2012年11月16日

德國 • 豪情 • 生活(8) – 羅馬温泉浴Friedrichsbad

德國巴登巴登(Baden-Baden)古羅馬温泉 ~ Friedrichsbad
相片惜用Friedrichsbad Web-site : http://www.carasana.de/de/friedrichsbad/startseite/

Baden在德文是指泡湯的意思。位於德國巴登巴登(Baden-Baden)市內的古羅馬温泉 ~ Friedrichsbad,已有130年歴史,可能係世界上最後一處提供男女混浴的羅馬温泉。到Friedrichsbad沖涼共分17Steps,整個過程包括花灑浴、Sauna浴、蒸氣浴、三温暖温泉水池,擦死皮(Soap and Brush Massage)Cream Massage、包毛毡焗身和休息室,都是男女混合(只限星期二、三、五、日及公眾假期),個個都光脫脫四圍走。此外,擦死皮和Cream Massage都冇分男女,即係可以男師傅配女客人。。。。好似上面張網站相一樣。

Friedrichsbad沖涼係今次「德國豪情生活」旅程重點中的重點,出發前個個Fan都潑我冷水,話只有亞毛和亞伯入去呢D場度浸,但係. . . . . . . 我浸完之後證實全部人都錯晒,現場情況和相中見到的完全一樣,場內有不少型男索女,真令人喜出望外。



德國‧豪情‧生活 – Day 8

<<巴登巴登(Baden-Baden)>>

繼續上一篇的Day 8行程。從酒店Brenners Park-Hotel and SPA出發,行15min便到古羅馬温泉 ~ Friedrichsbad,今日係星期五男女混浴日,小太熊話費事饋大本,唔入去見識了,改去隔離要穿泳衣的浴場Caracalla Therme,佢叫我入去多啲見識見識,學多啲嘢喎。

古羅馬温泉 ~ Friedrichsbad正門


古羅馬温泉 ~ Friedrichsbad大堂,如不是男女混浴日,男賓向左行,女賓向右轉。

上到 1/F行入呢個門口就係更衣室,唔該放低所有身外物,光脫脫行入浴場。

温泉浴共分17Steps,包括擦死皮和Cream Massage,全套收費€ 47,可停留4hr;亦可選擇唔駛人做Cream Massage,自已查Cream,收費€ 35,可停留3.5hr;又可選擇唔駛人做Cream Massage和擦死皮,自已查Cream,收費€ 23,可停留 3hr

如停留超過上述時間,每過10min加收€ 0.5

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

由於唔準帶任何隨身物品入內(一定要光脫脫),所以以下浴場內的相只有借用Friedrichsbad Web-site : http://www.carasana.de/de/friedrichsbad/startseite/同埋佢响Facebook上的相片。

整個羅馬温泉的平面圖,男左女右,中間的大浴池不論日子都係男女混浴,其餘部份平日分隔男女,只在星期二、三、五、日及公眾假期就整個場都係男女混合使用。

我選了€ 35Package後,入更身室除衫,吊吊揈攞住條毛巾仔走入去個場,點知去到門口即比個約五張嘢嘅亞毛Staff叫我放返條毛巾入Locker,話唔比帶野入去喎。。。Oh。。。死死氣放低條毛巾。

由於我16:30太早入場,起初人不多,真係只有D亞叔亞禪,最後生都四到尾果隻,攪到我初時都覺得認命算了,專心嘆温泉罷啦。想不到,18:30開始就不斷有人擁入去,由18 ~ 80乜年紀乜性別都有,有超索東歐美少女,西歐型男,三個入來見識的鬼妹仔,亞洲人就得幾丁,我肯定係最型果個啦,冇失禮亞洲人架。

Step 1 3min花灑浴。有8~10個冇遮冇擋的花灑,距離都幾close架,大家一齊冼白白。

Step 254亁焗 15min,浴場會條大白布你放在木椅上才瞓上去,幾衞生。

Step 368亁焗5min


Step 4花灑沖身1min,沖走D汗。

Step 5 –  8min Soap and Brush Massage擦去死皮,這Step同時有男師傅和女師傅駐場,但客人就輪到邊個就邊個,我就輪到男師傅,有D男客就輪到女師傅,但真係有女客人輪到男師傅,都幾攪鬼。
師傅問我要SoftStrong,我梗揀Soft啦,驚比佢連皮帶肉擦出來嘛。佢真係周身同仔擦,剩係冇擦果個位咋。


Step 6花灑沖身1min,沖走身上皂液。


Step 745蒸氣浴10min,每人有塊厚布放在雲石上才坐。


Step 848蒸氣浴5min

Step 9 – 36溫泉水泡10min

Step 10 – 34溫泉水按摩池泡15min,泡完再行出外面的大池浸。外面的大池就係所有日子全天候男女混浴的地方。

Step 11 – 28礦泉水池泡5min。這大池就係所有日子全天候男女混浴的地方。
如果覺得未嘆夠,可以不斷重覆上述Steps,直至見到晒想見的嘢為止。


Step 123min花灑浴。


Step 13跳落18泠礦泉水池泡十秒八秒
浸完泠水池,發覺越來越多人入場,於是我重覆所有Steps,玩夠至走。 


Step 14抹乾個身,坐底休息4min

Step 15自已全身揸上厚厚的Body Cream,如果加€ 12就會有師傅同係做Cream Massage,嘩,比個男師傅全身摸,你制唔制?

