2010年10月4日

走過 莫斯科紅場的日子(1) – 最華麗的共產世界 莫斯科

莫斯科最華麗的建築 聖巴素教堂(St Basil’s Cathedral)

原本買了今年8月去 莫斯科的機票,卻因俄羅斯的一場世紀大山火而取消了行程,之後改買菲律賓機票後立即又遇到大獲嘢要取消行程。行行重行行,最後都係買返 莫斯科機票,攞返已plan好的行程,在9月份俄羅斯踏入秋季前展開4天最華麗的 莫斯科假期,見識一吓最華麗的共產世界,享受和小太熊「一起走過莫斯科紅場的日子」。


走過 莫斯科紅場的日子

Day 1

零晨香港起機,早上08: 45到達莫斯科Moscow Domodedovo Airport,乘火車和地鐵到紅場,入住Ritz Carlton Hotel (Moscow)頂層Club Room,面向紅場的豪華房。早上遊覽紅場、烈寧墓和克里姆林宮至14:30才回酒店Club Lounge午餐。餐後到莫斯科跳蚤市場Izmaylovo Sunday Market,然後回酒店游水和焗Steam,小睡一會。黄昏到酒店Club Lounge晚餐,再往地道俄羅斯酒吧GogolLIVE騷,夜晚到紅場睇夜景。

Day 2

在酒店早餐,中午參加2010莫斯科馬拉松10km 賽事。賽後乘火車去金環小鎮Sergiev Posad,入住童話式酒店「Russkiy Dvorik Boutique Hotel」覆式套房。晚上食正宗俄羅斯餐。

Day 3

在酒店早餐後,遊覽 謝爾蓋聖三一修道院(Trinity Monastery of Saint Sergius),中午乘火車回莫斯科,於名店Café Pushkin食三文魚子,然後遊紅場 聖巴素教堂、金百貨商場(GUM)O2 Café。晚上到Central House of Writers享用豪華俄羅斯晚宴。晚上住Bulvar Hotel

Day 4()

在酒店早餐後,遊覽紅場、瓦瓦卡街、Danilovskaya Market和豪華超級市場Eliseyevsky Gastronome,黄昏乘機回香港。

今次坐國泰零晨直航機往莫斯科,機票連稅每位HK$5600

 

出發前一日要返工,放工後先去鴻星食晚飯。

黑椒沙巴肉蟹今日特價,味道就好正蟹肉亦都鮮甜,不過唔夠一斤重唔係太多肉。


在機場候機室等候上機,今日又係超多人,唔係免費一定唔會入去。


走過 莫斯科紅場的日子 – Day 1

飛機原本00:45起飛,那知起飛前2小時特然有狂風雷暴,整睌出現閃電,最後延誤了足足2小時才起飛。


飛行時間差不多10小時,都飛得好慢。


<<莫斯科>>

順延了2小時,早上08:45到莫斯科Moscow Domodedovo Airport,過海關前見到有找換店,USD 1RB 23,貴得過份,唔換住。

過了海關在機場外找到另一間找換店USD 1RB 28.3,先換USD 50坐車出市區先算。

在機場乘Aeroexpress (車費RB 300)去市區Paveletskaya站再轉地鐵到Okhotny Ryad(紅場附近)

Domodedovo Airport Aeroexpress火車站


Aeroexpress 剛剛趕到上09:30的列車。


11:00到達市區Paveletskaya站。


再從Paveletskaya站轉地鐵到Okhotny Ryad站,莫斯科的地鐵每程RB 26,乘多少站的費用都一樣,可買10程票(RB 240)20程票。我們買了張10程票,可以二人共用一張票,因為只有入閘扣錢,出閘不用入票。

因為睇唔慣俄文,落錯車出錯了Teatralnaya站,行多了20分鐘,11:40到今次訂了的酒店Ritz Carlton Hotel (Moscow)

Ritz Carlton Hotel (Moscow)位於紅場對面的五星級酒店。


Ritz Carlton Hotel大堂


今天有位俄羅斯新娘在大堂影相


今次住1008號房,是最高的樓層。


Club Room(包早餐和在11/FClub Lounge食足一日五餐及任飲無酒精飲品)每晚HK$6300 – 房間位於10/F高層,向正紅場和克里姆林宮,景觀屬於莫斯科酒店中最頂級。


剛到埗便強烈感到西方的資本主義已入侵俄羅斯的共產世界

安頓後,在酒店附近的找換店換了俄羅斯盧布USD 1 RB 30.7(最高那一檔USD 1RB 30.9),然後立即過對面的紅場走一遍,初到聞名已久的紅場,相當興奮。今日雖然出太陽,但有濃厚的煙霞看不到藍天,不過相信已經比上個月山火時好得多了。

紅場附近勁多一行近半百人的强國團,粗聲粗氣勁有氣勢,嚇到我要避開避開。現在俄羅斯商販見到亞洲人已不再說「Con Need Chi Wa」,改說「鍊姣」了。

紅場入口耶穌復活門(Resurrection Gate)


