2009年12月5日

浪遊摩洛哥(6) – 醉迷 撒哈拉沙漠(Part II)

醉人浪漫的 撒哈拉沙漠

非洲撒哈拉沙漠幅員遼闊,跨越多個北非洲國家包括阿爾及利亞、埃及、利比亞、馬里、摩洛哥、西撒哈拉、蘇丹和突尼西亞等等。從摩洛哥進入 撒哈拉沙漠比較容易,旅遊配套比較完善,只雖要在 馬拉喀什報名參加一個旅行團便可以,不過報團時最好問清楚是否購物團,否則把時間浪費晒在商店就不值得了。


浪遊摩洛哥‧細味西班牙 – Day 7

<<撒哈拉沙漠>>

昨晚飲恨撒哈拉看不到日落,所以今早決心走上營地旁邊的沙丘頂看日出。早上04:45,我叫醒其他人,一行4人出發。最初選了條較平坦但較長的路上沙丘頂,但因為沙太鬆散,向上行1步便跣退後0.9步,用盡飲奶之力才跑到上半山腰。接著前面一段斜路鬆散完全上唔到,正想放棄時,高材生橫過了沙丘的山腰,找到了一段較實的沙丘繼續上山,我們跟住佢條路行,終於上到沙丘頂了,考試叻真係人都聰啲。

上到山腰時天已開始光了,看見北斗七星。


用了成個鐘才走到上沙丘頂,小太陽坐低等日出。


撒哈拉沙漠的日出。。。終於睇到了,好感動呀。


個個都睇到唔願走。


正當大家都睇到忘晒形的時候,特然隱約聽見有人在遠處大叫,而且有一粒米在沙丘上移動。


睇真啲,原來係導遊行緊上來,我們用了成粒鐘才上到頂,佢就15min已經上到來,原來有段易行的路,只係我哋唔知。

這導遊的態度又係超級惡劣,對女仔也粗聲粗氣郁手郁腳,要我用更大聲X佢才知道收攝,欺善怕惡個格都幾賤。

落山非常之容易又好玩,跣吓跣吓又落返山,如果有紙皮玩滑沙就更加正。


看完日出後返回營地,老外門已走了。佢哋咪冇得睇日出???


我們立即上駱駝隨後出發


沙漠在陽光下特別金黃,也帶點點紅。


剛剛才和我X到拆天,立即又回復返正常,惡佬的EQ都唔低。


日出之下的金黃沙漠又靚又寧靜,感覺和昨天夜晚完全不同。


駱駝行了45分鐘,又回到昨晚出發的村莊。

在村莊食完早餐之後,大家都上車離開。

離開沙漠後,我們和高材生及韓國朋友在附近的小鎮Merzouga提早離團,自已搵車去古城 菲斯(Fez)。今日從Merzouga 10:00開往菲斯(Fez)的巴士不知為何取消了,只好包車。最後在街上找到架7Van,經過一輪討價還價後4個人用Dh 880包了架車去 菲斯(Fez),車程7小時。司機又係要我們立即比錢,我當然唔肯啦,點知你有冇古惑,最後佢又係話冇錢入油,我便先比佢一個人錢Dh 220

爭取時間,講好價錢便立即開車,開到飛咁快。


中午停在沿途一間餐廳食飯


羊肉Tajine加麵包(Dh 30);可樂(Dh 5);水(Dh 10)味道幾好喎,很有羊肉味。


下午的天氣變化很大,一輪短暫的狂風暴雨之後再現彩虹。


之後更落冰雹,好大粒呀,打到啲窗拍拍聲。


<<菲斯>>

晚上18:00終於到達古城 菲斯(Fez)。在網上Book了間民居改建的酒店,叫Dar El Menia

穿過菲斯城牆後,別過高材生和韓國朋友,沿着大街向酒店的方向行。

今次有了 馬拉喀什的搵酒店經驗,已預備了Dh 10 Tips比人帶路,所以很快便有個Local人主動跟住我話帶我去酒店。跟住佢穿過了很多橫街小巷都找不到,佢好似都係唔識路要不斷問人,最後不斷兜圈白行多了10分鐘路才去到下面這條 後巷找到一間冇門牌的屋,佢話係Dar El Menia,但酒店點解冇門牌架,堅定流呀???

