2011年11月10日

夢迴長生の島 沖繩八重山(6) – 夢魂 日本南國居食屋「海八」

石垣島 海八居食屋 大眼雞刺身

海八居食屋位於石垣島市區三崎町中央大街,店內的食材使用石垣島產的三崎牛和每日新鮮捕獲的鮮魚,充滿八重山風味。最特色之處是這小店可以安排黃昏出海釣魚活動,客人釣到魚之後晚上回到海八,廚師立即把鮮魚製成不同美餚,把稀有的鮮魚製成生魚片,或以傳統汁煮泡製,均是十分之美味。


夢迴長生の島 沖繩八重山 – Day 4

<<石垣島>>

從黑島回到石垣島,剛落船小太熊便第一時間衝過去碼頭對面間餅店。


小太熊睇中紅竽泡芙(178)紅竽泥又香又甜,酥皮很鬆脆,又幾鬼好味道呢。


小太熊再下一城,買多件忌廉泡芙(136)嘆。


好多忌廉,又係鬼甘好味道。


由於已到14:30,大部分食店也休息中,只有這間位於市政府大通的餐廳營業。


入去食午飯,只有我們兩個客。


石垣是日魚生飯(780) – 味道普通,魚生有些根,飯底的香軟度也只是一般。


三枚肉八重山湯麵(650) – 豬肉味不夠濃,油麵太淋,味道普通。


跟行過幾間鋪食雪糕


綠茶雪糕黑糖刨冰(530) – 雪糕香滑好味,芋圓都很有咬口。


石垣市公設市場 很地道的日本街市,多新鮮貨,如果酒店可以煮食,一定來這裡買餸。


鮮雜果盒(300)質素只係一般,都算抵食的。


沖繩話梅酸甜度啱啱好,我覺得係全世界最好味的話梅,買了好多返屋企慢慢嘆。


石垣市公設市場肉食店


石垣牛又平又靚,活在石垣島的人真幸福。

昨天在海八居酒屋訂了今日黃昏出海釣魚,準時到海八集合,跟住出船。

16:30乘這小艇出發,同團還有另一家三口日本人,一共5個客。


小艇駛至海中心便停下來,開始釣魚。



黃帶鯛(Small-toothed Whiptail) – 勁多魚,平均每五分鐘有一條魚上釣,可惜很多魚太細要放回大海。


大眼雞 呢條斤幾重,好似好好味啊。


好快又有魚上釣,今次有點甩鈎,職員立即拿魚網幫手。


今次兩條魚同時上釣,不過和剛才同種的。


雞泡魚 呢條太細要放生,如果大條便好了,有河豚食。


船員即場把魚放血,聽講這樣會令魚肉更嫩,適合做刺身,如果唔放血魚肉會有根的。


兩個人釣了個半鐘的魚獲,只有兩條大魚,大部分我釣的,小太熊差點食白果。


隔離日本人釣到10條,而且有2條石斑,紅色那條好靚,應該好好味。


回程返去 海八居酒屋,廚師即時泡製剛才的魚獲,夠晒新鮮。


汁煮赤尾冬 剛才的細魚獲,用醬油汁煮,好鮮甜嫩滑。


大眼雞刺身 剛才釣的其中一條大魚,好鮮甜肉質一流。


上湯浸大眼雞 味道鮮美但偏淡口,魚肉較實,冇刺身甘好味。

不如為何冇煮其餘5條細魚給我們,唔係太明佢哋講乜。

金城燒肉 食完魚再到石垣島人氣燒肉店,食炭烤石垣牛。


石垣牛刺身(980) – 肉質鮮嫩肉味香濃,牛油味入口回甘,美味美味。


石垣牛炭燒盛(5880)全盆牛只有塊西冷好味但切到很簿,最左邊六件是多根劣等貨,價錢這麼貴都用劣等貨,不知所謂。這間是我在日本吃過最差又貴的一餐炭火和牛。


全盆牛只有這塊西冷好味,其餘都係垃圾。








補充資料 :

1.   釣魚團可於17:00後在 海八居酒屋報名,每位¥6800,已包廚費。

2.   金城燒肉 又貴又劣,影衰石垣島。

 

---待續---

11 則留言:

  1. 自釣魚再吃, 呢個節目正!
    [版主回覆11/17/2011 09:50:34]最正係不斷有魚上釣,而且廚工好好,可惜天氣麻麻~

    回覆刪除
  2. 你好,我想問你跟邊間釣魚店?

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟石垣市的「海八居酒居」,可以在每日17:00開舖後報名,我早一日去報名的,團費已經包括廚費。或者可以打電話去訂,不過要講日文。

      刪除
  3. 石垣食牛麻麻定呢間差咋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只試了石垣屋和呢間,都係最出名的兩間,昨晚食石垣屋好食到暈,呢間就好差,我估係呢間特別差啦,對上一次在沖繩主島吃石垣牛都係好好食的。

      刪除
  4. 回覆
    1. 我覺得酸甜度啱啱好,我次次去都買架,在香港未見過有得賣。

      刪除
  5. 勁多魚- 會好開心, 好有滿足感。講真太細都唔會食

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個釣魚團有得玩又有得食,真係高興。

      刪除
  6. 我在埃及也試過釣魚,但很攪笑,我全程祇是餵魚而已。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過幾次食白果餵魚啊,一放魚餌便被很多魚仔食晒,完全冇魚上釣🙄。

      刪除