2010年10月9日

走過 莫斯科紅場的日子(2) – 夜闖 莫斯科紅場

莫斯科紅場 克里姆林宮

紅場(Red Square)(Кра́сная пло́щадь)是位於俄羅斯首都莫斯科最古老的大廣場,屬於世界文化遺產,數百年前紅場上原有不少建築物,直至1571年被一場莫斯科大火焚毀。紅場周邊的著名景點包括了 列寧墓、聖巴素教堂、克里姆林宮、國家歷史博物館和國家百貨商場GUM;蘇聯時期領導人常在紅場舉行大型閲兵,盡顯個人無上威權。


走過 莫斯科紅場的日子 – Day 1

<<莫斯科>>

繼續上一篇的Day 1行程。

在酒店午餐後,行5分鐘到紅場的地鐵站Ploshchad Revolutsii,乘車到Partizanskaya莫斯科跳蚤市場Izmaylovo Sunday Market,市場只在星期六和日開09:0018:00

午飯後再到紅場入口,看見小小藍天。


位於紅場旁的地鐵站 – Ploshchad Revolutsii


Partizanskaya站出到地面後迷失了方向,最後跟着最多人行的方向行了8分鐘,終於找到Izmaylovo Sunday Market


莫斯科跳蚤市場Izmaylovo Sunday Market,每位要收RB 10入場費。


市場內不太多人,賣的東西也差不多,大部份是紀念品,行得越入俄羅斯公仔賣得越平。


場內不少地道小食,不過今次酒店包足了一日5餐,冇胃口試吓,可惜。


很多檔口賣俄羅斯公仔,大部分都冇價錢,要講價的。


買了一套10隻紅色的俄羅斯公仔,開價RB 900,講價至RB 600成交。


小太陽都好鐘意同俄羅斯公仔玩。

行到最入見到有標價的一套10隻公仔都只賣RB 380,不過款色唔同和手工冇咁精細。

這跳蚤市場有點像以前的 荔園。

行完跳蚤市場,返酒店游了陣水,焗個Steam,小睡一會,然後再上Club Lounge食晚餐。

黃昏18:30Club Lounge,暗暗哋仲靚過日頭。


Club Lounge內也放滿了俄羅斯公仔。


今次又坐户外,可惜今日冇日落彩霞,只有灰灰的天。


飯後從酒店行25分鐘,於20:00行到  飲食男女介紹的地道俄羅斯酒吧「Gogol」,逢星期五、六、日都有騷睇,入場費每位RB 450 (唔包飲品及坐位)

原來今日全場坐位已訂滿,我們只能站在台前拿着啤酒站着睇Show

Gogol酒吧的坐位未開Show已坐滿8


買了杯黑啤慢慢飲。


20:30開騷,台前站滿人,擋着了坐位的視線。


不論表演者及台下的觀衆都唔後生了,可能這裡的消費都唔平,飲杯啤都要差不多RB 300,又要RB 450入場。儘管如此,台上和台下的人都很投入,郁身郁勢。


台上阿姐同阿哥都吹得好High,夠Pro

感受了2小時俄羅斯文化,約22:00離開,行路返紅場睇夜景。

途中在街上見到一部超長房車,在網上照片見得多了,第一次親眼見,感覺很特別。

雖然已好眼瞓(莫斯科22:00即香港02:00),但因時間有限,決定頂硬上夜闖紅場,一於去到盡。

國家歴史博物館(State History Museum)


夜紅場


金百貨商場(GUM)


卡桑大教堂(Kazan Cathedral)


烈寧墓(Lenin’s Tomb)


聖巴素教堂(St Basil’s Cathedral)


克里姆林宮(The Kremlin)


莫斯科河(Moscow River)

23:30才回到酒店,買了麥當勞宵夜,今日很攰,間房很舒服。

Ritz Carlton Hotel (Moscow) Club Room

無風無險完成第一天行程了,匆匆忙忙,頭有點痛。雖然曾到過不少地方,但俄羅斯仍可給我新奇的感覺。

 要休息了,明天要在紅場跑10km長跑。


 

--待續--

18 則留言:

  1. 嘩... 小太陽率領一大隊俄羅斯公仔兵團 
    [版主回覆10/11/2010 17:43:00]勁呀 !

    回覆刪除
  2. 愛麗斯的夢想世界 2010年10月11日上午10:022013年11月12日 晚上7:06

    你部相機拍d相幾靚, 是單反機? 邊個model?[小太陽
    2010年10月11日下午5:43]我部相機係 Canon 5D

    回覆刪除
  3. 超長房車,我也在網上照片見過,但都沒有這部那麼長。

    晚上的夜紅場,金光燦爛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得夜晚的紅場比日間更靚,而且不會受天色影響。
      那部車真跨張,就算是俄羅斯都只在首都見過。

      刪除
  4. 回覆
    1. 晚上唔單止靚,人流也比日間少得多,而且氣溫較涼,行得更加舒服。

      刪除
  5. 套娃公仔必買, 真你好靚好得意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 買了2套,手工真係比其他地方仔細好多,不過要講價的。

      刪除
  6. [能站在台前,拿着啤酒站着睇] 站著也OK呀, 起碼有得睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. Ok架,反而有部份食飯的人比我哋遮住😅

      刪除
  7. 超長房車- 好誇呀, 等如三架有多, 搵地方泊都頭痛

    回覆刪除
    回覆
    1. 實係大富貴人家啦,車房應該大過我住間屋。

      刪除
  8. 晚上氣氛正; 聖巴素更出色!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我覺得晚上仲靚過日頭出太陽。

      刪除
  9. 要在紅場跑10km長跑- 體驗下OK, 認真就唔好囉, 遊人人人日日都咁累。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以參加個最短的比賽叫做體驗一吓,咁都撞到有比賽又真係幾難得。

      刪除