紅場入口的東正教堂卡桑大教堂(Kazan Cathedral)


紅場(Red Square)

第一時間參觀 烈寧墓,排了25分鐘隊便可進入烈寧墓,可離遠隔着玻璃看一看 烈先生個樣。進入烈寧墓免費,但入墓前要把所有大小攝錄機、相機和電話都放下,每部機收RB 40管理費。

烈寧墓(Lenin’s Tomb)


遊完 烈寧墓,再沿克里姆林宮的城牆行街。

行到人山人海的無名英雄紀念碑。

無名英雄紀念碑 共產世界永遠都咁多英雄,因為佢哋以鬥爭為樂,永遠需要敵人。連強國的強主席也說與天鬥,其樂無窮﹔與地鬥,其樂無窮﹔與人鬥,其樂無窮


守護無名英雄紀念碑的俄羅斯軍警,樣子很呆,有點似智能人。


克里姆林宮外的 軍警步操

排了半個鐘買票加入場,終於進入 克里姆林宮(The Kremlin),入場費RB 350

克里姆林宮入口三聖塔(Trinity Gate Tower)


克里姆林宮 沙皇鐘(Tsar Bell)


克里姆林宮 伊凡大鍾塔(Ivan the Great Bell Tower)


克里姆林宮 大天使教堂(Archangel Cathedral)


克里姆林宮 聖母升天大教堂(Assumption Cathedral)


克里姆林宮 主教宮(Patriarch’s Palace)


克里姆林宮 布拉戈維申斯基大教堂(Blagoveshchensky Cathedral)


克里姆林宮 元老院(Senate)

在克里姆林宮只能匆匆行了40分鐘,便要趕回酒店食午餐,因為整天只在飛機吃了點早餐,同埋酒店午餐房價包埋架,唔食就笨。

每日也不斷在這紅場的入口來來回回。

14:00回到酒店11/FClub Lounge,趕得及吃免費午餐。Club Lounge室內有豪華裝修,室外面向紅場,地利一流。Club Lounge的上層是頂層12/F的「O2 Café」。Club Lounge由早上07:00至睌上23:00分五個時段分別供應早餐、午餐、下午茶、晚餐和宵夜五餐,供住在酒店Club Room的住客免費享用。Club Room住客仲可以在Club Lounge關門的期間,到10/FMeeting Room免費攞飲品。

Ritz Carlton Hotel 11/F Club Lounge


Light Lunch的甜品


Light Lunch的小食


煙三文魚包味道唔錯。


餐前小食,普普通通。


Club Lounge户外坐位面向紅場,環境一流好舒服啊。


甜品質數算高,生果非常新鮮。

初到莫斯科,滿街俄文感覺新奇,俄羅斯人都好cool,但4天都沒有遇過軍警查証件或屈錢,只見軍警在地錢站內警戒啲醉酒佬,對莫斯科軍警的介心也降低了。

 

--待續--



28 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2010年10月5日 清晨5:19

    我都覺莫斯科好安全.
    [版主回覆10/05/2010 17:41:00]今次在莫斯科行了 4 日,由朝行到睌,感覺治安唔錯,不像媒體及 Blog 友說得那麽差,說提高警覺是永遠不會錯的。

    回覆刪除
  2. 四天行程 , 趕嗎 ??
    [版主回覆10/06/2010 20:54:00]趕到儍,由朝行到睌,行到腳都軟。但冇乜大假了,只好去短 D 。

    回覆刪除
  3. Nee姣... 終於等到你嘅新卜喇 
    你真係多災多難, 行程一改再改, 又遇著雷暴, 不過最後都完全旅程.
    Ritz Carlton 嘅酒店真係好好的, 房間靚服務貼心 
    房價 HK$6300 , 點計?
    [版主回覆10/07/2010 23:06:00]Dai Ja 姣,總算完成一個試到新嘢又食到好嘢的旅程了。
    間房 8 月 Book 時只收 HK$5300 ,遲一個月再 Book 便貴 HK$1000 了。本來想最後一日至嘆,但最後一日的價錢又再貴 D ,只好一去到就嘆了先,先甜後苦。間房係 Club Room ,住客可以於 0700-2300 住何時間免費到 11/F 的 Club Lounge 食嘢和飲無酒精飲品,及於睌上 23:00-07:00 到 10/F 的 Meeting Room Tart 飲品。 Club Lounge 只招待 Club Room 的住客,所以好少人好舒服。

    回覆刪除
  4. HK$6300 一日, 嘩... 
    [版主回覆10/08/2010 23:54:00]返幾個月工先至住一晚啫,又唔係日日住,小數目啦,好難有機會再去莫斯科了。當日去印度,間水上皇宮四千幾一睌唔捨得住,依家都仲好後悔。

