2012年1月29日

樂天無價 寮國 • 越南(5) – 寮國文化遣產 龍坡邦(Luang Prabang)

寮國 眉公河日落



樂天無價 寮國越南 – Day 3

<<龍坡邦(Lunag Prabang)>>

繼續上一篇的Day 3行程。在The Luang Say Residence休息了一會,14:30出動,由酒店起行,沿Mano Road轉入Phamaha Pasaman Road慢慢行到最古老的寺廟Vat Xieng Thong,沿途再入其他廟逛逛。

首先經過的三間廟是Vat ManoromVat Visoun NarathVat Aham

Vat Manorom


Vat Visoun Narath

Vat Aham

Vat Aham行出Phommathat Road,便望到 龍坡邦最高的廟That Chomsi Stupa,向左轉便到眉公河支流Nam Khan River了。

Nam Khan River – 遊客過橋要收KIP 5000修橋費。

河邊的怪獸 小太熊好憎佢地,話佢地樣衰哀以為自己好勁喎!!

化緣街的另一寺廟Vat Sane

看見和尚把化緣得來的糯米飯曬乾,唔知點食呢??

和尚們每天早上化緣,中午12時後便開始禁食,活動有行街、掃地和温書。

15:45行到終點,有500多年歴史的古廟Vat Xieng Thong

入到古廟又拜吓佛,求個身體健康、百毒不侵、仙福永享壽與天齊

行完古廟,又慢慢沿大街Sisavangvong Road行去皇宮,看見龍坡邦滿街都係復修後的舊建築,老外們就喜歡踩單車四圍走,有點歐陸小鎮feel

16:30行到皇宮,原來16:00關門,蠢左。

皇宮外的Night Market已開始擺檔

皇宮關了門,唯有早半粒鐘上山睇日落啦。沿皇宮對面的石級一直上三百幾級,便到全鎮最高點,位於山上的寺廟 That Chomsi Stupa,那是最熱門的看日落地點。

That Chomsi Stupa – 17:10已人山人海等日落

日又拜夜又拜,想唔行運都難。

龍坡邦的全貌

17:45開始眉公河日落,普通啦,天色嘛嘛。

落返山Night Market已開市了,乾貸食店都有。

寮國常見這種大補酒,用蛇、蜈蚣等毒物浸成。

一件蛋糕仔都要KIP 6000,貴過美心喎,過份呢。

這檔最平,KIP 10,000可以用一隻碟任筆一碟。

這是傳統的寮國小食香腸,小太熊話污唔肯試。

小太熊連Fruit ShakeBBQ都唔肯試呀!

最後行了入大街一間最多人的餐廳Khmu Restaurant食,可惜嘛嘛。

龍坡邦特色冬陰魚湯(KIP 28,000) – 味太濃,似汁多過湯。

寮國煎雞胸(KIP 38,000) – 味道OK,但雞胸很鞋口。

燒眉公河魚(KIP 38,000) – OK中下啦。

食完飯出外吃個菠籮香蕉Pancake (KIP 10,000),都好味架。

行完街本來想坐Tuk Tuk返酒店,點知司機全都想Dum水魚,只1.2km路程都話要KIP 60,000~40,000~20,000,少過20,000冇人願郁,懶到跌渣,想唔窮都難啦。

連小太熊都頂佢地唔順,話行路算數。最後用20分鐘從郵便局行返The Luang Say Residence

The Luang Say Residence夜晚比日頭更靚

餐廳晚飯一個客都冇,點攪呀。

我住間屋都靚到暈

雖然勁眼瞓,但死都要死去酒店嘆嘆個火爐先。

Pussy FootMocha各收USD 6,唔好飲。


我們居然都在酒吧瞓着了zzzzzzz



補充資料 :

1.    Vat Xieng Thong場費 KIP 20,000

2.    山上的寺廟That Chomsi Stupa場費KIP 20,000

3.    The Luang Say Residence的酒吧火爐好正,唔住夜晚都要去飲杯野坐返粒鐘。



---待續---

8 則留言:

  1. 可望而不可及。歐陸風情甚濃。
    [版主回覆02/07/2012 17:03:36]歡迎到訪呀,我都好想好似你甘坐坐架東方快車啊^^

    回覆刪除
  2. 嘆火爐? 氣溫好冷呀?
    [版主回覆02/07/2012 17:04:26]都冷架,大約10度8度啦。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 其實中國遊客都唔少,因為這裡和雲南非常之近~

      刪除
  4. 在酒吧瞓着了...攰成咁

    回覆刪除