2015年3月2日

九州 鐵道行(8) – 夢幻溫泉の鄉 黑川溫泉

日本九州溫泉の鄉 黑川溫泉

黑川溫泉 位於九州阿蘇火山溫泉區,歷史悠久。黑川溫泉區面積不大,由頭行到尾只需半小時,溫泉區擁有日本古樸的風情,加上位於山谷溪澗之中,可以一邊泡湯一邊靜聽河水聲,非常寫意。




九州 鐵道行 – Day 7
<<黑川溫泉>>

繼續上一篇行程。

嘆完自己房的溫泉,要快快見識旅館的公用風呂。 

古樸的露天風呂入口。



旅館亦有室內的溫泉浴場,但相信冇乜人會在這浸啦。



旅館的露天風呂ぎんねずの湯 共有2個户外地,早晚分2段時間男女互換的,所以現在浸完一個地明早可以浸另一個池。

小太熊浸呢個湯,因為會望到條街外的行人橋,所以封了圍板阻擋了河景,冇咁好。(小太熊攝)



我浸呢個湯就正囉,又係位於河伴但就無遮無擋,望著小溪聽着流水聲浸泡,而且唔知其他住客去咗邊,一個人獨霸這大池,皇帝一樣咁嘆呀。

お宿 野の花 露天風呂ぎんねずの湯


和小太熊約好16:30在大堂等,一齊行落黑川溫泉區的大街。從 お宿 野の花行去大街要行20min,不停行落斜便到。

黑川溫泉區 的旅館建於溪流兩旁,住在這就較熱鬧,冇我哋果間咁隱世。



街上見到很多遊人穿著浴衣逐間旅館入去浸,因為佢哋買了張Pass,可以浸晒區內的溫泉,真係唔甩皮至奇。


我亦喜歡飲日本和韓國的牛奶。來到黑川溫泉,當然要試土炮牛奶啦。

黑川溫泉牛奶  奶味甘香濃郁,甚麼飽和脂肪甚麼膽固醇都唔理咁多了。



黑川溫泉 地藏堂 旅客泡完湯後,都會行過來這裡寫上願望,不過我試過很多類似的日本神社都流到嘔,可能剩係保佑日本人啦。

都啱嘅,邊有地方會衰到香港咁會大陸呢優先咁PK架!!


入夜了,兩岸開始亮燈,感覺有點像小樽運河咁靚。



街上太冷了,行入呢間舖暖暖個身食少少嘢。



特濃軟雪糕(¥320) – 牛奶味道超濃,但很鞋口完全唔幼滑。



酥炸馬肉餅(¥260) – 幾好味道的黑川溫泉人氣小吃。


吃完馬肉,再在大街逛逛影吓夜景,入夜後氣溫急降,手指耳仔鼻哥都冷到痛,應該最多得0度了。

黑川溫泉 夜景

實在太冷,18:15便急步不斷上斜行返旅館,回程上斜只行了15min,比中午落斜還快了5min,因為太凍了,要趕快返房。


返到房第一件事係跳落房內的溫泉......好暖呀!!

19:00食飯,今晚有私人房間。



今天早上買的 大吟釀,靜靜地帶埋去飲。小太熊話我慳果一千幾百円唔幫襯返旅館,要鬼鬼鼠鼠太Cheap喎。



今晚有13道菜,味道仲好好添。



前菜比前數天的晚飯都要好。



沙律、薯容、清湯和什豆飯就一般。



馬肉刺身 甘香肉味濃,不論味道或口感十分像牛肉刺身。



三文魚刺身 背脊位油份唔夠仲有少少根,唔得。香港超市買的貨正佢幾倍。



A5熊本牛 每人有4大塊,非常甘香可口,算是在溫泉旅館吃過最好的牛肉了。



放落菜湯內灼30秒,入口即化,肉味油味在口內歷久不散,極品呀!簡直係牛肉滾一滾,神仙都企唔穩。



甜品 牛奶雪糕 香甜軟滑奶味濃,比較剛才的軟雪糕好很多。



甜品 焦糖牛奶布典 比在歐洲吃到的更好味。



飯後又再浸 露天風呂,又係冇人的,太嘆了。



旅館送上的宵夜水果和綠茶,服務很細心啊。








---待續---

8 則留言:

  1. The bamboo shell lights are beautiful. 一個人獨霸這大池,皇帝一樣咁嘆呀. Great!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知㸃解,這些溫泉旅館的住客都很少用大浴場,益晒我~

      刪除
  2. 啊!我也來過黑川,可是沒遇到河上這麼美的波波燈呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為-長期都有添,那麼幾幸運啊~

      刪除
  3. 請問酒店客房有無私人浴室架?

    回覆刪除