Step 16包住毛毡焗身30min

Step 17在休息室飲杯荼睇吓書,休息30min

我由16:30嘆足4hr,天都黑了,成做人鬆晒。以上相片雖然係廣告相,但我現場見到的比相片更好,今次算幸運了。

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

小太熊自已去隔離個溫泉Caracalla Therme4hr

小太熊話Caracalla Therme的大池要穿泳衣,SaunaSteam可以自已包毛巾,唔駛饋大本喎,不過小太熊話,裡面有十幾間SaunaSteam房,都係男女混合用的,雖然比人包毛巾,佢話人雖多,卻只得佢一個包毛巾,其餘個個都條條fing坦蕩蕩,而且都有好多靚女喎。。。。。

Caracalla Therme的大池

燒木的Sauna

露天花曬浴和休息場地


好快過了4hr,但小太熊話未玩夠啊。。。

我哋約好20:30Friedrichsbad的大堂等,然後一齊食晚飯。今晚求其去浴場附近的露天餐廳食,環境都好好架。

先來杯500ml麥啤Löwenbräu Märzen(€ 5.5)

德國咸豬手Knuckle of pork with bread dumpling (€ 17.5) – 皮都係太硬,肉冇第一晚在慕尼黑Haxnbauer im Scholastikahaus吃的那麽乾,味道一般,整體上對這味德國國菜是失望的。

伴德國咸豬手的沙律,好味喎。

德國菜肉餃子Maultaschen (€ 8.5) – 餃子OK但洋葱湯底和昨晚吃的差好多,只係普通。

食完飯四圍行吓,條街好靜。

22:30至返到酒店

間房真係好鬼正,只住一晚,我唔捨得瞓呀。

夜媽媽都要落地下間Lounge – Oleander Bar個火爐邊嘆杯白酒,用有限時間同金錢,試晒Baden-Baden最好的東西。

白酒Glas Grauburgunder Heger 150ml (€ 4.8)

小太熊頂唔順要瞓了,我就出露台執相,影星星. . . . .

捱到02:00,終於頂唔住要瞓了。明早又要06:00起身行山,小太熊話我安排D活動似足D老嘢咁話喎。




補充資料 :

1.    Friedrichsbad不要太早,因為人少,最好18:00 ~ 22:00呢四個鐘,夠人多熱鬧,乜年紀都有,唔會只得亞禪亞佰。假日相信會更好。



---待續---

16 則留言:

  1. 嘩... 咁多步驟嘅!?
    你影星星好靚呀, 要曝幾耐光呀?
    [版主回覆11/18/2012 13:23:25]值得去呀,你下次可以遇返一日去試下
    張相曝了20min,但其實當晚唔算多星星,而且個天都太光~

    回覆刪除
  2. 嘩... 原來你有晒 planning 喇:
    泰‧拳‧布吉假期 – 2012年12月0
    極地追踪 挪威‧芬蘭‧愛沙尼亞 – 2013年2月
    太好了, 我依家返工好辛苦, 請假難咗好多.
    [版主回覆11/18/2012 13:30:35]係呀,買晒機票了,去學兩日泰拳和睇北極光,希望天氣好啦,今次這麼差
    我最怕難請假,好彩返咁耐工都唔難請假
    去多D三、四日短線粒

    回覆刪除
  3. 好羡慕你可以成日去旅行。我都超鍾意去旅行,不過冇咁多假
    [babii回覆11/21/2012 16:16:03]我都有18日假,不過我做酒店紅假一定冇得放。同埋好難儲到咁多銭。你的另一半一定好開心😉
    [版主回覆11/21/2012 12:21:56]我都係近3年至加到18日假,駁埋D紅假就見駛D啦

    回覆刪除
  4. wowow...你真係好幸福呀...成日有咁多旅行去, 仲成日搵到D咁特別嘅地方玩, 真係好羨慕呀呀呀!!! 不過好多謝你影咁多相& post咁多info出來, 等我地有機會都可以跟住咁玩
    我都好想試下去羅馬浴場! 但我好怕醜呀~~ haha
    [版主回覆11/22/2012 08:45:21]個羅馬浴場真係值得一試呀,感受下人地D文化嘛

    回覆刪除
  5. 光脫脫玉帛相見我都接受唔到��
    最後兩張照片的星空,好正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能因為這個原因,亞洲人真係好少😅
      那兩張相影到深夜02:00啊,因為酒店太靚,實在唔捨得瞓覺~

      刪除
  6. 祝你們有個甜蜜情人節!
    相信日本人可以接到男女玉帛相見的湯浴,但日本人好像沒有男女玉帛相見的去死皮與按摩?!
    我去土耳其都冇做去死皮與按摩,因為做的朋友話搓得好痛,我的團友做完也沒有好評。
    房間燈飾氣氛很好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳唷~差點忘記了今天是情人節😅
      日本現在也極少男女混浴了,印象中只在奧飛驒和屋久島試過,而且人數很少,不似德國這麼熱鬧。咁樣去死皮和按摩真係只此一家,聞所未聞啊。
      我都有聽過土耳其會男師傅替女客人按摩推油,不過都遠遠比唔上德國。
      房間真係舒服到冇朋友,唔捨得瞓,最後只係醒瞓了4hr。

      刪除
  7. 男女混浴不是人人可接受, 定有些人目不轉睛會好難受

    回覆刪除
    回覆
    1. 𥚃面沒有人這樣眼金金望住人的,其實個個都很自然地享受溫泉浴。

      刪除
  8. [擦去死皮] 若是異性是接受不到, 雖然對方會是專業的, 你試過覺得點?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我輪到的不是異性冇呢個問題,不過個個入到去都真係好自然的,𥚃面的氣氛也會令你很自然。不過如果真係唔慣可以skip這部份的。

      刪除
  9. 2點瞓六點起身, 點會係老野行程, 好明顯是分秒珍惜呀

    回覆刪除