2016年7月24日

這是最好的 南澳洲(1) – 動人之味 阿得萊德(Adelaide)

澳洲袋鼠島(Kangaroo Island) Seal Bay


袋鼠島(Kangaroo Island)是澳洲第3大島,位於 阿得萊德以南112km,面積4405平方米,島上有1,000,000隻袋鼠,8000隻海獅,15,000隻樹熊,人口就只有4000,完全是人間淨土。島上有獨特的自然生態,即使從澳洲本土入境,亦禁止攜帶一切蜂蜜及其製品,以保存島上獨有的純種食物基因。



-----------------------------------------------------------------------------------------------------
唔記得幾時聽過唔知邊件蛋散講過話「這是最好的時候,這是最壞的時候」,想不到今日會應驗在禾小太陽身上,那種令禾2個月廋了16磅的愁緖感覺,比現實更加真實。
  
不管怎樣,心跳還持續的話日子便要繼續過,所以禾還是須要在最壞的時刻走到最好的時候,什麼也不去想地和小太熊一起浪蕩 南澳洲


-------------------------------------------------------------------------------------------------------
小太熊很多月前已經買了2張國泰平機票,來回 阿得萊德 只須HK$5372。今次行程共9日,禾會首次自駕遊,小太熊就做GPS,一起玩盡 阿德萊德和袋鼠島。


-------------------------------------------------------------------------------------------------------
<這是最好的 南澳洲> 9天路線圖和行程

Day 1
國泰航空19:00從香港出發,直飛南澳洲 阿得萊德。

Day 2
06:10到達阿得萊德,乘巴士往市中心酒店Hilton Adelaide Hotel check-in
乘電車到Farmer’s Market行朝市食埋早餐。

中午到士多啤梨園Beernberg摘士多啤梨,然後到附近的 Hahndorf (德國村)飲啤酒食香腸。

晚上回市中心The Playford Restaurant食晚飯。

住宿Hilton Adelaide Hotel

Day 3
晨早乘07:05-07:40班機往 袋鼠島,在島上的Hertz Car4WD自駕遊。

從機場出車,早上遊Seal BayClifford’s Honey Farm,中午到Oyster Farm Shop食藍龍蝦和蠔,黃昏到酒莊DUDLEY Wines試酒及到燈塔Cape Willoughby Lighthouse

晚上住Sea Dragon Lodge,在酒店晚飯。

Day 4
在酒店食早餐後,往Flinders Chase National Park

中午到Andermel Marron Cafe食龍蝦海鮮餐。

黃昏入住Waves and Wildlife Cottage,自己煮晚飯。

Day 5
早餐自己煮麵食,然後往Kingscote出海玩浮潛。

中午到Island Pure Dairy食羊奶芝士,黃昏回Waves and Wildlife Cottage休息。

Day 6
早上到機場還車,然後乘10:30-11:05班機回 阿得萊德。

在機場乘的士直往Barossa的單車店租單車。

13:00出車,單車漫遊Barossa的酒莊和葡萄園,在酒莊Jacob’s Club午餐。

晚上入住Barossa葡萄園區內的Barrosa Shiraz Estate Hotel,自己在屋內煮晚飯。

單車店到酒店收回單車。

Day 7
參加一天試酒團漫遊Barrosa區內不同的小酒莊。

晚上回到Adelaide Central Market食生蠔,在Gaucho’s Argentinian Restaurant食澳洲和牛晚餐。

連續住2晚市中心的Peppers Waymouth Hotel

Day 8
Adelaide Central Market食早餐後,09:00租單車漫遊阿得萊德一天,17:00還車。

晚上到唐人街食晚飯。

Day 9
早上乘07:45-14:05航班回香港。




這是最好的 南澳洲  Day 1

今日依然好唔開心,所有預備工作都係小太熊做的,真是辛苦了小太熊。
15:00出門口,乘地鐵慢慢磨去機場。今日會坐國泰航空19:00班機直飛 阿得萊德,飛機準時起飛。




這是最好的 南澳洲  Day 2

<<阿得萊德>>

早上06:10準時到埗入境,現在拿特衰護照進入澳洲方便好多了,可以不用排隊,在入境時Scan完本䕶照便可入境,印都唔駛Chop

Scan護照的Scanner,簽了証的特衰護照適用。



出機場後轉左直行穿過所有的士站後,會見一個巴士站Stop 10,可以乘No.J1往市中心,車程約25min,可以在車上買張One Day Ticket(AUD$9.9),全日任坐巴士和電車。

