2015年3月29日

泰國 喀比(完) – 蛻變中的 布吉市 • 攀牙灣


泰國喀比Peace Laguna Resort日出

Ao Nang Beach是泰國喀比最旺的海灘,地位等同布吉島的巴東海灘。Peace Laguna Resort位於Ao Nang Beach海邊附近,從大街轉右行1min便到達另一片天地,背山面湖,價錢合理,如需路過住一晚,是個不錯的選擇。



泰國 喀比 – Day 5

今朝07:00起床,食完早餐便要Check out了。

早餐個view非常好,嘢食唔錯。



食完早餐有時間游陣水嘆吓。



今天Book了獨木舟Tour,約了08:3008:45 Pick up,算幾準時。



這個Tour08:3013:30,包來回酒店接送,2.5hr獨木舟,午飯,水和汽水,仲有一個防水袋,每位THB 1200

坐了50min車到達攀牙灣附近的紅樹林區Bor Thor Village,開始2.5hr的獨木舟之旅。



又係雙人艇我划晒,沿途的環境保護得很好,夠自然。



中途有個蠔場,但冇乜肉。



繼續往前走,來到一個天然岩洞Borthor Sea Canal



導遊帶我們慢慢穿過岩洞。



在岩洞內可以停留25min,靜心感受大自然。



繼續沿紅樹林往前去



又到另一較窄的岩洞,要慢慢小心穿過去。



岩洞另外一面是個小湖Tham Kao Wong,都好靚,但就比唔上前日的The Princess Lagoon




要回頭了,回程時途經另一史前岩洞,內有小量史前壁畫。
史前岩洞Tham Pee Hua Tho



洞穴内有少量蝙蝠



很多像小朋友畫上去的壁畫,話年代久遠到唔知幾時畫了。


睇完壁畫,又要划返去,回程時我包尾呀,小太熊有點不滿,教育了我一陣,佢話隔離的老外又係一個划雙人艇,但快我很多呀,小太熊話叫我學吓人哋喎。

返回起點已經12:00,食埋午餐才回程。



Tour每人 包了一支可樂



仲有 海鮮炒飯一碟,唔錯架。



12:45回程,返到酒店13:45了。立即到泳池邊沖淡水,換件衫先。



約了司機14:00在酒店等,車去布吉市THB 2750,司機非常準時,但是我未攪掂呀,遲了10min才開車。



回程路和今朝完全重復,早知約在攀牙灣等,可以慳返2hr車程。

16:30回到布吉市,在大商場Central Festival落車,小太熊話要帶我見識布吉的商場喎。



小太熊就要自己Shopping,我就自己行商場囉。



小太熊Shopping後,一齊去商場內的iberry食雪糕。



2大球雪糕(THB 120) – Mango Milk質感像糯米滋,有芒果味但甜過頭,椰子果仁味好正,椰子味道香濃果仁香脆,正。


行完商場唸住坐車出布吉市Old Town,但唔見有的士和公車,唸住要自己行出2km啦,㸃知行出商場冇耐便有司機話THB 300車我出去,太貴了,2km75港紙,不如去搶好過啦,等我行唔郁至幫襯你啦,都費事還價,繼續行。

冇耐,另外一位司機話THB 100車我去,OK啦,成交。唔駛10min便到布吉市Old Town,嘩!上次來已經係22年前了,乜都變晒了。

布吉市老牌酒店 On On Hotel22年前住過了,當年只係每人HK$30一晚的cheap嘢,現在已經改建成型格酒店,像檳城一樣,下次可以再住呢間。



布吉政府現把布吉市番新,像檳城那樣,全街都見被復修的古建築。



胡慧沖介紹的布吉市地道美食店“Khun Jeed's Rad-Na Yod Pak”



店內都算衛生,而且有英文餐牌的。



海鮮米粉(THB 45) – 味道好好架,這價錢抵食,有地道特色。



春卷(THB 40) – 炸得很有水準,好食。



椰子砵仔糕(每件THB 10) – 口感冇得頂,椰子味濃,非常高水準,值得專程去食。



第二餐去China Inn Cafe食,但唔好彩關門了。



布吉市的舊屋現在不斷被復修,相信很快會像檳變成文化遺產。



舊城內開了很多型格咖啡店,有時間入去坐坐都唔錯。



食唔到China Inn Cafe,好彩仲有Plan B,改去另外一間型格餐廳“Suay Restaurant”,從On On Hotel200m便到。

Suay Restaurant原本係普通一間小屋,但改建後很有情調,而且價錢幾平。



小太熊飲可樂(THB 29),我飲白酒(THB 180)


