2016年11月15日

非人生活 • 南非(完) – Drink Local & Eat Local@開普敦

南非獨有的野生動物 白紋羚羊(Bontebok)@Kagga Kamma Nature Reserve
南非Kagga Kamma Nature Reserve野生動物保護區距離 開普敦230km,車程約4hr,保護區屬高山沙漠地帶,四圍都是磷峋怪石和沙地。區內沒有非洲獅子、獵豹等猛獸,亦不見有大象、河馬等大型動物,更加沒有東非洲的動物大遷徙,有的只是 斑馬和羚羊等食齋動物。幸好,白紋羚羊(Bontebok)是南非獨有的品種,算是有自己的賣點。


非人生活南非 – Day 8

<<Kagga Kamma Nature Reserve>>
  
早上瞓醒來已經天光了,時間過得真快。


執返好張靚靚床,再欣賞多一會便要走了。


大約07:00,坐上烈火戰車離開。


回程要禾帶路了,因為小太熊唔識路架。


返到酒店接待處,啱啱趕及07:30出發的Morning Game Drive(每位R350),行程足足1.5hr。小太熊第一次咁樣睇野生動物架,禾就1995年已經自己去肯雅睇過啦。

坐這架吉普車睇動物,一定冇猛獸啦。


酒店本身已經位於野生動物保護區內,很快便發現動物了。

白紋羚羊(Bontebok),是獨角的,其他地方很少見。


一大群 羚羊


一群 斑馬


過了40min後,司機放禾忟落車鬆一鬆。


在這裡吃些茶點,有奶茶和英式鬆餅。


吃完茶㸃再繼續搵動物。

白紋羚羊(Bontebok),見到有4隻。


狐狸呀,禾第一次見。


Kagga Kamma有個國際機場的,等遲些有直航班機到香港時,再來一次吧。


由於動物唔係太多,連蜥蜴都唔放過。

玩完之後,小太熊覺得這Safari流到嘔,有些失望,禾就從來都對南非的Safari冇期望,所以返而覺得今次見到有動物已經OK了。

09:00回到起點,還夠時間返Honeymoon Cave Suite沖個靚涼,坐多一陣至走。
09:45到餐廳食早餐,是半自助餐。


果汁、麵包、水果和乳酪任食。


主食就限叫一份,條腸巧難吃呀。




<<開普敦>>

10:15離開了,13:45才回到開普敦的酒店,今晚Last一晚,住回市中心的大酒店 “Taj Cape Town”,小太熊話係印度的大酒店泥架。

雙人Table Mountain View露台房(包早餐)每晚HK$1963


房間露台可以望晒開普敦的四大名山


泳池只有室內池,而且唔靚,見到都牡胃口。


中午牡咩節目,市中心的彩色屋早幾日行過了,於是買張巴士Pass(每位R180)


這張巴士Pass可以全日任坐,所以禾15:00才開始坐巧唔抵呀,不過牡辦法啦。

坐在露天位遊車河都算幾爽,又有風景,又有風土人情。



南非的貧富懸殊很嚴重呀,現在還有人要在馬路賣嘢,又曬又多廢氣又危險,而且冇咩人買,真係見到都覺得辛苦。


巴士去到Stop No.21,這裡有一個酒莊“Beau Constantia”,亦可以轉這細巴士往另外兩間酒莊。


首先乘巴士到 Groot Constantia酒莊,這間酒莊非常大,有大花園供人客品酒。


葡萄園內的青葡萄都熟了,一樣係又甜又多汁。


試酒的地方,今日幾旺場,但都唔會冇人招呼。


試酒Package每位R40,可以自選5款餐酒,都幾大杯架,似隊酒多過試酒,如果香港飲酒都咁平便好了。


試完酒乘巴士返回Stop No.21,到酒莊“Beau Constantia”參觀。

酒莊“Beau Constantia”試酒的地方非常靚,早知只去這一間,可以坐耐啲。


可以坐在2/F,一邊欣賞葡萄園一邊試酒。


Tasting Room Platter(R165) - 有齊多款芝士、火腿和麵包,很適合送酒。


試酒每位R50,可以試4杯酒。



因為要趕17:24的尾班巴士,碟芝士又上得慢,只有10min時間食,一半都食唔到,酒亦有一杯未飲,要走了,有些可惜。

乘巴士回程了,沿途風景如畫,亦見到當地民生。


南非都興跳老舞架,唔似令人討厭的核凸樣衰大媽,佢地一啲都冇令人討厭囉。


終於可以影吓當地人,只有响巴士上才敢影。


回到終站V&A Waterfont18:30了,坐返R45的士到Long Street,肯跳錶的,但是明顯跳得快少少。

開普敦Long Street,小太熊話是V&A Waterfront以外最安全的地方了。


小太熊今晚想試吓Local菜,佢㨂了一間排名巧鳩的Local餐廳,位於Long Street“Mama Africa”

Mama Africa Restaurant


剛去到已經巧多客人,而且越夜越旺,遲些去實牡位。


House Wine紅酒一杯(R32) - 已經變酸,最少開了一晚,離晒普。


酸辣雞翼(R54) - 味道和口感都不見特出,配埋杯衰酒,唔合格。


Mama’s Prawn Curry(R146) - 咖哩的味道幾好,係雪蝦肉,跟飯吃,整體上還可以。

Karoo Lamb Chops(R151) – 羊味幾濃的羊架,好食,伴上Local主食PAP(羊架旁邊那一pat東西,一種像是薯泥但又不是薯仔做的東西,淨食完全冇味的),算是這餐最好食的一味。


