2009年3月7日

自遊 韓國(完) – 再見韓國 釜山 • 濟州島

韓國濟州島 龍頭岩(용두암)

龍頭岩 位於韓國濟州島的濟州市西部海岸,是200萬年前漢拏山火山熔岩冷卻後形成的火成岩,因為形狀似龍頭而得名。龍頭岩是典型的旅遊景點,因此也進駐了很多海女售賣即劏海產。


自遊 韓國 – Day 8

<<濟州>>

昨晚唔見了錢包,今朝心情依然很差,冇乜心機。早上要乘機返釜山市,所以09:00離開酒店,去機場前到旅館旁邊的 濟州島名勝 龍頭岩一遊。

到達 龍頭岩,見到的遊客全是強國團,勁多人,同胞們太利害了。


海女們都進駐了 龍頭岩,不過太早冇乜人食海鮮。

很快便行完,乘的士去機場,轉機回去釜山市。

<<釜山>>

下午回到釜山機場,乘巴士(W6000) 海雲臺今日住好啲,位於海雲臺的Paradise Hotel温泉酒店海景房。

海雲臺Paradise Hotel – 位於沙灘旁,行5min便是海雲臺步行街。酒店設有露天溫泉泳池,很適合悠閒假期。


雙人海景房(不包括早餐)每晚HK$1230 – 房間有全海景和大露台,舒服到呢。


間房看到的景觀


忙碌了半日都未食嘢,到下午15:00終於有時間吃飯了,今餐試韓國特色菜----盲鱔。
海雲臺步行街整條街都是地道食店和土產店,很適合遊客揾食濕平,街內有數間盲鱔專門店。


盲鱔專門店 門口養了大缸盲鱔很生猛,又見店內有人客,決定幫襯呢間。


這店只有一味菜式,就係 韓式味醬生炒盲鱔,必須每人要一份。

韓式味醬生炒盲鱔(雙人份量W18000) – 老細劏完在盲鱔,撈埋配菜之後便在你面前生炒,炒時那些盲鱔仲會郁郁吓,好變架。


炒吓炒吓,差唔多食得了。


這碟制成品 韓式味醬生炒盲鱔,味道唔錯,比上海炒鱔糊好食,最襯韓國清酒。不過韓國人把內臟放埋落去一齊炒,感覺有點唔衞生。


一啖盲鱔一啖清酒,一流享受啦。


食完盲鱔肉之後,隔籬枱一對韓國朋友用韓文同我吹水,吹吹吓還幫我order2碗白飯,並叫伙記把白飯加紫菜和剩下的盲鱔汁炒到燶燶哋食,很香口好吃的。

韓國大叔大讚這款炒飯好食,我試過之後覺得又真係好香口好好食。


食完飯乘巴士到 釜山太宗台,黃昏17:30到達太宗台看日落。

太宗台的環保電動火車(W1500)


太宗台燈塔


個個都在這裡等日落


太宗台日落 今日多雲,看不到太陽沉落海了。


晚上到釜山市 扎嗄其市場食海鮮。


市場的樓下是街市,買了海鮮後拿到二樓食店代煮,也可做刺身。


海鮮的種類繁多,主打海貝類和魚蝦蟹。


500g松葉蟹(W10000) – 好抵食呀,就要呢隻。


在街市買多一條1.5kg 油金魚(W15000),可以做刺身。


㨂完海鮮,檔主便帶我們上樓上2/F掛單的食店坐下。


廚費(W11000) – 包括了大量前菜;可樂(W1000);韓國清酒(W3000)


清蒸松葉蟹賣相普通,但比日本吃到的松葉蟹更鮮甜,令人驚喜。


油金魚刺身 味道鮮甜肉質微韌,刀功麻麻食到有啲骨,而且太大條,2個人食頂唔順。


酒店房的夜景,看見第一晚的廣安里大橋。

今晚瞓得好舒服。


自遊 韓國 – Day 9()

今日冇特別節目,瞓到安樂醒之後去浸溫泉。

酒店的露天温泉和暖水泳池,凍凍哋浸真係舒服。


因為冇早餐食,便早少少到附近搵嘢食,在海灘旁邊發現這間韓牛店,便入去食。

海雲臺沙灘旁的 炭火韓牛店


門口放了韓牛凍櫃


炭燒韓牛肉(W54000) – 牛肉味十分香濃,味道十分好。


另外餐廳送上了一碟 韓式煎蛋卷和 石鍋豆腐湯(共收W6000);我自己再加了一支 清酒(W3000)


臨走前行沙灘,很大浪很多海鷗。


因為太凍了,要入Coffee Shop飲杯熱咖啡(每杯W5000)


最後乘巴士(W6000)去機場,在機場候機室坐一陣。

這次韓國旅程相當精彩,去了佛寺禪修,冰天雪地行漢拏山,食了韓牛、極黑豬、三刀刺身、鮑魚刺身、松葉蟹,節目豐富。遇到的所有韓國人也很友善。下次一定再來……….

 

 

 

 

-----自遊 韓國()-----

7 則留言:

  1. 果然節目豐富,陽台酒店非常靚,多謝分享韓風之旅
    [版主回覆05/19/2013 21:18:46]韓國係一處自由行好地方,民風好好

    回覆刪除
  2. ALan 2010年9月9日下午11:082013年11月12日 下午6:24

    請問你book paradise hotel 幾多錢一晚呀?
    係邊度book呀?thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 間房 HK$1200 一睌唔包早餐,我在網上 Book 房,但冇 keep 網址了。當日 10000Won 兌 HK$60 。

      刪除
  3. 回覆
    1. 韓國都算好玩又好食,而且當地人都很友善,旅程比預期精彩開心😬

      刪除
  4. 回覆
    1. 韓國人對遊客都好熱情架,試過主動帶我路、主動順風車等等

      刪除