㸃了一份泰式2人餐,只係THB 1050,有前菜和主菜各3款,仲配有香飯,份量足味道亦有水準,整個Trip呢餐最滿意。

前菜(1) 炸軟殼蟹木瓜絲沙律酸酸哋的木瓜絲伴著香口的炸蟹一齊食,冇咁滯。



前菜(2) 素春卷有水準。



前菜(3) 吞拿魚TarTar唔錯,味道合格。



主菜(1) 日式芥末魷魚長意粉 很特別,芥末夠攻鼻,魷魚亦有魷魚味,意粉有質感,正架。



主菜(2) 泰式烤中蝦3 雪蝦,蝦味淡但肉質幾夠爽,廚功很好。



主菜(3) 紅咖哩鴨肉 適合送飯食



約了Siladon SPA 20:00Sino House Hotel接我哋去做SPA,食完飯行10min去酒店,架車啱啱到,很準時。



車程都要20min,幾遠。

Siladon SPA新開張冇耐,SPA買一送一,個場算唔差。



SPA房幾乾淨,手勢合格。


做了個3hrPackage “Siladon Indulge”,每位THB 4800,但買一送一,即係每位只需THB 2400,激抵,仲包埋布吉市或巴東海灘接送,20:30做到23:30,時間啱啱好。

3hr Package包括 1.5hr Aromatherapy Massage,手勢上乘,45min Herhal Ball就一般般,最後45min Foot Massage甚差,完全唔識按脚的。

做完Massage,送上冰凍甜椰青和水果。


SPA Centre安排了車送我們到機場,另加THB 800,車程35min

00:30到達機場,又係支那蝗蟲滿天飛,真係深圳布吉都冇咁多支那蟲,而且仲係最殘格果班,簡直叫佢屎蟲都覺得侮辱了屎蟲這種生物。



進入禁區後,好彩仲有少量坐位,便和小太熊坐了個單邊位,一邊坐一邊上網睇戲。突然,一隻女蝗蟲見小太熊個位有101空間,便問都唔問一嘢DUT落去,我哋話佢咁都得??”,佢就無恥笑,唉!善良的小太熊怕咗佢,讓多小小位比佢。

點知,條咸蝦坐了一陣便起身,然後突然有個支那麻甩佬一嘢DUT落泥,DUT到貼住小太熊個背脊,我立即向果條支那蟲個背脊大力推,想話推開佢啦,點知佢不動如山,跟住仲話我做乜咁冇禮貌推佢,話我發神經,剛才那女蝗蟲又走埋泥鬧埋我一份,仲向四圍的支那蟲話我推佢哋,一邊鬧我發神經一邊大聲說:「鍊獅砵獅憎果撚?鍊獅砵獅憎果撚?」

看來今日的支那蟲真係上晒腦無藥可救了,但正面一點看,唯有視 憎果撚樣為世界文化遺產,見識吓啦。

真幸運我唔係用憎果撚護照,否則不如去跳海好過。

真要放長雙眼,看看這班憎果撚樣幾時威到去到中東印度,比人五馬分屍。

2條支那蟲見我當佢透明冇乜反應,四圍又冇人理佢攪到冇乜癮,便行去附近其餘的吉位坐,期實還有少量吉位的。





泰國 喀比 – Day 6 ()


航機準時03:15起航,07:00回到香港,飛的返到Office時,未有人返工啊!








補充資料 :

1.)     HK Express香港來回布吉島機票(不包行李)每位HK$1513

2.)     包車從喀比到布吉市,單程THB 2750,車程2.5hr。可於這網站http://www.krabi.com/book/taxi/index.php Book車,車費較平而且服務好好。

3.)     Ao Nang Beach街上有很多的士標了價錢去不同地方,較上網Book貴少少,去布吉市見最平標THB 3000,很多標THB 3500


-----泰國喀比‧桃花園記()-----

9 則留言:

  1. The ancient wall paintings are quite special. The Phuket old towns have many old style buildings and appears to be worth visiting.

    回覆刪除
    回覆
    1. 布吉市靚過舊時好多,有時間可以慢慢行半日,唔錯。

      刪除
  2. 嘻, 你真係聽話, 每句小太熊的說話都銘記在心, 又唔駁咀

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻...有駁架,不過唔係句句寫出來啫。

      刪除
  3. 因不夠時間,想問問响邊度有得報半day Tour?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在喀比的奧南海難報名,那𥚃滿街都是Agent,很易報Tour。布吉島的Patong Beach也是勁多Agent。

      刪除
    2. 如果我am去半day tour,之後自駕返布吉,會否太累?同埋 am tour,會幾點返酒店?咁酒店已check out,咪冇得沖涼,可唔可以遲d退房,麻煩你,咁多問題(其實諗住响香港book定先,但揾唔到啱嘅半日tour)

      刪除
    3. 半day tour一般12:30-13:30回到酒店,沖涼可以去酒店泳池的更衣室,遲退房要問酒店了,我試過最遲16:00至check out。
      我覺得揸2.5hr返布吉唔會太攰。

      刪除