2013年1月25日

聖誕快樂Merry • Christmas Island(10) – 史上最强鯨鯊Snorkelling@聖誕島

地球上海洋最巨型的魚類 無敵大鯨鯊Whale Shark
地球上體型最大的哺乳動物,是活在海洋中的藍鯨,最長可達33m;而鯨鯊則屬於地球上體型最大的魚類,最長可達18m。鯨鯊的性格善良,主要以浮游生物為糧食,如果有緣能在茫茫大海中遇到牠,一定要把握機會和牠交流交流,互相問侯一番。



聖誕快樂MerryChristmas Island – Day 7

<<聖誕島>>

昨天過得平淡,本以為餘下的時間都會淡淡地過,誰知今日竟然會發生史上最强的Snorkelling,渡過了最精彩的一日,單是一次Snorkelling已值回整個旅程的票價。

今日瞓到07:00,在露台食個福米便出發潛最後一日水。



聖誕島第9 – Eidsvold Wreck

Eidsvold Wreck是二次大戰時被日軍擊沉的一艘挪威船,現有一半沉在5~18m水深,另一半則沉在深海,由於日子久遠,可見的船身大部份都已散散哋了。

Norwegian Phosphate Ship – Eidsvold Wreck

櫻花清潔蝦(Banded Cleaning Shrimp)

雞泡魚Black-spotted Pufferfish

秋姑(Goldstripe Goatfish)

這張相中間有隻 珊瑚蟹

將近上水,比我遇見隻巨型海龜在瞓覺,我當然埋去打個招呼啦。

海龜(Turtle)

潛完上水唔夠10分鐘,Hama又發現鯨鯊了,但今次呢條唔係太大,又係匆匆游過,但距離都相當近,近到鏡頭影唔晒成條。

上水後Hama再追住海上羣雀,昅實海面。

又有發現,今次不得了,呢條鯨鯊我估有15m長,正在吸食水面的魚仔,附近有7~8條鯊魚圍着牠,爭食那羣魚仔,勁壯觀呀。由於太多鯊魚,我都唔敢游太近,可以望足34分鐘才被鯨鯊發現我們,佢又係唔鐘意人,立即潛入深海。

上水後,Hama話睇個勢今日會有好多鯨鯊,問我哋想繼續睇鯨鯊定潛水,我哋個個都話睇鯨鯊啦。

決定放棄最後一潛後,Hama向另一羣雀駛去。



史上最强Snorkelling@聖誕島

又發現目標,落水。。。。。。

今次我游在最前,離遠又見一條約15m長的海中巨無霸在食魚仔。

我就離遠睇,但有條老外發晒癲衝過去,我當然唔蝕底衝埋一份。

嘩!!呢條大鯨鯊唔討厭人架,見我哋游晒埋去唔走不特止,仲在水面打圈同我哋玩呀。

佢隻眼仔同血盆大口,零距離睇得好清楚,我摸了佢個頭一吓,原來佢啲皮好鞋喎。不過佢應該老啦,冇牙的. . . . . .

佢個大口肯定可以一口吞我落肚,我都幾乎被佢連埋魚仔一齊吸了落肚,再唔走下張相實影到佢個胃了。

同我哋玩左十分鐘左右,佢搖一搖條尾,箭一樣向前游走了。

太好玩了,我哋一行五人向佢離開的方向追過去,點知游了一陣. . . . . . . 見到十幾條又肥又大的鯊魚在水面游來游去食魚仔呀。

Grey Reef Shark鯊魚羣

好可怕,但大家興奮到儍晒,繼續向前游。

又見返剛才的大朋友了,原來佢未飽呀,所以要揾第二羣魚仔食。

我哋再游埋去,嘩!!!痴撚線架,啲鯊魚不斷向我迎面游來,在我左右兩邊和肚下經過,條鯊尾同魚翅差啲掂到我啊!