    回覆刪除
  5. Pandora 香傭講法文2010年10月8日 下午5:07

    嘩!好靚呀, 好嘢, 我冇得去有得睇, 多謝
    [版主回覆10/08/2010 23:55:00]謝謝,歡迎光臨。

    回覆刪除
  6. 去俄羅斯實在太貴, 負擔唔起!
    有得免費睇靚風景, 真係多謝哂!
    [版主回覆10/29/2010 09:13:00]不用容氣。

    回覆刪除
  7. 呢個地方唸都冇唸過去, 不過你去過的地方都好靚, 別有一番風味, 都係果句啦, exchange rate 太高, 高消費地方.  有你的分享, 睇下你既相已經好好了, tks!
    [版主回覆11/08/2010 17:33:00]謝謝您,其實不論消費高低的場所我都有興趣見識一吓,消費太高的地方便住短一點時間,在其他地方慳返囉 。

    回覆刪除
  8. - 9月份去凍唔凍, 睇你D相, 好似OK, 我10月份去...
    - 你在那裡換錢?
    [版主回覆09/03/2011 20:40:00]十四五度至三十度, 部幾舒服 出了禁區後先換少少坐車出市區, 去到紅場附近有好多找換店, 個rate比機埸好10%, 但間間唔同價, 要格多幾間

    回覆刪除
  9. CX $5500 連稅直航都好抵呀. 宜家似乎好難仲要8月旺季.
    我睇過得俄航至有!
    [版主回覆11/20/2011 16:03:34]上年剛出這航線做特價啫,飛成10個鐘,真係好平~

    回覆刪除
  10. 好少听人4日去俄羅斯, 仲要跑埋10K, 勁.
    [版主回覆11/15/2012 17:34:45]國泰出了特價機票HK5500,時間又一流,又免HK800簽証,所以咪冇長假都去囉

    回覆刪除
  11. 個hotel錢會唔會貴左d...
    同埋,,機票錢咁平? 單程呀!?(:
    [版主回覆08/27/2013 17:39:09]堅架,2010年的機票真係咁平。間房....要頂層面向紅場的房加埋全日任飲任食,係要咁貴架。

    回覆刪除
  12. 愛麗斯的夢想世界 2010年10月5日上午10:392013年11月12日 晚上7:03

    恭喜你終於去到莫斯科~
    但係4天咪好趕囉?[小太陽
    2010年10月5日下午5:42]多謝。只有 4 日真係好趕阿,只好瞓少 D 行多 D ,都幾好玩架,而且班機時間好 fit ,星期五放工回家沖完涼才上機,星期三早上 07:00 便返到香港,可以即刻返工。

    回覆刪除
  13. 愛麗斯的夢想世界 2010年10月8日上午10:082013年11月12日 晚上7:04

    下一站會滑雪嗎? 好期待~[小太陽
    2010年10月8日下午11:54]唔識滑雪呀,以前滑過幾次但滑極都唔掂。下次應該去越南,希望到時唔會有越戰啦。

    回覆刪除
  14. mbFoodies 2012年6月9日上午12:102013年11月12日 晚上7:05

    小太陽你好, 我月尾會去莫斯科
    大部份同事都嚇我要在過關時攝錢入護照, 否則佢地會拖延我過關的時間
    還真有這種事嗎?
    謝謝你[小太陽
    2012年6月12日上午11:33]我去之前在網上也睇過甚多俄羅斯的類似負面評論,但我冇遇過這種事,對一般的警察和海關感覺亦不太差,當然我相信有人遇過,但應該比以前改善了,不用担心啊,更不用做無聊事[mbFoodies
    2012年6月13日下午5:39]好的, 那麼我就輕輕鬆鬆過關去

    回覆刪除
  15. 回覆
    1. 要夠高層才有這個靚景的,所以揀咗最高的Club Room。

      刪除
  16. 間酒店好高級喎
    莫斯科經常下雨,這樣天氣已經很不錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為今次整個行程只係住3晚,所以會住得好啲。我唔知會經常落雨架,不過真係幾日都有落雨,大部分時間都係天陰微雨。

      刪除
  17. [向正紅場和克里姆林宮] 好值錢呀!

    回覆刪除
  18. 包所有餐比較少, 即係去到邊都要回去食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實中午至夜晚都只係小食,不過一定夠食到飽,而且幾好味的,所以果日真係冇出街食正餐。

      刪除
  19. D 建築物及教堂靚到無野講!

    回覆刪除
    回覆
    1. 俄羅斯的建築真係很有特色,和歐洲及東亞洲都完全唔同,很有自己的風格。

      刪除
  20. 可能治安轉好了, 那時都要幾小心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次感覺上治安都ok,一定比巴塞隆拿和法蘭克福好。

      刪除
  21. 我都覺得俄羅斯人個樣好cool

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係咁cool的,試過有幾次問路都完全唔理我,當我隱形。

      刪除