2013年2月25日

泰 • 拳 • 布吉假期(3) – 布吉島Phuket Banyan Tree

泰國布吉島Phuket Banyan Tree – Double Pool Villa



泰•拳•布吉假期 – Day 4

<<布吉島>>

今朝起身覺得隻手冇咁痛,開始有好轉了,但仍未可上堂,所以通知教練取消上堂。又去Happy Elephant食完早餐後,乘的士去Phuket Banyan Tree

Phuket Banyan Tree已開業超過10年,10年前來過真係覺得又豪又靚,今日再來已不覺太豪華了。

Phuket Banyan Tree

去到只有11:00,但酒店即時比到房我。先飲杯薑茶Welcome Drink

管家用電動車送我們去房

今日係平安夜,小太熊訂了全Banyan Tree最貴的房Double Pool Villa比我嘆,每晚要HK$ 10259(包雙人早餐、In-room Dinner和放孔明燈)

一入房門要先穿過這條長廊


再入就係户外大廳

Double Pool Villa休息室

Double Pool Villa被水池圍着的睡房

Double Pool Villa花園泳池

Double Pool Villa 3.5m x 14m泳池

先在睡房外的水池食個麵飲杯茶

再一邊食水果一邊嘆暖水按摩池

好快原來已在泳池玩了幾個鐘,感覺時間過得太快。

房內有蒸氣浴室,蒸一陣又出去游一陣。

浴室可直接出花園,户外亦有花灑浴。

最後在這大浴缸浸熱水

沖完身差不多17:00了,時間怎會過得這處快。

每日黃昏Ice-cream Boy都會送來雪糕

好快又天黑了,間睡房越夜越靚。

Double Pool Villa的大門一樣咁靚,兩架單車是給我們玩的。

黃昏下的户外大廳

黃昏下的休息室

Double Pool Villa花園泳池

入夜後,管家送上孔明燈在自己花園放燈。

今晚係平安夜,房價包了In-room Dinner,可在指定Menu任點任食,因為今晚太大風又可能有雨,所以坐在大廳食。

自己在Rawai Beach7-11買的375ml紅酒(THB 150),配合環境,唔錯架。

水牛芝士蕃茄沙律Vine Rope Tomato Salad (THB 560) – 夠新鮮。

雞胸伴芝士沙律Traditional Caesar (THB 670) – 雞肉又鞋又淡。

酸汁中蝦粉絲Yam Woon Sen (THB 520) – 好味醒胃。

燒西泠牛肉伴酸菜Tam Nuea (THB 630) – 有牛味,幾襯支酒。

冬陰公大蝦湯(THB 450) – 用料十足,夠激夠辣。

烤羊架Grilled Princess Lamb Chops (THB 1350) – 羊味夠濃,但太熟。

烤澳洲肉眼Oven Roasted Tenderloin of Australian Beef (THB 1700) – 唔差。

菠蘿麵包布典Pineapple Bread Pudding (THB 390) – 香甜好味。

果仁蘋果批Almond Apple Crumble (THB 390) – 夠甜又有水準。

餐飯食足3hr,因為食一陣又四圍玩一陣,手痛都忘記了,因為已可就住用力揸刀义。

入黑之後職員執了房,好靚啊。


最後送上甜點宵夜,已飽到食唔落。

入夜再出去浸泳池
在這間房實在唔捨得瞓着覺. . . . .





補充資料 :

1.        由拳館Rawai Muay Thai Boxing Camp乘的士去Banyan Tree車費要THB 700,車程50min





---待續---

5 則留言:

  1. 好靚呀
    我相信我呢世人都唔會捨得住, 所以有得睇你地住都好開心
    that's real luxury!
    [版主回覆03/04/2013 14:21:27]你遲D可能捨得住啊!我上年都估唔到自己今年會捨得住。當係慳一個月豪一晚啦

    回覆刪除
  2. 咦... 點解又從極地跳回熱帶?
    [版主回覆03/04/2013 15:12:07]布吉島寫唔切吖嘛

    回覆刪除
  3. 愛麗斯的夢想世界2013年3月4日 下午5:04

    一萬蚊!!! 極地之旅費三分一
    [版主回覆03/04/2013 18:19:39]係每人5000,極地之旅的六份一

    回覆刪除
  4. 好幸福呀~但好貴!
    [版主回覆03/07/2013 17:28:37]一晚短暫的幸福

    回覆刪除
  5. 睇到我流晒口水...........................超級羨慕呀...........................我諗我要賺好多倍嘅錢先捨得喺度住一晚! 好羨慕!!!!!
    [版主回覆03/18/2013 09:15:27]一晚體驗吓啫

    回覆刪除