2009年12月9日

細味西班牙(9) – 出走南歐 直布羅陀(Gibraltar)

英國殖民地 直布羅陀(Gibraltar) – 巨岩山

直布羅陀(Gibraltar)是英國最細的一個海外領土,也是英國在歐洲的最後一片殖民地,西班牙自1713年將 直布羅陀割讓給英國後,至今仍為英國領土。直布羅陀有自己的護照及貨幣,直布羅陀鎊與英鎊等值,英鎊和歐羅在 直布羅陀境內也可以廣泛使用。


浪遊摩洛哥‧細味西班牙 – Day 10

<<Chefchaouen>>

早上05:45早餐都未食便要離開酒店,乘07:00的巴士到摩洛哥邊境Tangier,車程3hr,車票Dh 27加大行李每件Dh 10

山城Chefchaouen巴士站


在巴士站旁邊的士多食少少野,蛋治(Dh9) 咖啡(Dh 8)


<< Tangier >>

10:30到達Tangier的碼頭。

剛有班12:00正開的快船去西班牙,以為fit晒啦……點知,買船飛時船公司查我的Passport,話我的Passport沒有出境印,唔肯賣飛比我,要我去出境counter攞到出境印至回去買飛,並說 “quick…..quick, the fast boat will depart soon”。於是我quick quick地跑到2樓出境counter,點知條高官大哥望住我本 特衰護照研究了好耐,話我有problem,老點我先落樓下police officepermit先。我於是走到police office,條大sir當我本護照假嘢一樣,版版研究裏面唔同國家的出入境印,又話我張相個樣唔似我(我心諗,你條阿啦蟲講晒呢,當然,我還是保持笑容,唔敢發圍,因為猛虎不及阿啦蟲),最後居然話我的problem ---- 我坐飛機來摩絡哥,所以唔可以坐船走,佢仲叫我返Casablanca坐飛機走。我當堂O晒咀,嘩…..你條PK由你老母塊臭田疴出來,你要爬返入去你老母塊臭田那裹死麼?我於是和他理論。。。。。。。無無聊聊地嘈了個幾鐘,他才肯比我們出境,但當時有一個男人站在黑警旁邊,他說幫了我們說好話--要收Tips。我就給了他Dh 50。現在還不明白,他們是否一伙的。

攞完出境印,極速跑去買船飛,再光速飛去碼頭,13:00終於上了隻慢船Ibn Batouta,可以離開了。

Ibn Batouta – 由摩絡哥Tangier去西班牙Algeciras的慢船,船程2hr


上了船之後仲係好驚,到船頂吹吹風鬆一口氣先。


終於開船了,再見摩絡哥,這鬼地方相信一世也不會再來。


船上的商店已經要用歐元。


2小時後望見 直布羅陀(Gibraltar)的巨岩山。


一艘大郵輪駛過,很豪華舒適啊,第日有錢一定要坐郵輪再來一次 直布羅陀。


<< Algeciras >>

西班牙Algeciras比摩絡哥Tangier1小時,所以到埗時已差不多16:30

入境後,由碼頭行去巴士站,先買巴士飛往 直布羅陀。


在巴士站餐廳食少少嘢頂肚先,冇乜人食嘢。


迷你西班牙炒飯(€1.5) – 送硬麵包,味道只係一般。


巴士(€2.05)往西班牙邊境小鎮La Linea


落巴士後向巨岩山方向步行約15分鐘到 直布羅陀(Gibraltar)邊境。


<<直布羅陀>>

進入直布羅陀後,乘巴士到市中心Water Gates,已經天黑了。

今晚住Lonely Planet內介紹最平的酒店Cannon Hotel


酒店都幾殘舊,天井位置很陰暗。


雙人房(連早餐)每晚£40 – 房間又細又殘舊,浴室公用,房內只有床、衣櫃和洗手盆。因為我到埗時已天黑,換不到英磅,店主收了我€52,比完錢先覺得自已真儍仔,應該用Visa Card嘛。


夜晚的 直布羅陀大街水靜河飛。


今晚在大街旁的酒吧The Clipper晚飯,又係Lonely Planet介紹的。


打開大門有Open Air,加上溫度適中,都幾舒服。


BBQ豬肉(€7.5);黑啤(€3) – 味道比摩絡哥的食物好啊,而且環境乾淨得多。


炸魚薯條(€7) – 薯條夠粗又夠薯味,炸魚都好脆嫩,不過淡口少少,要自己加鹽。


當晚行了陣夜街,但死城一般,有點兒可怕。


浪遊摩洛哥‧細味西班牙 – Day 11

因為留在直布羅陀的時間唔多,所以晨早未天光便起身,爭取時間行多一陣街。

清晨的直布羅陀街道,依然係鬼影都冇隻。


行到Water Gates已經天光,不過依然未見有人影。


無無聊聊在街上行吓,再行上較高位置想睇日出,不過方向唔啱食白果。


回到Cannon Hotel食早餐,很豐富。


除了香腸的口感像粉團一樣難食之外,其餘食物都正常好味的。


早餐之後乘最早的一架吊車上 巨岩山頂。


巨岩山頂 今日陰晴不定又多雲,仲間中落雨,但反而令巨岩山有另一種景像。


巨岩山上有很多野猴子,生態都好似香港。

上到山頂至發現原來巨岩山上的景點之間沒有接駁交通,而且距離很遠,因為想在緊迫的時間內去多些景點,唯有跑步了,好彩小太熊都肯跑。在巨岩山頂跑了2km到另一景點 大圍攻隧道。

