2011年11月10日

夢迴長生の島 沖繩八重山(5) – 夢迷 黑島

沖繩八重山 黑島

黑島位於八重山群島的 西表島和石垣島之間,距離石垣島約25分鐘船程,全島只有218居民,面積只有10020 平方米。從空中觀看,小島的形狀近似心形,因此又並被稱為Heart Island。黑島差不多整個島都是牧場,西部的仲本海岸有大量珊瑚,適合浮潛。此外,旅遊書話西部的 西海灘 每年510月都有海龜上岸生蛋。


夢迴長生の島 沖繩八重山 – Day 4

<<石垣島>>

今日晨早06:30起身,07:00在酒店食早餐。


早餐好好味道,尤其是牛奶,非常之香濃。


08:00的快船去黑島,今朝班船冇乜人喎


<<黑島>>

08:25到達黑島,今日天氣比昨日更差,不時下著毛毛雨,而且好大風。


由於我唔識踩單車,迫住要行路。先往島中心的中小學,再去仲本海岸。


沿途全是草原和牧埸。


黑島牧場  很多石垣牛在裏面生活。

由碼頭行30分鐘到島上唯一的學校和展望台

黑島小中學校 鬼影都冇隻,加上天陰陰,感覺好似拍緊四谷怪談。


黑島展望台 上到頂都冇咩睇,好流。


再行30分鐘穿過一條村便到 仲本海岸,路過小村時無端端被一隻十分醜怪的羊跟到實。


隻衰羊蝦我呀,不斷想咬我,我冇得罪佢架。

最後要快跑才成功逃脫,隻羊傻架。

黑島 仲本海岸 沙灘唔靚,但近岸有很多珊瑚和魚,而且只有13m深,適合浮潛。


還在下毛毛雨,唔理了,照落海浮潛。


金鱗甲(Crown Squirrelfish)


蝶魚(Oriental Butterflyfish)


青衣(Parrotfish)


炮彈魚(White-barred Triggerfish)


神仙魚(Moorish Idol)


紅龍(Yellowtail Coris)


砲彈魚(Titan Triggerfish)


擬雀鯛(Fridman’s Dottyback)


石斑(Grouper)


三帶圓雀鯛(Whitetail Dascyllus)


獅子魚(Lionfish)


鐵甲(Bigscale Soldierfish)


火點(Dory Snapper)


蝶魚(Vagabond Butterflyfish)


海蔘(Sea Cucumber)


雞泡魚(Bolloonfish)

仲本海岸的浮潛質素幾好,算係多嘢睇了。再沿路行30分鐘到 西海灘找海龜蛋。

途經黑島研究所(入場費¥300),冇乜野睇的。


養在玻璃箱內的 椰子蟹


在小水池養的 BB海龜


還有大海龜。


繼續沿荒涼的小路行去 西海灘。


到達 西海灘了,轉右穿過草叢行3min便到。


在海灘找了30分鐘都冇海龜蛋,放棄了。


由西海灘行出碼頭只需10分鐘,乘13:40班船返回石垣島。

今日天氣太差唔好玩,下次來時一定要踩單車環島一圈。



 

補充資料 :

1.   石垣島 去黑島 的快船來回每位¥2490,只需 25分鐘航程,約90分鐘一班。

2.   黑島的仲本海岸有淡水沖身。



 

---待續---

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 只係岸邊已經見到很多種魚,都覺得好好玩。

      刪除
  2. 回覆
    1. 都未算啊,我通常去一個地方只是潛一兩次見識吓,都冇自己買潛水裝備去旅行,我識那些潛水發燒友飛到去剩係日日潛,唔玩其他的。

      刪除
  3. [隻衰羊蝦我呀,不斷想咬我] 好奇怪喎, 未聽過羊會攻擊人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有架,除了呢次,我記得有次在香格里拉一間藏廟外又係有隻羊不斷跟實我和滋擾我,好衰囉。

      刪除
  4. 回覆
    1. 果日天陰有雨,如果有陽光會更靚啊。

      刪除