又過了驚險的十幾分鐘,大鯨鯊要走了,我和另一個鬼妹想追都追佢唔到。

點知隔一陣,佢游返過來同我哋講Bye Bye呀。

好滿足的一次潛水旅程,為這聖誕島最後一潛劃上完美的句號。

今日午餐係咖哩薯仔飯,自己加白酒和可樂。

沖完涼瞓一陣,三點幾行去Tai Jin House釣魚。

Tai Jin House望返去Flying Fish Cove

Tai Jin House對面的懸崖,在這裡落幾級便有兩個位可釣魚。

由黃昏釣到日落,只釣到兩條魚仔。

小太熊冇乜心機釣,坐响度餵蚊。隔離有兩個本地華人一齊釣,但佢哋都食白果啊。睇返佢哋啲相,有好多藍星斑和燕子星,佢話都係响呢處釣架。

太悶又天灰了,行路返酒店。行過海灘時,發現有隻蟹仔行到落海灘了。

今晚去Rumah Tinggi Tavern and Restaurant食,從酒店行10min便到。

今晚有星星啊

白酒一杯(AUD$ 7)

Kids Chicken Carbonara(AUD$ 15) – 普通

Chicken Caesar Salad(AUD$ 30) – 都係普通

昨晚Golden Bosun Restaurant好味啲平啲,但呢間環境好啲。




---待續---

21 則留言:

  1. 沉船部份有點詭異的考古味道哩,看你們的10天行程都很好玩的樣子,整個行程的旅費是包括了甚麼的啊?感覺不虛此行喔!
    [版主回覆01/26/2013 17:01:40]每人用了28500,已包所有洗費,連保險和在島上買書都計埋了,算幾充實和見到新嘢,值得值得

    回覆刪除
  2. 嘩嘩嘩~不過我還是沒想過花這個價錢來這地方
    [版主回覆01/29/2013 09:03:28]嘩!你唔駛錢去玩仲有人工收

    回覆刪除
  3. 我佩服你地就真啊,去左甘多地方玩,旅費充足喔
    [版主回覆01/31/2013 07:58:28]我係放年假去,所以都係一邊玩一邊收人工架

    回覆刪除
  4. 愛麗斯的夢想世界2013年1月31日 下午4:25

    睇鯨鯊個樣都無鯊魚咁惡, 真係可親喇

    聽講身上有傷口才吸引鯊魚攻擊, 不用怕呢
    [版主回覆01/31/2013 17:12:45]啲鯨鯊又純又Cute,好好玩的。但鯊魚就驚囉,個樣惡到死,真係有D驚哋發狂

    回覆刪除
  5. 因此我還獲幾天補假改天用
    [版主回覆02/03/2013 09:46:27]你份工真一流,有得玩又有錢收,唔駛放假都得啦,放假都係四圍去,仲要自己比錢

    回覆刪除

  6. [版主回覆02/06/2013 07:51:35]係嘅,做果行厭果行~

    回覆刪除
  7. 好多鯊魚, 怕怕...
    [版主回覆02/20/2013 10:50:37]我玩緊時都驚架

    回覆刪除
  8. 追睇你今集聖誕島内的行程真令人熱血沸騰,你太幸運啦!

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 下次一定唔會再咁玩了,真係好驚,冇諗過自己會同鯊魚玩到零距離。

      刪除
  10. 近距離影藍鯨,我睇見佢嘅大咀已經腳軟咑!
    海龜好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這是鯨鯊,品性很善良的,只吃微細魚類生物,唔駛驚架。不過其他鯊魚就唔同了。
      海龜很可愛的。

      刪除
  11. [又見返剛才的大朋友了,原來佢未飽呀,所以要揾第二羣魚仔食]
    這句之上的一張, 是原本的顏色嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀,張相在淺水影而且順着陽光影,加上當日水清,影出來特別藍。

      刪除
  12. [鯊魚不斷向我迎面游來] 雖然壯觀, 但都有點得人驚

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己睇返都驚呀,如果唔係見老外們衝了過去先,我一定唔敢游過去。

      刪除
  13. 遇到大鯨鯊,場面真係好壯觀

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次好好彩,好多人都話見唔到鯨鯊的~

      刪除