2010年10月29日

走過 莫斯科紅場的日子(完) – 把莫斯科最好的帶走

臨上機前再趕到紅場,看一看藍天下的 聖巴素教堂。

蘇維埃社會主義共和國聯邦(簡稱蘇聯)是世界上領土面積最大的國家,橫跨歐洲至亞洲共11個時區共15個加盟共和國,立國於1922年並由蘇聯共產黨一黨執政,蘇聯中央政府的權力高度集中,權力之大在人類當時的歷史上無出其右。蘇共獨裁政權橫行69年之後敵不過世界洪流,最終於1991年解體。


走過 莫斯科紅場的日子 – Day 4()

<<莫斯科>>

最後一天了,早上07:00起床,在酒店Bulvar Hotel食早餐,然後行去紅場,繼續和小太熊一起走過紅場的日子。

Bulvar Hotel早餐有麵包、麥皮和煎雙蛋。


今早仍然厚雲,但已比前2日好好多了。晨早的紅場冇乜人,可以在那裡玩奔走都唔怕撞倒人。今早終於有時間繞着克里姆林宮行一個圈。


卡桑大教堂(Kazan Cathedral)


國家歴史博物館(State History Museum)


晨早最寧靜的紅場


克里姆林宮


從莫斯科河畔回望的紅場


克里姆林宮和莫斯科河


早上的莫斯科河畔已很多車


克里姆林宮和莫斯科河


克里姆林宮


聖巴素教堂


無名英雄紀念碑

繞着克里姆林宮行了一個圈後,行到隔離的 瓦瓦卡街(Ul Varvarka)逛逛,瓦瓦卡街內有幾間小教堂,有時間不妨一到。

瓦瓦卡街聖芭芭拉教堂


瓦瓦卡街斯納門斯基修道院


瓦瓦卡街羅曼諾夫公爵宮


瓦瓦卡街聖馬克新教堂


瓦瓦卡街聖喬治教堂


又回到 聖巴素教堂,開始見有少少藍天,雲也開始散了。


紅場上的俄羅斯小朋友

離開紅場,乘地鐵到Tulskaya站,逛逛莫斯科的街市Danilovskaya Market,看看當地的民生。

莫斯科街市Danilovskaya Market


水果檔和菜檔賣的貨好新鮮。


RB 30買了個桃駁李食,又大又多汁,香港很難找到那種又平又靚的水果。


西瓜大得出奇


莓類的水果很新鮮,如果住多2日必定買來試試。


紅石榴可用來榨石榴榨汁,前年在新彊也見過,石榴汁都幾酸。


街市的室內有新鮮肉賣


鮮菌的品種比香港更多


不知是什麽東西?

離開街市,到附近的麥當勞吃了份巨無霸餐,冇加大都要RB 195,很貴。

莫斯科最後一擊就是逛超級市場,這間超級市場Eliseyevsky Gastronome位於地鐵Okhotny Ryad站附近,內裡像皇宮一樣,賣的東西多是高檔貨,今次專程來買俄羅斯出產的Vodka 及魚子醬。由於室內不準拍照,而且四處守衛,只能偷偷影了2張相。

超級市場Eliseyevsky Gastronome


超市內最貴的鱘魚子醬,50gRB 2880,我買了一樽,另外買了三文魚子和一支Vodka

逛完超市還有點點時間,見個天越來越藍(其實和第一天到埗時差不多),決定再去紅場,見一見藍天下的克里姆林宮。從超市快步行去紅場只需20分鐘。

紅場入口的東正教堂卡桑大教堂(Kazan Cathedral)


紅場的最後一面

離開紅場乘火車到機場,17:45起航返香港,第二朝早07:00準時到港,落機即刻返工………好趕呀….




後記 : 順利完成了4天莫斯科旅程「走過 莫斯科紅場的日子」,4日裡2個人確實每天由早到晚都不斷走過紅場,雖然匆匆趕趕,但總算在俄羅斯留下了一段回憶。當日在超級市場 Eliseyevsky Gastronome買了4樽魚子醬和1 Vodka,在街市 Danilovskaya Market買了2樽魚子醬。 

俄羅斯Vodka (RB 860) – 入口較醇,確係幾襯魚子醬。


Danilovskaya Market買的魚子醬(RB 150) – 又腥又咸,Rubbish


Eliseyevsky Gastronome買的三文魚子醬(RB 240) – 味道唔錯,魚油幾香口。


Eliseyevsky Gastronome買的三文魚子醬(RB 320) – 好味,和在莫斯科餐廳吃到的差不多味,下次去再買多D


Eliseyevsky Gastronome買的鱘魚子醬(RB 2880) – 只有50g,貴價貨,烏魚子粒粒鮮明,細細皮脆油豐富,咸味適中,但太貴,試過便算了,都係食上面款三文魚子醬開心D,又平又好食。








-----走過 莫斯科紅場的日子()-----

27 則留言:

  1. 香港嘅水果全都係"偶"熟, 唔好食. 菜又係由老遠運嚟唔新鮮的. 每次旅行, 見到人哋嘅蔬果又平又靚, 心中不妒忌起來 
    睇過外國嘅旅遊節目, 見到啲俄國人飲完杯伏特加, 會將杯擲碎, 好豪氣. 你係俄羅斯有無見到?
    [版主回覆11/01/2010 09:44:00]係囉,人哋 D 水果賣幾銀嘢已經又甜又新鮮又多汁,香港就算去到 D 有錢佬住嘅區都好難買到靚貸。
     
