2009年3月1日

自遊 韓國(1) – 慶州禪修 釜山行

韓國釜山 廣安里海鮮街

2009年農曆新年假期,小太陽去了韓國釜山及濟州島禪修緞練9天。因為港龍機票去釜山連稅都只是HK3,200,韓圜 W170HK $1,好抵,駛錢好放好開心。今次係第二次去韓國,對上一次已經差不多10年前,街上依然係只見韓文,只有極少量英文字,中文字更加完全唔見,都去得比較困難啊。


自遊 韓國 – Day 1

今日乘中午機,上機之前在機場Plaza Permium Lounge食免費午餐。



<<釜山>>

中午機直飛去韓國釜山機場,到埗已天黑了,氣溫只有0°C,好凍。乘的士從機場到廣安里的Homers Hotel(On99上了架貴啲嘅優質的士,咪錶W30000)

韓國釜山 廣安里Homers Hotel – 酒店面向廣安里沙灘和大橋,鄰近廣安里海鮮街,但步行到地鐵站要15分鐘。


雙人海景淨房(HK$850) – 可望到廣安里大橋,酒店內有韓式三溫暖浴場。

放低行李,第一時間先到廣安里刺身街食餐勁先。

落樓下就望見 廣安里大橋,好似小型的青馬大橋


沿着沙灘行了一陣20:00行到海鮮街,人客稀少,每當行過海鮮檔,每一檔都有大媽落力向我狂Sell,佢哋完全冇生意都好慘呀。

廣安里海鮮街

每檔賣的東西也是大同小異,最多係鮑魚、海螺和平目魚。


廣安里魚市場 入到魚市場內,人客依然稀少,內裡全是韓婦在工作,啲男人唔知死晒去邊呢,佢哋好勤力地sell我幫襯,問了幾檔,價錢大至相近,於是便幫襯最後問的一檔。


生劏海蔘刺身(街市阿姐免費送) – 口感較硬實,帶點海水味,嘛嘛哋。

2隻鮑魚刺身(每隻約200g) (街市價W20000) – 味道鮮甜,像脆身的螺肉,口感硬硬實實,灼熟佢會好味好多。

餐廳另收了廚費(W8000)、一窩熱湯灼熟剩下的平目魚骨腩(W9000)、一支清河(W3000)加一支可樂(W1000)

平目魚骨腩湯 食完凍冰冰刺身,喝一些熱湯真係非常之舒服。把生鮑魚片放在湯裏拖一拖才吃,更加鮮甜好食好多喎。


食完回酒店的韓式三溫暖浴場沖涼,捱完凍之後浸一浸,舒服到難以形容。


自遊 韓國 – Day 2

今朝天氣唔錯呀,一早起床間房都好舒服。

出發前打長途電話訂了明晚去濟州島的船票,今朝晨早乘地鐵去釜山碼頭出票先。地鐵站內全部韓文好難搭呀。

原來船公司今日冇船出,所以櫃位今日唔開,要起航之前幾個鐘才可以出票,白行一躺添,於是到附近的商場搵早餐食。

樂天漢堡 第一次食呢間,雞同鴨講又溝通到喎,小太熊就乜都唔理坐低等食。

韓牛漢堡餐加蝦漢堡(W11000) – 非常美味,韓牛漢堡的牛肉Juice味道濃郁,蝦漢堡很有蝦味,對韓國的漢堡包十分驚喜。

乘地鐵回酒店攞返行李之後,轉的士去海雲台火車站買火車票去慶州。

釜山市海雲台火車站 買到下一班往慶州的火車,車程由12:3514:00,票價W5500


要一個鐘之後才有車,於是到附近商場的餅店食些蛋糕。


粟子蛋糕和麵包都好普通,咖啡亦係一般。


往慶州的火車準時到了。


<<慶州>>

火車準時到達慶州火車站。


慶州火車站外便是巴士站,轉乘巴士(W1500)到市外一間武寺「骨窟寺」,今晚會在寺內瞓一晚,進行禪修、靜心修身及上一堂1.5小時的「禪武道」(W40000包了寺內3餐、一晚住宿和所有活動。)

