2015年3月23日

泰國 喀比(3) – 奥南海灘Peace Laguna Resort


泰國喀比隱世酒店Rayavadee Krabi

Rayavadee Krabi是一間位於泰國喀比最美沙灘Phranang Beach的隱世酒店,可能係喀比最有靈氣的酒店,Infinity Pool背山面海,超過一百間客房都是建於叢林中的兩層高獨立屋,對外交通只有船,住進這山林酒店如置身桃花島一樣。





泰國 喀比 – Day 4

今朝08:30安樂醒,享用一個悠閒的山林早餐。



跟著在泳池游個早水,今天天氣不錯啊。



跟著出海灘游,時間尚早,海灘又靚又靜。



游完水返房飲埋啲啤酒汽水,食埋啲曲奇,話咁快就到12:00要走了。

Railay Beach外有很多小艇來回Ai Nang Beach,上滿8人開船,每位THB 100



Railay Beach這檔口買船票。



這裡的對外交通都算方便,很多地方都有船直達。



上落船均要澗水的,穿拖鞋較方便。



開船了,沿途都好靚架。



10min船便到Ao Nang Beach,這海灘唔靚,亦冇乜人游水。

奧南海難Ao Nang Beach



海灘旁邊便是夜市,晚上會較旺。



從碼頭行10min,到今天的酒店Peace Laguna Resort

Peace Laguna Resort大門,都算好有靈氣喎。



酒店內有個湖,湖伴小屋都唔錯。



酒店有2個泳池,完全唔失禮。



雙人房Standard Room(包早餐) 每晚HK$723 – 是酒店最平的房,地下果層,算係乾淨,冷氣熱水都足夠。



放下行李後出外行街報Tour,街上有幾檔Pancake,味道OK架。



香蕉Pancake(THB 50) – 做飯後甜品相當唔錯。



臨時臨急下午乜Tour都報唔到,釣魚浮潛單車乜都冇,間間AgentBook唔到,只剩騎大象,每位THB 80045min騎大象和來回接送,15:00在酒店出發。
這遲到大魔王遲了足足20min15:20才到,差點以為佢放飛機。



15min車程來到大象園,這隻象象已經等緊我們了。



開始冇耐便穿過一條河。



跟著進入樹林,見到隻小象被鎖在隻腳很可憐呀。



2位老外剛回程。



在象背的椅坐了15min,象伕見我們幾定,便叫我坐落個象頭果度,佢落象不斷幫我們影相。



沿途拿些草來餵象,好得意架。



整個騎象過程剛好45min,回程後有一大籃蕉送給我們餵象,幾好玩架。



跟著老闆帶我們參觀大象園,看看其餘8隻象。



最後老闆帶我們到一個天然泳池,佢話可以在這游完水先至走。



但我們唔玩了,附近有蜘蛛的。

這騎象團幾好,THB 800已經包埋象夫幫我們影相,又可以坐象頭,有驚喜。


17:00左右回到Ao Nang Beach,㨂了間平嘢做1hr Oil Massage,位於一間小酒店內,手勢OK架。



選了Aroma Massage1hr只係THB 400,平到笑啦。



做完SPA後,見大街上呢間Tanta's Restaurant幾多客,便入去食晚飯。



菠蘿蝦炒飯(THB 200) – 好很難食,全部蝦肉都酶的。



冬陰蝦湯河(THB 150) – 只係過得去。

仲有一味THB 270BBQ雞肉串伴薯條,雞肉勁唔新鮮,差點便變壞,只有薯條可以入口,相都冇心機影。
飯後行夜市,都幾旺場。



因為剛才晚飯食得太少嘢,回酒店時見門口有檔地道河粉,便入去食一碗。



雞髀湯河(THB 50) – 河粉很滑,但雞肉唔新鮮的。

明天原本想報單車團但出唔到,所以早上報了獨木舟團,下午回布吉島。




補充資料 :

1.)     Ao Nang Beach有很多長艇來回Railay Beach,每位THB 100,船程10min,上滿8人便開船。上落都要澗水的。




---待續---

6 則留言:

  1. appears the food is not very food in Ao Nang Beach.

    回覆刪除
  2. 請問有冇相熟AGENT可以比CONTACT我?
    或者有冇邊幾間會信得過? THANKS.

    本人8月4日會去

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇啊,我都係去到在街上找,其實滿街都係,價錢亦相差不大,OK的。

      刪除