2009年12月3日

浪遊摩洛哥(3) – 戀戀山城Imlil • 古城Marrakesh

北非摩洛哥 阿特拉斯山脈(Atlas Mountains)的山谷

阿特拉斯山脈(Atlas Mountains)是地中海與撒哈拉沙漠之間的山脈,位於非洲西北部,長2400km,橫跨摩洛哥、阿爾及利亞、突尼西亞三國。Jebel Toubkal(4167m) 阿特拉斯山脈和北非的最高峰,山峰位於馬拉喀什以南約63km,吸引不少旅客到來攻頂。


浪遊摩洛哥‧細味西班牙 – Day 4

<<Imlil>>

好利害,真神阿啦真係無處不在,連Imlil這山區小鎮亦不例外,佢知我昨晚飲得太多水,今日晨早05:00又大聲叫我起身疴尿了,多謝阿啦…..阿啦仙福永享壽與天齊。

最後瞓到早上06:30,起身在古堡食早餐後。

在昨晚的餐廳食早餐,早上的氣氛不及夜晚咁古雅,不過仍然很有本土風味。


大量果乾和水果任攞任食~


又係坐昨晚張枱,貪佢近火爐比較暖。


酒店的早餐非常豐當,麵包蛋糕麥片奶昔奶茶都有,味道仲幾好。


早餐後自已往酒店後面的山路向上走,這是往Jebel Toubkal(4167m)的小徑。


途經數條位於Atlas Mountains的村莊,很有特色。


不久便要橫過一條乾了的冰河,然後繼續上山。

沿途見到很多村民和驢仔,及靚絕北非的山景。偶然行錯路,村民都會友善地叫停我,然後教我那條是對的路,完全出於善意,不像市內的人主動幫完人之後都要強行攞Tips

兩位摩絡哥朋友教完我們往山頂的路之後,繼續上路。


進入往山頂的小徑,沿這條小路行9小時便可到達北非最高點Jebel Toubkal(4167m),但今日中午要走了,只能行2小時便要回頭。


一些上山頂的旅客租了驢仔,慳水慳力。


行了2hr,小太陽要在這裡回頭了,因為下午要回到 馬拉喀什,明天晨早出團去撒哈拉沙漠。


落山時都不斷遇到友善的摩絡哥人。


回程時望見Atlas Mountains的山谷


回程嘅時候要再橫過這個山谷。


這幾條村今早都有經過,不過未有陽光所以冇影相,現在補返。


好快又回到酒店了,都冇乜時間再休息,要執嘢走人。


中午12:00退房,酒店又派了一隻騾仔送運行李,今次我自己住拖佢行。
回到小鎮立即有Grand Taxi司機主動問我哋,便包車返 馬拉喀什,又係收Dh300

<<馬拉喀什>>

Hotel Ali位於馬拉喀什大廣場的平價酒店,位置一流,房間露台已經可以望見大廣場。


酒店的設計冇2日前的那間咁地道,天井位置連水池都冇。


雙人房(連早餐)每晚Dh 300房內冇風扇但有泠氣機,露台面積非常大,而且望向大廣場。

房間話就話有泠氣,但房內冇搖控器,我落櫃位問職員,佢話冷氣要夜晚才會開比我,咁都得?堅定流呀。

放低行季後過隔離食午餐,揀了間有天台坐位的餐廳,貪佢景靚。

Cafe Restaurant L'Etoile又係望住大廣場架,環境一流,不過邊位有太陽曬住太熱冇人坐。


羊肉漢堡 都幾好味道,而且夠新奇;無酒精啤酒 - 真係有啤酒味的,味道和真正啤酒分別不大。

在大廣場租了架馬車,問了2架,第一架開天殺價,我都懶得還佢價。問第2架就冇咁狼死,最後成交價Dh 150沿城牆遊45分鐘。今次係但第一次坐馬車(以前在歐洲見得多但冇錢坐),感覺都幾上等人,值得一試。下次有機會一定坐耐啲。