正驚佢會唔會係壞人,佢已經按門鐘,不久有個老外開門,居然即時知道我哋係邊個,即係找對了啦。由於那帶路的人行錯太多路,我只比了Dh 5佢,佢話太少,但我冇再埋佢便行入屋。

Dar El Menia酒店大門口外的小巷,氣氛陰森,好驚比人老笠。


酒店大屋的天井,大屋只有三層,4間房。


廚房是公用的,地方寛濶。


今晚住在最高層的大房,每房連雙人早餐HK$ 800


酒店天台都很開揚


沖完涼後,到古城大街的La Kasbah De Fes天台食飯。


未食飯要先行3層陰暗的樓梯熱身。


天台環境很好啊,剛才就是從這城門城。


今餐有 燒雞拚薯條和肉醬意粉。

今天行程很順利,終於可好好睡一睡了.................

 

--待續--

19 則留言:

  1. 日出D相實在太正啦! 我而家真係心郁郁想去呀!
    [版主回覆10/27/2010 17:58:00]現在去摩絡哥是好季節阿。

    回覆刪除
  2. 你好~ 好好睇呀~ 我黎梗4月去,諗梗報邊個沙漠團~ 想請問你報左邊間?
    [版主回覆12/31/2010 09:54:00]我參加的 3 日團旅行社叫 Sahara Expedition http://www.saharaexpe.ma/index.htm 。團費每人 Dh 950 ,同團的獨行美少女講價講到 Dh 850 ,行程基本上 OK ,但我唔建議參加這個團,因為行程第二天浪費太多時間在地毯舖,看不到沙漠的日落。如果我再選擇,我會選些貴幾百蚊但冇購物時間,早點到沙漠睇日落的團。

    回覆刪除
  3. 終於可好好睡一睡了...
    [版主回覆06/10/2013 22:05:17]

    回覆刪除
  4. [昨晚飲恨撒哈拉看不到日落,所以今早決心走上營地旁邊的沙丘頂看日出] 我諗大部人會咁做, 否則好像白來了

    回覆刪除
    回覆
    1. 好奇怪喎,同團的老外門未天光已經聽聽話話地上駱駝離開,攪到我哋4個好似好唔合作。

      刪除
  5. [撒哈拉沙漠的日出] 好靚呀! 好彩補番數!

    回覆刪除
  6. [老外門已走了] 行程不同嗎? 好似怪怪地。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實導遊一直沒有講解過安排,只係報團時話會在沙漠看日出日落。後來才聽到老外話,當日安排在駱駝上睇日出,所以佢哋未天光就走。其實我估係班摩絡哥人懶,想早點收工的借口。

      刪除
  7. [日出之下的金黃沙漠又靚又寧靜] 好得! 咁樣踱步好鬼正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同團的老外又睇唔到咁金黃啦,佢哋咁早行天都未光,真搵笨。

      刪除
  8. [最後不斷兜圈白行多了10分鐘路才去到下面這條 後巷找到一間冇門牌的屋] 驚驚地呀, 不過諗番佢都努力搵的, 只是不識路。

    回覆刪除
    回覆
    1. 事實雖然係咁,但當時真係驚佢係壞人想老笠架。

      刪除
  9. [住在最高層的大房] 環境都好好, 感覺外國人都好叻, 處處也可落腳。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港都有人去了摩絡哥開民宿㗎~

      刪除
  10. 回覆
    1. 山長水遠至去到,唔係咁靚會好唔開心㗎😄

      刪除
  11. 回覆
    1. 天未光咁辛苦行上去沙丘頂,加埋比人鬧都係值得嘅。

      刪除