餐廳的食物就麻麻,但啲裝飾就幾靚。


晚上有拉濶音樂表演,但每人要收R15架。


食完飯都天黑了,唔敢行夜街,快快步巧小心地行返酒店,臨到酒店前一個路口,有位著到一身撈女打扮的黑人向禾忟迎面行過,我見係單支女人應該安全所以冇離遠便彈開,㸃知佢向禾忟講了聲“Hi”.......頂,男人聲來的,再睇真個樣,男人泥架,咁變態架,嚇屎禾咩。

立即急步行返酒店,好彩佢牡跟著禾。

平安回到房間了,桌山的夜景都幾靚吖。





非人生活南非 – Day 9

今天最後一日在南非了,早些起床食早餐。

酒店樓下是條濶街道,大清早便有一大班人做早操了。小太熊話,開普敦好多地方都有人做早操架,鐘意可以行埋去一齊做。


酒店的餐廳位於早操羣衆隔離,幾夠本土氣氛。


早餐係自助餐,但牡酒牡生蠔連煙三文魚都牡,鬼咩,住客8成係印度人,下次打死都唔住呢間Taj Hotel,又貴又流。

水果和煙肉蛋都OK,但貴了些囉。


原來打算食完早餐去游水的,但估唔到泳池咁樣衰,唔游了,改去行街。

行到10:00返酒店用Uber叫車,原來有好多Uber X的車架,10min就到,去機場的車費只需R144,比正經的士平成倍,早知一早用Uber啦。




12:20起機,走了。22:15去到多哈,又要呆等3hr,牡Priority Pass真慘。

來到多哈機場,順便又去探吓 熊。


在機場Burger King吃個Whopper Meal(QAR27 = HK$60)



非人生活南非 – Day 10()

01:55又起機,14:00返回香港。10日的非人生活,相比做人的日子更加充實,咁鬼辛苦做人為乜吖。





補充資料 :

1.     卡塔爾航空 香港飛 南非開普敦每位HK$7960,機程接近20hr,要在多哈轉機。

2.     南非貨幣 南非蘭特ZAR(R)HK$1R2

3.     開普敦的士應該按錶收費的,車費每1kmR10R20不等,不是視乎車種的大小或新舊,而是每部車都不同,自己鐘意幾多就幾多,但都離不開R10-20這個range。有不少司機不肯起錶,叫價約每1kmR20左右,問清楚肯按錶才上車。

4.     從機場到V & A Waterfront,的士按錶收費R300,車程20min

5.     在開普敦用Uber叫車非常方便,而且比的士平一倍,我回港那天叫Uber從開普敦市中心去機場只需R144,平一倍有多。

6.      開普敦到Kagga Kamma Nature Reserve,車程約4hr,包車來回最R4600(已經包埋司機一晚的食宿費)









-----非人生活南非()-----

22 則留言:

  1. 你個旅程好精彩同有特式,真係冇諗個南非禁好玩!

    下個旅程你又寫去邊吖?

    回覆刪除
    回覆
    1. 南非還有好玩嘢未試過,還可以去多最少一次。只是人人都話佢治安差,真係有些驚。

      下次會寫日本四國旅程。

      刪除
  2. 多謝分享!我都睇得好開心 下年就去!!

    回覆刪除
  3. 南非的野生動物園真係冇乜料到嘅
    開心出門,平安回家,期待下一個旅程。

    回覆刪除
    回覆
    1. 很久之前大學畢業那年去了肯雅睇動物,之後咁多年都冇一處地方的野生動物保護區可以比得上佢了😬

      刪除
  4. 肯雅睇動物,很好的建議。

    回覆刪除
    回覆
    1. 記住要8月大遷徙的季節至好去呀,報名前還要check清楚那年的遷徙期有冇變,因為雨季遲了便會推遲遷徙期,少好多動物,我以前便早了少少去,蠢咗。

      刪除
  5. 是比較少動物啊, 不過睇下都OK

    回覆刪除
    回覆
    1. 難得在非洲睇動物卻只得咁少,難免會失望的,好彩我預咗係咁少,冇期望所以冇失望。

      刪除
  6. 如果有直航班機到香港, 這線一定大受歡迎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我怕到時會太多人,會失去了佢獨有的原始氣氛😅

      刪除
  7. 唔知點解, 有D 腸咁難食, 也試過吃不下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,我已經係喜歡食香腸的人,都頂呢條腸唔住~

      刪除
  8. 行唔多安全, 遊車河好呀, 遠距離睇都OK

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,在車上睇也很有新鮮感,又舒服。

      刪除
  9. [只有10min時間食,一半都食唔到,酒亦有一杯未飲,要走了]早知坐一處好過咯

    回覆刪除
    回覆
    1. 早知剩係去呢間坐算了,反正佢環境和食物都一流。

      刪除
  10. 好多地方都都有人鍾意做早操架

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 係呀,我覺得比澳洲和法國的酒莊更加好玩添,因為試酒要比少少錢,試完唔買都唔怕樣衰。

      刪除