2009年12月7日

浪遊摩洛哥(8) – 浪蕩藍色山城Chefchaouen

摩洛哥藍色山城Chefchaouen(舍夫沙萬)

Chefchaouen(舍夫沙萬) 是摩洛哥西北部一座建於五百多年前的山城,海拔高度564m,以全城藍色建築而馳名,是摩洛哥最美麗的城鎮之一。相傳猶太難民在80年前將 藍熱病(blue fever)傳播到整個山城,當地居民認為把房屋掃上藍色可以驅除蚊患和蜱蟲,有助控制藍熱病傳播,最後誕生了這個摩洛哥藍色山城。

 

浪遊摩洛哥細味西班牙 – Day 9

<<菲斯>>

早上乘CTM Bus由菲斯到藍色山城Chefchaouen,車程4hr,每位Dh 74加大行李費每件Dh 5

在菲斯巴士站食早餐,番茄熱湯(Dh 5) 加麵包(Dh 2)


07:00上車,拜拜菲斯古城。


<< Chefchaouen >>

中午到達Chefchaouen,天朗氣清一片藍。今次Book了間位於山城最高處的酒店Darechchaouen,在房間可望見整個藍色山城。

在巴士站落車後,乘了Dh 10的士到山城入口,剛進城便有3Local人走了過來,話要介紹酒店給我,又話可帶我四圍行。

就係呢條友跟足我半個鐘,我不斷叫佢哋唔好跟住,話我己Book了酒店,我識路,我唔會比錢佢哋,佢哋都仲要跟住。

最後佢哋跟到我入酒店Reception,但我死都冇比錢佢哋,3隻烏蠅只有怒啤住我飛開。

酒店Darechchaouen門口已經好靚。


酒店Darechchaouen面向藍色山城,有泳池。


Darechchaouen的餐廳太靚了,今晚要在這裡食。


Darechchaouen的休息室。


今日住這間位於頂層的套房,門口都靚過人。


雙人套房(連早餐)每晚HK$ 800


雙人套房的大廳,有火爐。


浴室十分之阿拉伯Style


房間露台可以望見藍色山城,好靚呀。


3隻烏蠅竟然仲未走,仲分別向我舉起中指,真冇品,不過我唔會怕佢哋的,更加唔會俾錢呢啲賤人。


回到山城內,在露無餐廳Assaada吃午餐。


Set Menu(Dh 40) ~有沙律、蜜瓜和主食,都算好味。


午餐後,在城內四處尋找----------


藍色山城Chefchaouen的民生百態


除了藍色,山城Chefchaouen中部有座城堡Kasbah


Kasbah頂部看山城Chefchaouen


城堡附近有大量商店,買了些少記念品。


Restaurant Al Kasba嘆下午薄荷茶

日落前行上酒店旁的山頂,看看 阿啦的神積,把山城Chefchaouen的天空由藍變金、再由金變紅。

沿着這條小徑上山頂


Chefchaouen的日落美得令人驚嘆


看完日落返酒店食晚飯


間套房不論早晚都一樣靚。


酒店的Set Dinner每位Dh 110

晚飯頭盤小食有 醬油醃製的瓜和橄欖。

頭盤豆湯、奄列、鮮橙汁和麵包


主菜雞肉Couscous和脆批Bastilla


甜品蛋布丁和水果


在房可看見這幅藍色山城Chefchaouen夜景,可惜當晚星星唔多。

感謝阿啦,完成浪遊摩洛哥之旅了,明天離開,向西班牙進發。。。。。

 

--待續--

32 則留言:

  1. I have been Morrocow two yrs ago, join Goldjoy holidays, very nice trip, still miss there!

    回覆刪除
  2. Very nice photos, you take good!

    回覆刪除
  3. d相好靚呀,你影酒店房夜景,(好有層次個張)令我諗起意大利既La Spezia,有好feel呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,影幾十張先得一張相靚咋。我唸La Spezia實地會靚過 Chefchaouen。

      刪除
  4. 我都係住呢間酒店,不過無住套房。
    我去時落雨,無你發掘咁多地方同靚相!

    回覆刪除
    回覆
    1. 落雨真可惜呀。但冇辦法啦,落雨也有落雨的景色,可以當係enjoy唔同嘅嘢。

      刪除
  5. D相好靚呀! 睇完好想去南色山城呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這山城幾特別架,去開摩絡哥一定要到一到。

      刪除
  6. Hi........ was the CTM bus station in the new town of Fes? How about the buses departing from old town ?

    回覆刪除
  7. Thank you for answering .......So did you bought your bus ticket at the main bus station at the old town? Just outside the wall opening next to the fruit and vegie market?

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes, buy the tickets at the bus station one day before departure. You may ask for hotel staff about exact location. Ahout 5-10min walk from the boundary wall, easy to find

      刪除
  8. 間酒店同山城都好靚又有風格,酒店又唔貴,抵住。

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒店真係好靚好抵住,最衰係要趕巴士食唔到早餐,浪費咗。

      刪除
  9. Darechchaouen很有當地風情,$800抵住的。
    日落令人醉了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒店係好抵啊,這小鎮的酒店比早前的大景點平好多。
      今次摩絡哥旅程的天氣都好到不得了,日日放晴,日出日落都靚到暈。

      刪除
  10. [酒店Darechchaouen面向藍色山城] 的位置好特別, 就在山前。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是在藍城的最高處,應該是最好景觀的酒店,只係相對地冇城內酒店咁方便,所以價錢不貴。

      刪除
  11. [雙人套房(連早餐)每晚HK$ 800] 好抵住! 証明物價仲係平。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這𥚃不是摩絡哥的大熱門地方所以平些,染缸菲斯和馬拉客什就貴好多。

      刪除
  12. [3隻烏蠅竟然仲未走] 又會咁無聊既。

    回覆刪除
  13. 回覆
    1. 都有點似希臘小島,又係藍白色小屋窄巷,又係地中海。

      刪除
  14. 好有心機影, 特別如貓貓那張

    回覆刪除
  15. 回覆
    1. 係呀,現場同啲相冇分別的,一樣咁靚。

      刪除