2013年2月26日

泰 • 拳 • 布吉假期(完) – 玩轉曼谷 • 布吉島

布吉Banyan Tree – Double Pool Villa日出



泰•拳•布吉假期 – Day 5

<<布吉島>>

今朝晨咁早起身在房外睇日出

然後踩單車四圍去,出去Banyan Tree的私人海灘。

玩到08:00,踩着單車去The Watercourt Restaurant食早餐。

今日唔太熱,揀了户外坐位。

這裡的早餐不論在環境和食物質素,在Banyan Tree來講算係最差,連Sparkling Wine都冇。

最似樣只有這板新鮮蜜糖

不論環境和質素都極普通的早餐

食完早餐盡最後努力嘆埋間房

玩到中午12:00終於要Check-out了,埋單後乘Laguna Phuket的接駁車去Angsana ResortSPA,因為Banyan Tree SPA近幾年加價加到接受唔到囉。

Angsana Laguna Phuket Resort


Angsana SPA

今次做1hr Massage (THB 2500),水準和Banyan Tree差不多,好舒服,但價錢就平40%

做完SPA送上的冰茶甜點


還有時間,可以坐Laguna Phuket的接駁船遊覧一吓。



<<曼谷>>

遊完船河坐的士去機場,乘Air Asia 16:40 – 18:00班機回曼谷。乘的士(Total THB 260)BTS Asok站附近的酒店 – The Continent Hotel。但架的士只去到Asok站就唔識路,又塞車,為免浪費時間,我便落車自己行去酒店。

今晚住呢間The Continent Hotel,冇招牌,坐車真係過咗都唔覺。


大堂細細但好靚,有驚喜。

樓上走廊都好靚

間房仲靚,全落地玻璃雙人房連早餐每晚THB 2899

全落地玻璃浴缸,原本冇打算今晚浸浴,但見到佢之後點都要用吓。

放低行李從酒店行20minJe Ngor(姐鵝)食飯

20:00去到都唔駛等位,好彩。

椰汁冰Coconut Shake (每杯THB 60) – 清甜椰子味濃但又唔大甜,好好飲。

Je Ngor招牌黑椒蒜容炒蟹(800g ~ THB 1280) – 蟹肉偏淡鮮甜味嚴重不足,好彩肉嫩離殼,但蟹身又唔多夠肉,味道只和香港的避風塘炒蟹差不多,在曼谷如此價錢食得唔太高興,下次唔叫呢味。

椒絲腐乳通菜絲(THB 100) – 新鮮爽口好味,第一次食咁嫩口的通菜,切成絲後顯得更嫩,抵食。

中蝦炒米粉(THB 100) – 味道唔錯,有4隻蝦,蝦味OK,抵食。

反沙芋(THB 100) – 8大件,味道還可以,但和九龍城創發比就差好多。

食完飯返酒店天台游水,估唔到這個價錢的酒店都有個Sky Pool,好好喎。
返到房浸埋浴缸至捨得瞓。



泰•拳•布吉假期 – Day 6()

今朝07:00上位於35/F的餐廳早餐,又係落地玻璃,勁開場。


食得好舒服的一餐早餐

食完早餐乘的士去機場,這酒店的職員幫手截Meter Taxi,而且提醒的士是按錶收費,服務很好。

去到機場當然又要揾間候機室嘆吓喲免費好嘢,今次試呢間Louis’ Tavern CIP First Class Lounge


地方大人少少幾啱休息,但食物唔多。

Kahlua咖啡酒加水果

又完一個假期,坐10:30 – 14:20泰航返香港。返到香港諗住話返屋企啦,點知為食的小太熊特然又話要去布袋澳食象拔蚌剌身和象拔蚌粥. . . . . . . 攞住大行李去食. . . . . . . 佢話當响曼谷上機前的節目喎,死未。

點知去到海鮮島. . . . 今日冇象拔蚌呀,慘,唯有過發記食。

薑葱炒膏蟹(HK$ 292 ~ 19) – 肉又甜又厚膏又炒得鬆化,好死正,和昨天那隻蟹差不多重,但呢隻就多好多肉和膏,食得高興。

象拔蚌(每隻HK$ 748) – 做刺身加泡飯兩味,發記始終不太懂做刺身,刀工甚差,切到碎奄奄,食得唔過癮。

切到碎奄奄的 象拔蚌刺身,好彩都鮮甜。


象拔蚌泡飯呢味就差了,海鮮島的象拔蚌粥正好多呀,下次在發記一定唔再要呢味。
始終都要18:00至返到屋企。




補充資料 :

1.        Angsana Laguna Phuket Resort乘的士去布吉機場車費要THB 700,車程25min

2.        乘的士由Don Muang AirportBTS Asok站附近的酒店 – The Continent Hotel跳錶THB 160,機場附加費THB 50,公路費THB 45

3.        乘的士由The Continent HotelSuvarnabhumi Airport跳錶THB 210,不用機場附加費,公路費THB 45




-----泰•拳•布吉假期()-----

2 則留言:

  1. 愛麗斯的夢想世界2013年3月8日 上午9:55

    返香港無啦啦都食1000蚊... 小太熊, 勁!
    [版主回覆03/08/2013 12:09:10]佢太為食

    回覆刪除
  2. 請問下你係Laguna Phuket 去布吉機場預幾耐時間?
    [版主回覆08/15/2013 18:17:24]預30min夠了

    回覆刪除