2013年2月1日

聖誕快樂Merry • Christmas Island (完) – 走過聖誕島 • 重返吉隆坡

聖誕島上一隻紅蟹經過多日大遷徒,終於從山頂樹林行到海邊,可以濕濕身回吓氣,繼續完成大自然偉大的使命。


聖誕快樂MerryChristmas Island – Day 9

<<聖誕島>>

原本官方預算今天晨早係今年的紅蟹產卵日,可惜今年雨水遲來了,而且雨量細,令產卵日再順延至 201316日,所以今日無緣見到千軍萬蟹在海灘產卵的壯觀場面了。

今日原本BookLisa 03:30出車睇紅蟹產卵,但泡湯了,改為06:30出車睇未完的紅蟹大遷徒,目的地只係和昨晚一樣,因為Lisa向旅遊局問了這裡是最多蟹的地方。

Lisa準時06:30接我們,今天還有另外3個客,和我們一樣Book紅蟹產卵Tour但泡湯了。

今日紅蟹的數量和昨天差不多












我放了部Video在地下拍攝佢地的動態,佢地就當部機條帶係草咁食。

在千百紅蟹之中出現隻紫蟹仔Little Nipper

因為我們要趕飛機,睇到08:15住回程了,回到Flying Fish Cove海邊BBQ

Flying Fish Cove看見一隻紅蟹經過多日大遷徒,終於從山頂樹林行到海邊,可以濕濕身回吓氣了。

Flying Fish Cove一棵樹的樹洞發現隻正在捕蛋的雀仔。

Lisa開始整早餐

有煙肉、魚、多士、果汁、奶和茶任食。

食完要走了,Lisa車我地去機場,仲大方地收少每人AUD$ 20Thank You!雖然看不到紅蟹產卵,但我仍對這次聖誕島旅程相當滿意。
11:35 – 15:00班機回到吉隆坡。



<<吉隆坡>>

落機便帶着大行李飛的去蔡蘭推介,位於Batu Cave的北海飯店。

只係17:30時間尚早,冇乜客。

竹笙螺頭湯(RM 28.8) – 鮮甜,正。

清蒸海蔘斑(900g ~ RM 108) – 魚肉脆嫩有質感鮮味不太出眾,但全身魚皮也像海蔘一樣厚,而且充滿膠質和魚油香,非常有特色,第一次吃這種魚,有機會一定再食。

全身魚皮也像海蔘一樣,足1cm厚,好食過龍躉皮。

蛋白蒸河蝦(350g ~ RM 56) – 北海飯店另一招牌菜,蝦肉味淡冇乜好講,但蝦膏像流沙一樣非常甘香,很特色的一味菜。

食完北海飯店,榴槤精小太熊話要過對面馬路食榴槤。

貓山王(1kg ~ RM 14,這個賣RM 20),甘苦味濃。

食完又飛的去酒店,遇着黃昏時間,勁難截車,最後只截到架大車Premier Taxi。上車冇耐,特然狂風暴雨,好彩上車上得快。

今晚住近Alor StreetLuxury Serviced Suites@Times Square Berjaya Times

上房前先去Luxury Serviced Suites 15/FJOJOBA SPA1.5hr Massage(每位RM 130)

雙人住宅式套房(不包早餐)每晚HK$ 626 – 客廳超大,有落地玻璃,景觀開揚。

有廚房,但冇爐頭。

有廚房,但冇爐頭。

放好行李,去阿羅街再食,當然要食黃亞華燒雞翼啦。

燒雞翼,見到都流口水。

話梅柑桔冰()(RM 3.2) – 酸酸甜甜仍然冇得彈;涼茶()(RM 1.8) – 冇乜特別。

黃亞華燒雞翼(每隻RM 2.5) – 完全冇跌Watt,依然皮脆肉嫩多肉汁。

仲有Quota,行過隔離間西湖茶餐廳試吓 强仔蠔煎。

叫了一客强仔蠔煎和一客羅白糕,强仔即刻開火炒炒炒。

强仔蠔煎(RM 12) – 有蠔香又有蛋香,唔錯。

强仔炒羅白糕(RM 5) – . . . . . 粉來的,Rubbish,食了三粒就放棄。
返房沖完涼瞓得覺都成01:00了。



聖誕快樂MerryChristmas Island – Day 10()