    我冇見喎,可能去的時間太短,下次去 (10 年後 ??) 真係要行多幾間酒吧碰碰。

    回覆刪除

  2. 嘩! 超市都咁豪華既! 真係完全擺脫共產黨的陰影!
    回復昔日紙醉金迷的俄羅斯面貌了。
    [版主回覆11/05/2010 17:07:00]係囉,超市都 咁豪,太浮誇了。

    回覆刪除
  3. 謝謝到訪,祝生活愉快
    將年尾會改變私有化
    [版主回覆12/13/2010 14:19:00]您好,歡迎光臨。

    回覆刪除
  4. 喂...喂...喂... 仲未出發咩? 誠實 fans 等緊你嘅新 blog 呀 
    [版主回覆12/17/2010 12:02:00]嘩,你估我老豆係 4 叔咩,可以唔駛做成日玩,我一年都係得十幾日假咋。下星期尾會出發去越南行幾日,好耐冇去 7 日以上嘅旅行了。
     
    我都等緊你個下集行程喎。

    回覆刪除

  5. 千祈唔好恨做四 叔嘅仔女, 好可能會無屎忽的 
    我個蜜月旅行下集呢... 有排... 老婆無假 
    農曆年假又 mark 唔到飛, 錢又因為擺酒而洗得七七八八, 要復活先可能復活了 
    [版主回覆12/17/2010 14:15:00]那度要先冬眠幾個月了

    回覆刪除
  6. 祝大家聖誕快樂 大家今年聖誕更開心, 笑聲不斷.
    [版主回覆12/24/2010 15:43:00]聖誕快樂

    回覆刪除
  7. 想問你當地食水,唔煲可以飲嗎?還是要飲樽裝水呢?
    [版主回覆07/09/2011 21:09:00]唔可以飲架 ,飲樽裝水都唔係好貴 。

    回覆刪除
  8. hi, I'm Memory again! I'd like to ask you several more questions:
    1.) 你係MOSCOW 搭火車,係咪一次過買好多張, 好似咁樣抵一點.
    2.) 係MOSCOW, 係咪好多地方帶相機都要收相機費?
    3.) TOILET係咪好似其他歐洲國家咁要收錢?
    4.) 我見你去了一個MARKET, 係點去的?個MARKET叫咩名?有冇邊一日係唔開的?幾點開呢?
        Many thanks for answering me so many questions at one time!!
    [版主回覆07/09/2011 23:09:00]1. 你應該係指地鐵,對,一次買張 10程或 20程票會平 D,而且可以幾個人用同一張票,入閘後交給第二個用便可,因為只用來入閘,出閘不用車票 。 2. 對 3. 記憶中我從未見過公廁 ,每次都係去酒店或coffee shop的toilet 。 4. 街市 Danilovskaya Market在地鐵 Tulskaya 站附近 ,行5分鐘便到,好似只開 6至9月,時間都忘記了。

    回覆刪除
  9. 咁IF買左10張火車票,可否分開2日用呢?OR 要一日內用晒?
    [版主回覆07/10/2011 10:17:00]可以架

    回覆刪除
  10. 愛麗斯的夢想世界 2010年10月31日上午1:072013年11月12日 晚上7:12

    RB 2880 即係幾多錢?[小太陽
    2010年11月1日上午9:37]大約 HK$ 700

    回覆刪除
  11. kobekf 2010年12月13日下午12:232013年11月12日 晚上7:12

    未經同意以將訂閱,希望不會做成不便,如果有請通知馬上刪改,謝謝分享日事 ~[小太陽
    2010年12月13日下午2:21]不用客氣

    回覆刪除
  12. 聖巴素教堂,很有標誌性的地方。
    當地人都穿冬天衣服,但又未見好凍的感覺(落雪)請問當時是甚麼月份?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是8月夏天去的,其實早晚都有12~15度,我一件風褸便可以了。

      刪除
  13. [藍天下的 聖巴素教堂] 終於等到藍天!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都仲係好多厚雲,不過點都比兩日前好。

      刪除
  14. 清晨時份的克里姆林宮及紅場, 好難得咁少人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 晨早冇旅行團的時候特別好行,中午至黃昏真係多人到爆。

      刪除
  15. 去market 睇新鮮野, 好貼地! 生果亦很吸引。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰度啲生果真係又新鮮又甜,香港買唔到咁靚生果。

      刪除
  16. 回覆
    1. 呢間超級市場是一個景點來的,出名係裝修豪華,在聖彼得堡也有一間分店。

      刪除
  17. 卡桑大教堂的顏色好卡通!有趣!

    回覆刪除
  18. 超級市場超級靚!莫斯科買伏特加真係好抵。
    你這莫斯之行只得四天,真的行色匆匆。

    回覆刪除
    回覆
    1. 支伏特加比香港平好多,而且很醇,不像以前在香港飲的伏特加似火酒咁味。
      由朝玩到晚,只去莫斯科的話4天都夠了。

      刪除