2015年3月17日

泰國 喀比(2) – 泰國伊甸園Phranang Beach

泰國喀比Phranang Beach

喀比(Krabi)位於泰國南部,距離布吉島150km,山清水秀,比起布吉島少了一種強國的銅臭味,遊客仍然是老外為主。

Phranang BeachRailay Beach是喀比最出名的2個沙灘,從Ao Nang Beach10min長艇便到達,由於太多外來旅客從Ao Nang Beach乘船來作Day Trip,所以每日10:0017:00都人山人海。但係過了人潮時間後,2個沙灘便會變回寧靜的隱世桃花園。所以來到喀比,我都喜歡住在這裡,感受喀比最寧靜的一面。




泰國 喀比 – Day 3

昨晚瞓得非常舒服,今天瞓到07:00起床,早啲去食早餐,實行早起早享受。

餐廳Raya Dinning – 在這食個戶外早餐,人都特別醒神。



室內都好靚,但我鐘意戶外多啲。



有唔同款的牛奶和鮮果汁任飲。



早餐食飽啲,因為午餐要扎炮,慳返少少。



朝早08:00酒店開始有獨木舟免費借用,我和小太熊借了隻雙人艇,我一個划晒,因為佢唔識架。

今次會沿著Phranang Beach的海岸行,看看沿岸的岩石和海洞。



離開海灘不遠處有個神秘海洞,可以划隻艇進內看看。



繼續沿岸走,風景都很壯觀,沿途碰到幾隻其他酒店的小艇。



划了個幾鐘,小太熊見大海上有隻獨木舟,佢又話要我划出去喎,仲話要去對面的小島。



唯有聽佢話啦,去小島兜完個轉,都10:15了,要返去還艇,因為Book了酒店11:00的免費行山團。

回到Phranang Beach開始人多了,岸邊有隻小食船。



匆匆回房沖完身,趕快11:00Activity Centre報到。

今次個團只有4個人,會帶我哋去250m山頂上的Scenic View Point,從山腳爬上去只需15min,但勁難行,必須用手攀爬,部分還要遊繩。


從酒店門口行3min便來到這起㸃,嘩嘩!激呀!剛開始便要打直上。



一行4人在導遊帶領下,胆粗粗半爬半攀走上山,有些老外見有人帶路亦跟著上。



嘩!真的很企,像攀石一様。



終於上到Scenic View Point了,風景好靚呀。



睇完View Point,導遊話附近有個The Princess Lagoon,但太危險唔帶我們去了,勇敢的小太熊決定自己去。

開始一段路和剛才差不多,小心㸃落去便冇問題。



來到一處隱世山谷,唸起神鵬俠侶的絶情谷,個Feel真係好似。



來到第二段懸崖,真係90度架,咁危險不如返去算啦,唔好博了。



正想返轉頭,但特然出現幾個老外,有仔有阿伯有肥婆,個個都沿繩遊落去,小太熊話佢都得喎,咁我唯有上啦。

沿繩遊落去都幾驚險,但難度還不算高,頂得住。



剛成工爬落去,又見4個後生仔女爬了落去。



第三段懸崖依然危險,但人多到要排險上落架。



最後一段山崖,落埋去便成工了。



終於到達絕情谷底了,這山中湖The Princess Lagoon美得像仙境一樣,而且異常寧靜,辛苦爬落泥都是值得的。



享受完靜止的時刻,要爬返上去了,頂硬上呀!



我上完後,小太熊見到有蛇呀,嚇到佢脚仔軟。



平安落山後,沿Phranang Beach行到盡頭,今日自己去埋Bat Cave

開始水退了,沙灘只差一點便可連接外島。



Phranang Beach盡頭的岩洞便Bat Cave



Bat Cave內真係有蝙蝠架,不過很少囉。



回程時小太熊在小食船買了支燒栗米(THB 50),又大又甜又多汁,正。



今日The Grotto被人包場攪婚禮,想飲杯嘢都唔得了。



今天日落時依然多雲,真係冇辦法。



今日夜晚外出到Railay Beach食飯,由酒店大門行5min便到。



小太熊一早選定這人氣店Mangrove Restaurant,全場爆滿,門口放滿冰鮮海產。



揀了2隻藍花蟹BBQ,試吓泰式地道風味。



我飲 泰國LEO大啤(THB 100),小太熊飲Mango Shake(THB 50)



冬陰蝦湯(THB 120) –夠酸夠辣好好味,好多蝦味道亦有少少甜。



2隻藍花蟹BBQ(THB 400) – 味道只係一般,但算抵食。



紅咖哩海鮮炒飯(THB 100) – 炒得幾好味。



椰汁紅咖哩魚柳(THB 150) – 味道唔錯,不過太辣。



芒果椰汁糯米飯(THB 80) – 椰汁糯米飯好正,但芒果酸的。



飯後沿海邊行吓街,遊人大部份係老外,係回到我1993年第一次去布吉島時的氣氛,很relax



21:30回到酒店,餐廳都唔少客喎。

今晚和小太熊韓劇01:00至瞓覺,因為明早冇特別節目,可以安樂醒。






---待續---


16 則留言:

  1. Difficult cliff climbing. Really an adventure trip.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日行程的難度完全係意料之外,好彩冇受傷~

      刪除
  2. 回覆
    1. 黃昏17:00至早上09:00這段時間最靚,人少又清靜,其餘時間實在多遊客得很。

      刪除
  3. 蝗蟲實在太討厭,破壞環境!這𥚃沒蝗蟲真好。行程甘趕,會唔會辛苦呢?

    回覆刪除
  4. 嘩,真係好特別的旅程

    回覆刪除
  5. 真係~~~~~愈睇愈想去牙~不得了!! 
    不過, 忽然見到有蛇真係好驚牙 大自然~

    回覆刪除
  6. 比我我應該都會尖叫!!內心驚慌出黎~哈哈哈哈

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 唔知道激成咁架,又見個個人都掂....

      刪除
  8. 老外肥婆阿伯都掂,當堂壯咗膽wakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都驚架,因為個崖真的又高又企😅

      刪除