2020年2月28日

潛行宿霧 鯨鯊 • 風暴(4) – 菲律賓Moalboal深海戰機

菲律賓宿霧Moalboal海底 深海戰機殘骸
菲律賓宿霧Moalboal擁有多個不同風格的潛水熱點,除了近年自然形成的沙甸魚風暴之外,位於潛點Airplane Wreck ~ 22m水深處近年被放置了一部2座位的戰機殘骸,成為了Wreck Dive愛好者的好去處,該潛水點還擁有許多不同種類的海洋生物,值得一到。



潛行宿霧 鯨鯊‧風暴 – Day 4

<<Moalboal>>

今天會下潛3次,又係早上2次中午1次,比較Hea,早上會去Airplane WreckBangag Point,中午去Tongo Sanctuary,全日都係昨天的DM專帶我們2人。

06:45起身食早餐,又係坐昨天早上張枱,今朝食多啲。


芒果都係酸酸哋,冇吃10年的菲律賓芒果冇以前咁甜了。

同昨天一樣,早上又係得我們2個,啲住客唔知去咗邊度,早餐又冇乜人,潛水又唔見人,泳池又係勁少人。


<<Dive SiteAirplane Wreck>>

花園鰻(Spotted Garden Eel)


水底戰機 感覺十分之神秘


可以坐在機師的位置影相,有得睇又有得玩。


石剎(Western Gregory)睇完飛機之後,DM用麵包碎餵魚,引來很多珊瑚魚。


這潛點除了飛機之外,海洋物種和其他潛點差不多,所以為了慳電唔影相了。

Safety Stop的淺水區也是七彩繽紛

上水休息了45min,再往下一個地點下潛。


<<Dive SiteBangag Point>>

珊瑚礁的頂部約5m深,在這裡開始沿懸崖往下深潛至24m,今天陽光燦爛,海底的色彩更顯繽紛。


海兔螺(Common Egg Cowrie)


雞泡魚(Puffer Fish)


獅子魚(Lionfish)


石頭魚(Stonefish)


石狗公(Raggy Scorpionfish)


海蛞愉(Nudibranch)


瀨尿蝦(Mantis Shrimp)


蝦虎魚(Goby)


珊瑚蟹(Trapezia Crab)這隻蟹仔動作又快又細隻,如果唔係認住佢藍色身加黑點,都唔知張相影乜。


海葵蟹(Anemone Crab)


蝦虎魚(Shrimp-goby) 槍蝦(Snapping Shrimp)天生一對的海洋生物,牠們永遠是一隻槍蝦配一條蝦虎魚,生活在小洞內,相當之趣怪。


海龍(Banded Pipefish)


小丑魚(Clark's Anemonfish)手掌咁大條的小丑魚,好惡架。


大海龜(Sea Turtle)這隻海龜個殼紅色的,第一次見這種海龜。


這隻海龜個殼也有部份變咗紅色。


潛了45min浮上5m水深做Safety Stop時,多魚仔得好緊要啊。



金花鱸(Orange Basslet)



二間雀(Two Stripe Damselfish)


5m深停留3min後,可以安全上水。

今天回到岸上也只是11:30,可以慢慢沖身。






補充資料 :

1.     HK$1P6.33(永恆找換公司)

2.     Dolphin House resort Moalboal的潛水店價錢比Panagsama Beach80%,但Equipments比較新。Guided Beach Dive P1960Doubles Boat Dive P4648Single Boat Dive P2464Full Set Equipments 每天計收 P1600(當日只潛1次也當1)

3.     Dolphin House Resort Moalboal退房時比信用卡要收3%手續費,比現金就有3%折扣,來回6%,數目都唔細。





---待續---

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 在水底睇戰機時的感覺很神秘,比較睇沉船又另有一番風味。

      刪除
  2. 迷離的水底奇觀,令我大開眼界。

    回覆刪除
    回覆
    1. 菲律賓的水底世界的確一點也不輸蝕給其他地區的😬

      刪除
  3. 水底玩戰機是個很吸引的點

    回覆刪除
    回覆
    1. 沉船玩過幾次,戰機真係第一次玩😅

      刪除