講好價錢之後便出發~


點知行了唔夠10min,馬伕便在一個路邊攤位停車,替兩匹馬換鐵蹄,這麼一攪便用了15min


終於再出發了,經過古城外的豪宅區,有很多地盤正在興建中。

馬車繼續在古城外遊走,最後停在一座城牆的入口,馬伕話已經夠鐘,話我們可以在這裡完結行程順便入去行吓。剛才兩匹馬換鐵蹄用了的15min居然照計我時間,令我對摩絡哥人的印象很差,成日少少嘢都呃呃騙騙,騎騾仔又係咁坐馬車又係咁,這就是某蝈口交部成日講的文化差異。

在這城牆落車之後,便進內行吓。


城內是街市、回教寺Kasbah MosqueSaadian Tombs等等..…


Saadian Tombs門口遇到個賣水柏柏爾人,Dh 10便可以同佢又合照、又獨照、又拍vedio、又飲水,好過大廣場的賣水人,開天殺價。

夜晚又去大廣場Café de France食飯,因為這裡的日落太靚了。

揀了靚位之後,睇完日落先至食嘢。今晚的日落和2日前一樣咁夢幻。


今晚2個人只吃了個Dh 80Pizza,味道一般。


飯後再行大廣場,呢度真係人山人海。


食了杯雪糕(Dh 5),味道都唔差。
回到房間後便叫Reception開冷氣,最後真係有職員來開機,但係唔肯放低搖控器,佢setProgram5分鐘泠氣便會自動停15分鐘,而且出的風亦唔多夠冷,攪到間房非常焗,仲熱過開窗,但開窗又多蚊,真係絕得不能絕,絕到溶掉我。當晚好熱,瞓得好差成身汗濕晒,很辛苦捱到05:00又被迫同 阿啦吹陣水,之後眼光光等天光。

 

---待續---



15 則留言:

  1. 日落緊既廣場實在太靚啦!
    [版主回覆10/29/2010 09:14:00]碰巧天氣好,真係靚到不得了 。

    回覆刪除
  2. 前年我的朋友們在旅行社自訂旅行團到摩洛哥,回港後,多位朋友明顯都瘦了!帶感冒未清的一位朋友更瘦十磅之多,原因食物不合胃口,又行山。
    果次我沒有參加,否則可順便減肥了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估行山應該唔係主要原因,可能係水土不服多啲,其實食物一般都係Pizza、意粉、麵包和蔬果,肉就主要係雞和羊,都冇乜特別,我覺得味道一般都唔差的,只係在沙漠時由於缺水就唔係咁乾淨。
      去幾日減到10磅好好成績啊,有效過入正式的減肥營。

      刪除
  3. 你什麼季節去?冬天可能冇咁熱

    回覆刪除
    回覆
    1. 11月去的,已經不是最熱的盛夏了,應該已經算是較清涼的季節,不如是否沙漠地區所以特別熱。這月份去附近的希臘、巴塞隆拿等地中海地方已經凍了。

      刪除
  4. 廣場好熱鬧,又有靚日落

    回覆刪除
  5. [村民都會友善地叫停我,然後教我那條是對的路,完全出於善意] 好正路, 令遊人留下一個好印象

    回覆刪除
    回覆
    1. 在這次摩絡哥旅程只有這山區的村民咁好,其他地方遇到人都令我留下差印象。

      刪除
  6. [馬伕便在一個路邊攤位停車,替兩匹馬換鐵蹄] 真係唔知係咪需要喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得有冇需要都唔應該計我時間囉。

      刪除
  7. [遇到個賣水柏柏爾人] 他是背著水嗎? 見水喉頭覺得好得意!

    回覆刪除
  8. 日落好正, 看著顏色不停變!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個日落簡直是世界級,都冇乜地方可以靚到咁,而且這麼多色彩。

      刪除