2010年10月22日

走過 莫斯科紅場的日子(6) – Café Pushkin的味道

莫斯科地下宮殿 地鐵站

莫斯科地鐵 1935年首次通車,是蘇聯時代第一個地下鐵路系統,現時已經發展至全長超過400km及超過200個車站,是世界第5長的地下鐵路,每日載客量達9,000,000人次。其中有不少車站在建造時使用大量的大理石、吊燈和壁畫設計,富麗堂皇的程度把世界上其他地鐵站完全比下去,因此被評為地下宮殿,成為莫斯科一大旅遊景點。


走過 莫斯科紅場的日子 – Day 3

<<莫斯科>>

繼續上一篇的Day 3行程。

從金環小鎮Sergiev Posad返回莫斯科,在Komsomolskaya火車站轉地鐵去酒店。

莫斯科Komsomolskaya火車站大樓


莫斯科最華麗的地鐵站 – Komsomolskaya站地面大堂


Komsomolskaya站的地下隧道,確比其他國家的隧道靚,但沒有像宮殿那麽誇。


Komsomolskaya站的月台

細個成日聽人講話莫斯科地鐵站華麗得像宮殿一樣,可能期望太高,親身去到又唔覺靚到那些吹水大魔王形容的程度。

今日住的酒店叫Bulvar Hotel,位於Chistye Prudy站出口再行10分鐘,從酒店行30分鐘便到紅場,算交通方便。

Bulvar Hotel – 位於大廈2/F的部份。


雙人房(連早餐)每晚RB 4000 – 房間好細但都有浴室,莫斯科的酒店真係貴得誇張,這種房在西班牙馬德里只係€50,平佢一倍。


房間外望是間小東正教堂

安頓後,乘地鐵到Tverskaya站,去 飲食男女介紹的餐廳 Café Pushkin食午餐,

Café Pushkin24hr營業,由一間沙皇圖書館改建而成,餐廳分三層,1/F有很多書櫃和古董書,最有圖書館feel2/F較暗,G/F都幾靚,但始終不及1/F

我在不知情下,一入門口便有位小姐問我想坐左邊廳定右邊廳,我便選左邊的窗口位。全店不準影相,我一舉機店員便say no,只能偷偷影幾張。

Café Pushkin的地下


今餐食豪啲,叫了很多好嘢。


三文魚子伴Pancake(RB 515) – 味道和昨日的晚餐一樣咁好味,三文魚甘香彈牙味美。


俄羅斯羅宋湯(RB 435) – 味道和昨晚試的差不多,好味道。


鮮蟹肉番茄凍湯(RB 525) – 十分醒胃,蟹肉鮮甜,頂級水準的餐湯。


烤俄羅斯魚(RB 1295) – 見個樣諗住唔好食,但食落居然好鮮甜嫩滑,走眼。


俄羅斯蘑菇餃子(RB 465) – 太淡太多忌廉汁,麻麻哋。

埋單約RB 3500,這種級數的餐廳價錢很合埋。食完飯才上樓上參觀,坐1/F圖書館最正呀,個Waitress老點我坐地下,走寶了,趁冇人𥄫住便靜靜影啲相。

Café Pushkin從地下上樓上的樓梯


Café Pushkin後地庫上地面的樓梯


食完飯又去紅場,日日都係和小太熊一起走過紅場的日子,但可惜都係厚雲,冇乜藍天。始終想碰碰運氣,影些有藍天的紅場靚相。


烈寧墓(Lenin’s Tomb)


紅場 聖巴素教堂(St Basil’s Cathedral)






--待續--

15 則留言:

  1. thanks vsit my blog...
    [版主回覆10/23/2010 13:09:00](Empty)

    回覆刪除
  2. i've been to Pushkin last nite. they allowed us to take pics wor. we took so many pics, but nobody stop us~
    actually the food is so so, but the environment is excellent!
    [版主回覆11/29/2010 15:23:00]你就好啦,可以影相。我舉過兩次機都比人叫停,唔知係咪唔比用大相機影呢。我連在街市內舉起相機都比 D“ 食蕉 ” 叫停。

    回覆刪除
  3. 愛麗斯的夢想世界 2010年10月25日下午2:482013年11月12日 晚上7:09

    仲未完的? 呢4日都好充實喎~[小太陽
    2010年10月25日下午5:30]係呀,每日都由朝行到晚,4日玩D嘢多過人哋6日。

    回覆刪除
  4. Komsomolskaya火車站大樓與月台都有大開眼界之感。

    回覆刪除
    回覆
    1. 網上啲人話Komsomolskaya站是莫斯科最華麗的地鐵站,我去過幾個地鐵站又真係佢最靚,不過因為以前聽人講得太跨張,話宮殿一樣,令我的期望太高,攪到去到時感覺有點兒落差。

      刪除
  5. 佢有啲分站的確幾有特色架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真其他國家的地鐵站又真係冇莫斯科咁靚。

      刪除
  6. [莫斯科地鐵站華麗得像宮殿一樣] 過往各地落後, 這裡已很漂亮了, 初見也是一開眼界的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果90年代到莫斯科,相信我都一樣會講到靚得很跨張。

      刪除
  7. 回覆
    1. 呢間餐廳非常出名的,很值得一試。

      刪除
  8. 有藍天會更加靚,如住幾日,可以每日都去拍照。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我日日都想影些藍天相,不過最後一日特登去多一次都唔係好藍,已經日日都去一次了。

      刪除