2009年12月5日

浪遊摩洛哥(5) – 醉迷 撒哈拉沙漠(Part I)

醉人浪漫的非洲摩洛哥 撒哈拉沙漠黃昏

撒哈拉沙漠(Sahara Desert)位於非洲北部,是世界上最大的沙漠,沙丘高度可達180m。撒哈拉沙漠橫跨北非洲大陸,東至紅海西至大西洋,中部幾乎沒有植物非常乾燥。沙漠的北部及南部有些高地,亦有零散的草地。除了埃及尼羅河,大部份撒哈拉沙漠的河流也是季節性的。撒哈拉地區的主要族裔群體為 柏柏爾人(Berbers)


 

浪遊摩洛哥‧細味西班牙 – Day 6

<< Dadès Valley >>

早上07:00起身再上酒店的天台看看,昨晚就是聽着這條河的水聲瞓覺。


在酒店食完簡單的早餐後,08:00出車繼續行程。


一行15人坐這架旅遊巴。


今日第一個景點手指山


沿途經過靚景點,便停10min給我們影相。

上午到達一條摩絡哥的傳統村莊遊覧,村內走來一個 惡形惡相及態度惡劣的摩絡哥男人導遊,帶我們入村參觀,在村內遊花園超慢地行了成個鐘,最後先知佢目的係帶我們去買地毯。

摩絡哥村莊,在田工作的全是婦女。


一見我離遠舉機便大聲喝止,這條村的村民很多都好唔友善。


好彩小孩子們都好友善,不像大人咁惡死。


小孩子也要幹活,明比啲大人恰啦。


惡佬最後帶晒我哋15人入去這 地毯舖,狂Sell我哋買嘢。


在地毯舖又被迫坐了1個鐘,介紹了很多種地毯,不斷一張疊一張地介紹。


這位店主不斷介紹地毯,但佢完全唔開價,又冇人有興趣問價,咁樣做生意都得架咩….


就係這態度惡劣的鄕下佬帶我們慢行村莊,佢特然沖薄荷茶給我們飲,居心叵測。

惡佬見始終冇人買地毯便加把口繼續講,我最冇耐性,首先帶頭行出舖,冇耐其他人也跟住一個個走出來,惡佬冇辨法,唯有帶我們離開,但到村口仍未死心,Sell 啲老外買頭巾,話入沙漠時可用來擋風沙,有幾個老外真係信佢,一人買一條。

途中又經過一條火紅的沙漠村莊


<< Todra Gorges >>

Todra Gorges中午來到這大景點,這大峽谷原本很壯觀,但河谷下新建了條石屎馬路,復收工程又差,把這裡的自然風貌完全破壞了,可惜。


午餐在Todra Gorges旁的餐廳食蛋奄列和羊肉串燒,味道ok


繼續乘車往沙漠進發


<< Merzouga >>

來到撒哈拉沙漠時太陽已經落山。

勁失望,原本個團話會在沙漠看日落日出的,現在由於在地毯舖浪費了不少時間,攪到冇日落睇,唔好囉。

首先每人派一張毛氈和一張地蓆


然後自己揀一隻駱駝


我就快手快腳揀了最前頭果隻,做領隊啊。


趕時間呀,起行起行。


上得駱駝出得發時已天灰灰,看見月光了。

只騎了45分鐘駱駝便到營地了,但在這短短一段路,仍可感受到 撒哈拉沙漠的壯麗,是印度和新彊的沙漠有所不及。但千里而來,因參加了購物團而看不到撒哈拉日落,飲恨撒哈拉。

到營地時天色已全黑,月亮就異常咁光,像是天上掛了一盞燈。

營地分成4個帳幕圍在四邊,中間是露天空地,團友們便坐在空地上吹水,活動和晚餐也是在中間位置。

今晚多雲,星星唔多,只見月光。


晚飯有雞有菜,味道唔錯,份量都夠飽的。


飯後餘興,表演傳統音樂。


帳幕內太焗了,我們選擇了在空地上瞓,清涼得多,天空只有少量星星,比昨晚差得多。

---待續---

18 則留言:

  1. 跟團有時真係冇計,睇唔到日落有啲可惜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,貪平跟錯了購物團,不過都係睇人哋啲Blog才找到這旅行社的,見佢哋的團都睇到日落的,可能係越來越多購物點。早知比多幾百蚊跟團好啲嘅。

      刪除
  2. 購物點,香港有的團友很喜歡,我則不熱衝,喜歡賞景拍攝為主,遇上這些,真浪費時間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也唔喜歡購物團,就算想買嘢都唔跟團啦,九成都係搵笨實的。

      刪除
  3. [最後先知佢目的係帶我們去買地毯] 其實遊人買地毯是很少的事, 咁鬼重, 但他們總希望做多些生意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,真係想買都攞唔到啦,咁鬼重。

      刪除
  4. [一見我離遠舉機便大聲喝止,這條村的村民很多都好唔友善] 咁又真係少見, 最多黑臉及背著你

    回覆刪除
    回覆
    1. 在印度就一定問你攞錢,聽人講在西藏也是問攞錢,惡成咁真係第一次見。記得在斯里蘭卡時,當地人每次見我影相都立即對着鏡頭保持微笑,友善到暈。

      刪除
  5. [小孩子們都好友善] 天真燦爛的笑容! 只有一次在連南村落連孩子也要討錢才可拍照, 我什麼興致也沒有了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都冇辦法啦,始終係我哋打擾人。

      刪除
  6. [有幾個老外真係信佢,一人買一條] 有人買, 行程會順D,否則唔知拖幾耐

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係呀,可能天黑都未上到駱駝,正一我急佢唔急。

      刪除
  7. [這大峽谷原本很壯觀] 峽谷顏色好靚!

    回覆刪除
  8. [千里而來,因購物團而看不到撒哈拉日落] 真係唔好, 浪費了時間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,都冇第二次機會在撒哈拉睇日落了。

      刪除
  9. 浪費了一小時,真的不值

    回覆刪除