰塊中航行10min,有少少破冰船感覺。

見到 芬蘭堡(Suomenlinna Sveaborg)

其實 芬蘭堡都幾悶,無無聊聊在島上用個幾鐘行了個圈。

落船先穿過這鐘塔,再沿指示路牌行。


沿途就係睇這些小屋、炮台、城牆. . . . . .

好快行完一個圈,又返到碼頭了。

坐船返赫爾辛基,天色依然灰暗。

奥班斯基教堂(Uspendki Cathedral),都係普通。

舊農貿市場(Market Hall),冇開門。

在舊農貿市場旁乘Tram No.3T去石室教堂。

石室教堂(Temppeliaukio Church)入口


石室教堂(Temppeliaukio Church) – 比較特別,是赫爾辛基最值得這覽的教堂。

見到神聖的氣芬,當然要跪低認罪悔改啦。

點知認完罪悔完改之後,小太熊話我根本就係想洗乾淨D罪之後又可以犯更多的罪,話我好古惑. . . . . . . 咁都比佢踢爆

跟住又乘Tram No.3T 西貝流斯紀念碑(Sibelius Monument)


西貝流斯紀念碑(Sibelius Monument)

悶了半天,終於到今日戲肉了,就係來個 正宗芬蘭浴啦,一場來到芬蘭都唔試地道芬蘭浴,又點算來過芬蘭呢。

這間公共芬蘭浴場Kotiharjun Sauna始創於1928年,是市內少數燒柴火的Sauna浴場,場內只有Sauna浴室、沖涼房和更衣室,沒有水池。Sauna浴室內的濕度較一般的Sauna高,溫度亦高至100,好激。

浴場有分男賓和女賓部,男賓就人山人海,女賓就小貓三、四隻。

二樓的女更衣



Kotiharjun SaunaSauna房的現場環境就係咁樣,完全一樣,得人驚。
(借用浴場網址 http://www.kotiharjunsauna.fi/ 的相片)

可能因為得我一個遊客,焗的過程都不斷有芬蘭人同我吹水,又教我用 樺樹枝葉打身,佢哋都很友善好客。

不過芬蘭人就唔係好衞生,個個用籮柚唔鋪毛巾坐到濕tat tat,第二個又坐落去,個個都係咁,攪到我都要入鄉隨俗。

Kotiharjun Sauna的大門口經常坐滿麻甩佬,在Sauna房焗完即刻在室外5氣溫下吹風,可達到過冷河的工效。

焗完個幾鐘,小太熊玩完行出大門仍見我同芬蘭人吹緊水。Oh!夠鐘要走了,今晚Book了間赫爾辛基Number One的餐廳食餐好嘢。

赫爾辛基Number One的餐廳 – OLO

出發前看Lonely Planet,佢話在OLO食個Set Dinner每人要 € 59,我就預了這個數目行入去啦。入到餐廳,感覺不算特別高檔,坐位距離都幾迫,但招呼就唔錯,當時已9成滿坐。

同一般高檔嘢一樣,一坐底Drink List都冇便問我飲乜(大佬,雖然我唔係冇銀用,但都唔係種銀紙架,唔知價亂叫嘢肯定唔係我杯茶),我隨口答佢Water囉。佢下一句就(果然不出我所料)問我要SparklingMineral Water,頂,又要我熟練地答“Tap Water”得啦,差點想加句 --- 唔駛錢果D水呀!!!

叫完水,看見枱面只放了這張紙Menu. . . . . .

嘩!最平要€ 89,加埋酒要€ 161添,雖然唔係食唔起,但冇諗過咁貴喎!我便問Waiter有冇其他Menu,佢就話只得呢張紙,€ 89個餐有6道菜另廚師加送幾道前菜,€ 161個餐就每款菜都伴一杯House Wine,我見全店每枱都有酒,於是乎. . . . . . . . . . . . 都係要份冇酒Set Dinner啦,太貴了。WaiterSet Dinner菜式日日唔同,視乎當日的食材,每日由廚師決定。

1道菜(廚師送的) – 有粟米味的. . . . cream又像湯,得三啖飲完,上枱時已係咁樣,唔係我飲剩了才影相。味道都幾特別。


2道菜(廚師送的) – 眼睇像香腸切粒,但我食到有紅蘿白和白蘿白味,爽爽哋. . . .

3道菜(廚師送的) – 上面係脆薯仔絲,下面係蘿白薄切,用雲石盛着上枱的一味豪華小食。

4道菜(任食的) – 新鮮麵包伴牛油,暫時最好食呢味。

5道菜(Set MenuCourse 1頭盆) – 好細份,講真食完都唔知佢係乜,左邊係芝士味但冇芝士質感,中間話係羊奶芝士但入口就起泡然後消失,右邊又係蘿白. . . . . . . . . 真係好特別,但我開始覺得平嘢好味D

6道菜(Set MenuCourse 2頭盆) – 又係主打蘿白??這是蘿白餐嗎???