大圍攻隧道(Great Siege Tunnels) – 巨岩上的二次大戰遺跡,是18 世紀末 直布羅陀大圍攻期間,英軍從堅硬的岩石中挖掘出來的隧道。


隧道內可以望到 直布羅陀(Gibraltar)機場,機場再遠處便是 西班牙。


大圍攻隧道外的炮台


再要跑2.5kmSt. Michaels’Cave,沿途風景都好好,跑跑吓落了一陣雨。


St. Michaels’Cave – 位於巨岩山上的新石器時代的民居,一處幾特別的古蹟。


行完山洞之後唔駛再跑了,可以慢慢行1km落山,在Middle Hill Station半山站乘吊車離開。


晨早天氣麻麻,灑了幾陣雨,但落山後就陽光普照,昨晚的死城現在人來人往,可惜要走了,可能永遠也不會再來。


離開直布羅陀(Gibraltar)前逛逛街市,發現有靚女啊。


水果都又大又新鮮。


魚都好靚喎,有條好似係馬友。


回到西班牙Algeciras火車站,乘15:45巴士到西班牙山城 龍達(Ronda),黃昏到埗。




--待續--

30 則留言:

  1. 想請教
    Sahara 沙漠我見一般會去3-4日tour, 其實有無一日day tour?
    因怕夜晚瞓係天空下會好涷

    回覆刪除
    回覆
    1. 响馬拉容什出發車程都要1整日,3日團係最低消費了。

      刪除
    2. 如果你唔想過夜,應該可以自己去到外圍小鎮Merzouga再參加一日遊,其實又唔係太凍啫,幾好玩

      刪除
  2. 我地plan緊由Tangier去直布羅陀,條route轉折嗎?每日都有船?

    回覆刪除
    回覆
    1. Tangier 冇乜船去直布羅陀,但每日都有很多船去西班牙的 Algeciras ,一至兩小時一班船,有快有慢,快船聽講只需一小時便到,我因為比那警察阻住, miss 了班快船,坐了慢船,船程用了約 3 小時。到 Algeciras 後在火車旁站坐 1 小時巴士到直布羅陀邊境,向直布羅陀大石山方向行約 10 分鐘便可入境。基本上保 route 都唔算轉折,因為車和船部開得幾頻繁,但我唔知點解會比那警察留難,希望你順利出境啦。

      刪除
  3. hello, 你好, 我地正計劃十月到西班牙, 打算住Malaga, 然後day trip 到 Ronda, 你影既相, 真係好靚, 我想問問,
    你係Ronda 食個間專賣 西
    班牙火腿既餐廳, 叫做咩名同你有無地址呢? 我都好想試呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇 keep 地址啊,那是間食 Tapas 的酒館,位於鬥牛場附近。那天我從鬥牛場起步,到 Lonely Planet 介紹的幾間餐廳看看,記憶中我沿着 Calle de los Infantes 行了約 5 至 8 分鐘,發現了這間位於十字路口一角的酒館,舖內掛滿了火腿,舖外放滿了枱,氣氛比 Lonely Planet 介紹的餐廳好,我使坐下吃晚飯。那裡的火腿是我在西班牙吃到最好的。 Ronda 市內其實有很多靚餐我都好想試,價錢亦唔貴,但個胃太細,食唔落

      刪除
    2. I just found the name of the restaurant
      "CASA ORTEGA Restaurant"

      刪除
  4. 西班牙d治安會唔會好差架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去過 2 次西班牙,感覺上治安沒有比歐洲其他城市差。但今次在摩絡哥遇到一個香港女孩,佢話幾年前在西班牙一條小巷比人打劫,搶晒 D 錢同政件,仲要係天未黑。但佢都敢去第 2 次西班牙。

      刪除
  5. 好特別,機場將城市一分為 2

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實還分隔開 西班牙和 直布羅陀 (英屬殖民地) 兩個不同國家。

      刪除
  6. How did you go to the bus station at Chefchaouen in that very early morning? On foot or by taxi?

    回覆刪除
  7. 看了一場真人show,主角就是自已都有分做,都是錢

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 係囉,嚇到好驚啊,我見以前都有旅遊記者咁樣出境的,今次只係抄人的行程,完全估唔到會差點出事。

      刪除
  9. 可能都係想屈錢,照計就冇可能唔俾你哋出境。

    回覆刪除
    回覆
    1. 那警察又唔似想屈錢,和他理論了個幾鐘他也沒有明示暗示要錢,反而小太熊想主動問佢也被我阻止,因為我驚一主動開聲佢便可以話我行賄拘捕我們,到時屈幾多都得仲大鑊。最後放行也沒有特別原因,也是放行之後那人才開聲要Tips,如果真係屈錢也不可能幾十蚊便可以打法。所以真係唔知佢哋攪乜鬼😵‍💫

      刪除
  10. [坐飛機來摩絡哥,所以唔可以坐船走] 無乜理由喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 文化差異掛??可能佢哋覺得自己好有理由。

      刪除
  11. [再見摩絡哥,這鬼地方相信一世也不會再來] 你地好叻, 這些地方都敢自己去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 摩洛哥好多人自己去的,其實都好容易,只係今次當黑。

      刪除
  12. [Cannon Hotel食早餐,很豐富] 又估唔到會好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過又真係估唔到條香腸差得咁緊要,真係重未食過咁難食的腸。

      刪除
  13. 回覆
    1. 現場睇好有氣勢的,是很獨特的景點。

      刪除