2010年10月20日

走過 莫斯科紅場的日子(5) – 謝爾蓋聖三一修道院@金環小鎮Sergiev Posad

俄羅斯 謝爾蓋聖三一修道院(Trinity Monastery of Saint Sergius)

謝爾蓋聖三一修道院(Тро́ице-Се́ргиева Ла́вра)(Trinity Monastery of Saint Sergius)是俄羅斯最大的東正教教堂,位於莫斯科東北71km 謝爾吉耶夫鎮(Sergiev Posad)1345年由修道士創建,修道院被16世紀修建的城牆包圍,1993年被列為世界文化遺產,城牆內有多座1418世紀修建的東正教堂。


走過 莫斯科紅場的日子 – Day 3

<<Sergiev Posad>>

昨晚終於可以瞓足8個鐘了,早上07:00起床,第一件事到酒店的童話餐廳食早餐。

Russkiy Dvorik Boutique Hotel的餐廳


早餐是自助餐,不是太豐富,味道也普通。


早餐後四圍行,在修道院附近有個1945英雄紀念碑,俄羅斯真係多英雄。


謝爾蓋聖三一修道院(Trinity Monastery of Saint Sergius),早上09:00開始入場。

入場後才發現大門10m外有另一大門,可以唔駛買飛便進入城內。

個個俄國人也從這門口入內,很多婆婆會錫牆上的聖畫,唔係太衞生喎。


很多老人家也開始進入修道院參加彌撒。


謝爾蓋聖三一修道院 – Cathedral of the Assumption


謝爾蓋聖三一修道院 – Refectory Church of St Sergius


謝爾蓋聖三一修道院 – Trinity Cathedral


修道院內的教堂內部不可影相,但在裡面聽吓聖詩,氣氛好安祥,個人都真係祥和啲。


Chapel-at-the-Well謝爾蓋聖三一修道院內的聖井,不斷流出聖水,很多信徒都爭住裝一樽來飲。


修道院的面積不大,很快便行埋窿窿罅罅。


這傳教士的樣子很苦,可能做了壞事,天主要懲罰佢。


這個俄羅斯警察一定好資深。


修道院內有很多東正教傳教士,每次見佢哋都行得超快。

俄羅斯的教堂設計實在和歐洲及東亞洲完全唔同,今次旅程都見好多新嘢。

在修道院行了個早上,要回酒店check-out了。

Check-out後行返火車站,買票回莫斯科,繼續和小太熊一起走過紅場的日子。

 

--待續--










15 則留言:

  1. 有無嘆返杯聖水?
    [版主回覆10/21/2010 12:51:00]當然有啦,唔嘆就笨。

    回覆刪除
  2. 「入場後才發現大門10米外有另一大門,可以唔駛買飛便進入城內。」真係初黎唔熟環境。

    回覆刪除
    回覆
    1. 根本估到佢哋會賣票賣得咁求其,如果我在外圍再影一陣相至入去,可能很自然地從另一門口入,完全唔知道要買票添😑

      刪除
  3. [俄羅斯真係多英雄] 極權國家, 會特別多!

    回覆刪除
  4. 聖塞爾吉斯修道院的三個洋蔥真係好鬼靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以呢度都吸引不少遊客專程從莫斯科來遊覽。

      刪除
  5. [東正教傳教士,每次見佢哋都行得超快] 怕人捉佢拍照

    回覆刪除
    回覆
    1. 似係喎,又真係未見過有人捉到佢哋拍照,可能係唔喜歡人影佢哋相所以行咁快,似京都的藝妓,次次見到都行到飛咁快。

      刪除
  6. [這個俄羅斯警察一定好資深] 是否資深不知, 不太運動又愛吃是肯定!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗新仔冇咁快攪到咁大肚腩掛…

      刪除