7道菜(Set MenuCourse 3主菜) – 終於似樣了,三款生牛肉共三小啖,OK啦。

8道菜(Waiter話係Set MenuCourse 3主菜,連牛肉一起食的) – 頂級黑魚子醬,二人有一盒,完全唔脆的,但油香入口歴久不散,好嘢來的,比莫斯科同價的更好食,小太熊食得好開心。

9道菜(Set MenuCourse 4主菜) – 細細舊魚肉,冇乜特別。

10道菜(Set MenuCourse 5主菜) – 細細舊鹿肉,又係冇乜特別。

11道菜(廚師送的甜品) – 怪味刨冰,味道好怪。

12道菜(廚師送的甜品) – 果仁雪糕條,好味。

13道菜(Set MenuCourse 6甜品) – Snowman綿花糖,又cute又好味。
19:30食到22:45,小太熊差點瞓着了。明天最後一日,去大人同小朋友都籦意的姆明村。




補充資料 :

1.    赫爾辛基一日交通票€ 8,可乘巴士、電車、地鐵和去芬蘭堡的船,抵買。

2.    赫爾辛基公共芬蘭浴場Kotiharjun Sauna有分男賓和女賓部,入場每位€ 12,要毛巾另加€ 3。這浴場是赫爾辛基最值得去的地方。




---待續---

23 則留言:

  1. 芬蘭沖芬蘭浴, 絕對正宗!
    個餐碟碟都喺得一啖仔
    [版主回覆05/05/2013 15:06:09]正宗係正宗,但個場都幾叔臭架
    餐飯都算食得寒酸,全場得我一枱冇跟餐酒咋。

    回覆刪除
  2. 芬蘭堡 very cold!
    [版主回覆05/20/2013 12:41:55]可能因為近海,仲特別大風

    回覆刪除
  3. 請問芬蘭的桑拿都是全裸?還是可以用大毛巾?又或.......
    (我下個月去,所以想問題,以便執行李,謝謝!)
    [Iok Ha回覆05/28/2013 10:48:26]謝謝你的回覆!
    [版主回覆05/28/2013 10:11:06]我知道可以用大毛巾的,但當日未見過有人用

    回覆刪除
  4. 愛麗斯的夢想世界2013年5月28日 上午11:09

    有時間ad hoc 行程既, 如果不是小太熊買船飛, 咁咪留係赫爾辛基多一日?

    想知你地的住宿係咪去到先找架? 無理由咁fit咁正格 haha
    [版主回覆05/28/2013 17:42:50]唔買定飛都冇問題嘅,果度有好多船的。
    全部住宿都係小太熊Book定架,佢好勤力的

    回覆刪除
  5. 請問你們是坐哪家公司的船?
    [版主回覆07/10/2013 09:04:27]係M/S Star - Tallink Grupp

    回覆刪除
  6. 雖然是正宗芬蘭浴,相信是適合正宗芬蘭人。
    我在土耳共也沒有試正宗土耳共浴,因為享用過的朋友分享過程給我,我覺得不適合,翌日聽團友分享他們的感覺,我覺得冇損失。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個正宗芬蘭浴真係唔係人人接受到,不過一場去到,頂得住都想體驗吓的。
      土耳其浴我都冇試過啊,都估到大概情形了😬

      刪除
  7. 你哋好叻,乜嘢都敢試,我就比較保守。
    你餐高級晚餐,到底食得飽嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 見識吓試一次冇所謂啦,不過我都唔會去第二次。餐分子料理夠飽的,因為可以任食麵包😬,其實碟碟一兩啖加埋都唔少份量啊,幾特別都值得一試,應該唔好咁孤寒加埋Wine Pairing。

      刪除
  8. 晚餐食足兩個鐘,真係慢工出細貨

    回覆刪除
    回覆
    1. 接近3個鐘啊,好似食法國菜咁慢。

      刪除
  9. 塔林留咁短既, 看其他人的相都幾靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 假期短又想去多些地方啊,這行程大概都係在網上抄人的。

      刪除
  10. 船頭都幾好坐- D 位好正, 好舒服咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最正仲係人少呀,如果人多炒耳就幾靚都冇用了。

      刪除
  11. [芬蘭堡都幾悶] 哈哈! 因為佢地都無乜商業味, 主要保留下遺跡。可能天氣冷係有影響。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以天色灰濛濛加微絲雨也好大影響,心情都冇咁好的。

      刪除
  12. 行程好密呀, 都遊得好快已去了幾個地方。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係停留一日,要行快啲至去得晒啊。

      刪除
  13. 公共芬蘭浴場似乎係石來, 我未見過, 我用過的都是用木來造, 可能坐得舒服D

    回覆刪除
    回覆
    1. 那個場用木都一定唔舒服架,個個麻甩佬都就咁坐落去,好鬼核突。以前在德國非常之衛生的,個個都一定要鋪毛巾,而且腳唔可以踩上坐的地方。

      刪除
  14. 好多道菜好似得個碗/碟咋喎, 伏伏地!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲好似叫做分子料理,聽講話係咁架喎,古古怪怪我唔係太識欣賞。

      刪除