15:00落了巴士,看見路口有檔賣,便進內吃今年最後一餐肉。


辣肉泡菜餃子10(W3000) – 今年最後一餐肉,感覺特別好味。


食完餃子便揹上大背囊沿一條斜路往山上行15min,便到含月山山腳的骨窟寺大門口。


要開始22小時的佛寺禪修生活了。職員首先替我們登記,然後介紹這2天的課程和帶我們到宿舍。

今晚便睡在這座靜舍,男一間房,女一間房,打地鋪,年三十晚要和小太熊分開,唔好啊。


我和另外三個韓國的男同學瞓這間房。

骨窟寺的寺院依山而建,山上有很多石窟,山頂上有一座石如來。還有一個幾鐘自由時間,便四圍逛逛。

骨窟寺山腰的主樓


骨窟寺山頂的石窟


山頂上的大雄寶殿, 殿後面是山上的石窟, 最高有蓋的位置是 石如來。


行上石如來的一段山路都需要擒上擒落。


未正式上堂,自己先在石如來腳下練一練功,吸收吓佛氣先。


17:30在這飯堂食晚飯,之後便要明早才有嘢食了。


同學們一起排隊攞食物,男生坐右邊,女生坐左邊,唔可以過界架。

素菜任攞任食,但必需要食清光。

這碟就是年三十晚團年飯了,有芽菜、辣泡菜、青菜苗、煎素餃子、芽菜湯和白飯,很清淡,味道都OK架。


開餐開餐,同場九成是韓國人,只有少量老外和我們2個香港人。


19:00 – 19:30 ~ 到佛堂唱佛歌,和寺內高僧一同參禪,完全聽唔明架,又跪又拜見人哋做就跟住做啦。


19:30 – 21:00 ~ 在高僧指導下練習韓國古武術「禪武道」,禪武道 是骨窟寺高僧自創的一種武術,集瑜枷、丹田呼吸、健康體操及拳法於一身的武術。都有很多老外也長期在寺內修練這種古武術。 

首先師傅用韓文對 禪武道作出基本介紹(我估係講呢啲啦)


跟著師傅教導一些熱身動作,同學們都一起做。


動作的難度不斷提高,跟到就盡量跟啦。


最後助教們出動埋,同學們分組練習,呢個鬼妺仔練得幾有工架,睇佢個樣應該學咗好耐囉。

晚上 21:00要返房睡覺了。明天04:00要起床禪修。第一次在佛寺生活,感覺新鮮又健康。不過因為今日太早吃晚餐又食得太清,現在已經很肚餓了,點捱到明天早餐呀,死啦。



---待續---

10 則留言:

  1. 無夜宵會肚餓,禪修要學韓語,換了機嗎好清
    [版主回覆05/16/2013 20:16:52]都係果部機。其實聽唔明架~

    回覆刪除
  2. 我知我發覺同一部機怎麽比以前影得靚仔好多,好似弟二部機所以我才問你,什麽牌子形号我也想換機
    [版主回覆05/17/2013 04:07:25]呢部機04年7月用到09年8月,我都唔記得形號了,不過依家肯定冇得賣了

    回覆刪除
  3. 食完海鮮再食齋,好大的對比。

    回覆刪除
  4. 22小時的佛寺禪修生活..都好速成。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有些3~7日的禪修課程的,不過我一定頂唔順啦😅

      刪除
  5. 嘩, 咁早都幾係, 仲要凍添, 不過遠離城市是都市人很需要的

    回覆刪除
    回覆
    1. 話係刻苦訓練來的,晨早個人最清醒喎,不過我一啲都唔覺,只係又凍又眼瞓😆

      刪除