今日安樂醒,呢間衰房雖然Check-in Check-out麻煩又屈人的士錢,但外觀、位置和景觀真係OK

永興城茶餐室 吉隆坡人氣食店,由酒店行10分鐘便到,呢度人山人海,乜好嘢都有得食。

魚蛋粉(RM 6) – 河粉超滑帶米香,湯底清甜魚蛋又彈牙,一流。

腸粉加三寶(RM 10) – 我啱食但小太熊唔鐘意。

冷熱白咖啡(每杯RM 1.8) – 不及在怡保飲的白咖啡,但已比香港飲的貴價馬來白咖啡好很多。

出爐迷你蛋撻(每件RM 0.7) – 比得上灣仔檀島。

食完永興城茶餐室,揸住一頁陳年飲食男女的介紹,再去Pavillion Kuala LumpurFood CourtMee Jawa食福建蝦麵。

Mee Jawa福建蝦麵(RM 9.5) – 湯底OK有點蝦味,放在香港就唔錯,但在Kuala Lumpur而言只係普通OK,唔值得專程行來試。

時間有限,馬不停蹄,再去 新峰肉骨茶。

新峰原煲肉骨茶(RM 15.5) – 味較淡,骨唔夠香,試一次夠了。

油炸鬼(RM 2) – 碗汁重濃過煲肉骨茶,正。

蘋果雪耳(RM 3.6) – 清潤好飲。

蔘鬚紅棗(RM 4.5) – 真材實料,抵飲。

今年馬拉榴槤滯銷,連新峰肉骨茶都要賣埋榴槤。食完肉骨茶剛有大量榴槤從果園運到,老細介紹我哋食個最靚的竹脚王,佢話今朝至樹上跌落泥,肯定正過貓山王。

竹脚王(RM 20 ~ 1kg) – 老細果然冇吹水,呢個係極品榴槤,那種甘苦濃味的新鮮口感騙不了人的,超值。後悔冇買多三個返香港。

雖然已好飽,但仍盡最後努力過對面間 大樹頭蘇記。

滑蛋炒牛河(RM 11) – 為了這碟連岳少都大讚的牛河,食唔落都要隊半碟。
最後去JOJOBAR SPA做個2.5hr SPA Package(2Package RM 500),再乘的士去機場,估唔到特然又落大雨,困了在Times Square,迫住用RM 85買了張去機場的士Coupon(商場內賣RM 85,酒店內賣RM 100,自已行出馬路上車只需少於RM 60),劣。怪不得幾個華人的士司機都話香港好吖,夠文明,馬拉就唔得啦,始終做唔到文明大國。





補充資料 :

1.        如果自己冇車,可聯絡導遊Ms Lisa Preston (lisa@indianoceanexperiences.com.au) 安排接送,3hr觀看紅蟹大遷徒Tour每位AUD$ 65包早餐,兩位起。

2.        吉隆坡機場KLIACoupon Taxi去北海飯店RM105,車程90min

3.        因新加坡最近禁止馬來西亞榴槤入口,令馬來西亞榴槤近日跌了五成價,20127月在吉隆坡同一檔買貓山王要1kg ~ RM 2812月已減到1kg ~ RM 15,其它品程也跌了五成價。

4.        Premier Taxi由北海飯店去吉隆坡(Alor Street附近)車費RM 50,車程35min

5.        Luxury Serviced Suites@Times Square Berjaya Times沒有ReceptionCheck-inCheck-out和出入都超慢好痲煩,而且在Times Square沒有Meter Taxi,想搭的士要同佢買Coupon,但比市質貴40%,明屈客,唔Like

6.        吉隆坡永興城茶餐室位於Jalan ImbiJalan Barat交界,閃閃書寫錯了地址和位置。





-----聖誕快樂MerryChristmas Island()-----

16 則留言:

  1. 紫蟹樣子看來還有鼻子嘴巴和鬍鬚啊
    [版主回覆02/03/2013 09:51:52]永與城仲有幾檔我想試,下次再食
    住大馬都唔食榴槤??要學啦,真係好正架。
    間酒店算中價啫

    回覆刪除
  2. 哈,我仲以為香港人比較鍾意去沙巴
    [版主回覆02/06/2013 07:50:24]626一晚係港幣唔係馬幣呀,哽係中價啦

    回覆刪除
  3. 嘩... 你好擦得.
    [版主回覆02/20/2013 10:52:35]其實個肚已脹爆

    回覆刪除
  4. 好掂!好強!好正!
    好有心寫個 blog .
    [版主回覆07/19/2013 07:43:16]

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 都唔記得由幾時開始,去旅行就係不斷食~

      刪除
  6. 回覆
    1. 唔會變色架,而家亦長唔大的,Size一樣咁細。

      刪除
  7. 搵食是你們首要活動, 哈!

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 新峰的肉骨茶真係一般,反而星加坡有幾檔好味好多。

      刪除
  9. 很吸引的清蒸海蔘斑,今篇睇到流口水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好好食架,好想再食,不過唔知仲有冇機會,再返去間酒樓都未必有貨。

      刪除