在市中心的Stop E3落車,行8min便到Hilton Adelaide Hotel



Hilton Adelaide Hotel 位於唐人街和Adelaide Central Market旁邊,位置優越。



酒店很巧,禾08:00去到已經比禾check-in,在日本實有房都唔比你。

雙人淨房(每晚HK$866)  4人都很鬆動。



休息了一會,落樓下的Glenelg Tram - Victoria Square站坐電車去Goodwood RoadFarmer’s Market,剛才在巴士上買的一天票適用。

Glenrelg Tram - Victoria Square



車程只需15min,在Goodwood Road落車後行10min便到Farmer’s Market,那是一個買自家出品農産品的市場,亦有大量小食,很能感受到當地人的生活特質。

Farmer’s Market入口處



大鍋西班牙炒飯,剛剛開始煮。



新鮮麵包好香,好似好好味。



在這牧場檔口買了支鮮奶,當水飲。



南澳洲出產的 鮮奶(AUD$4.5 - 2 Liter) 當然比不上日本和韓國的好嘢啦,感覺比維記銀蓋奶新鮮,一場來到點都要試試地道牛奶的。



在這攤檔買一份三文治,和小太熊一起吃。



吞拿魚沙律通心粉三文治(AUD$8.5) 味道唔錯,但太貴囉,禾仲以為好大份添。



越來越多人,開始有市集的氣氛了。



Local的橙和蔬菜很吸引,小太熊想買,但點食喎,又重,咪棧哂錢。



當地出產的蜂蜜,禾都好想買啊。



有生蠔呀,新鮮開緊呀,食啦食啦。



老闆見到禾忟眼甘甘望實啲生蠔吞口水樣衰衰咁,便免費送禾忟每人一隻試味,嘩!又爽口又鮮甜,正,買半打嘆吓先。

生蠔6(AUD$8)爽口又鮮甜,但小太熊食到有一隻變了味。



健康飲品Green Juice(500ml - AUD$8.8) 加了蘋果、䕬和其他綠色蔬菜果,買了一支,酸酸哋很清新醒胃,飲完好舒服。



室內的市場有大量其他種類的食物



做澳洲小朋友真開心,應該冇香港小朋友咁大壓力啦,至少可以一種語言走天涯。



Local果汁酒、紅酒、雞蛋和麵包都是完全地道。



行完市集,乘電車回Victoria Square後,到Bus Stop D11No.864Stop 57,車程50min,落車即見 果醬舖Beerenberg,旁邊是士多啤梨果園。

Beerenberg是賣果醬的小店,有自家果園。



只要每人比AUD$4,便可以進入這士多啤梨園任摘士多啤梨,但摘得越多便要比越多錢,每1kg要收AUD$9.5架。


今個星期啱啱開始有得摘,所以都唔係太多收成,士多啤梨冇想像中咁大粒。



士多啤梨雖然已經好紅夠晒熟,但品種都是酸的,唔好話同日本或是塔斯曼尼亞比較,連在清邁吃到的士多啤梨都甜過佢,只摘了少少過吓癮便算了。



食完士多啤梨,坐Bus No.864回到Stop 55,在Hahndorf落車。

Hahndorf(德國村)  中間馬路加2邊舖,比德國某些地方更加似德國。



The Hahndorf Inn 小太熊話呢間餐廳巧有德國feel,個個都去架,唔去過唔算來過德國村喎。但禾忟唔係遊南澳洲架咩,唔係應該搵啲巧有南澳洲feel嘅餐廳架咩,不過禾只夠膽響心諗,唔緊開口問呀。



禾忟在最旺的時段來到,內外都坐滿人,只係剛啱有2人離開,唔駛等。



餐廳非常大而且爆場,真係似德國啤酒節咁旺,巧京比EC難角放炸彈呀。



德國大生啤(House Lager)(AUD$15) Menu全部啤酒冇標價的,任佢收,好貴呀。



Nurnberger(德國豬肉腸配德國麵包及薯泥)(AUD$29.9)  傳統德國口味,味道和在德國本土吃到的姨貓姨young



Hanchen Fluegel((烤雞全翼6)(AUD$10.5)  小太熊話呢處啲雞翼巧巧味架,一定要叫。講真又係幾巧味,仲巧抵食添。



唔記得由幾時開始,去旅行就係不停地食,所以食完Lunch又要食雪糕。

德國村內的雪糕店,門口有新鮮士多啤梨賣,還可以試食,但都係酸的。



2球雪糕 開心果加拖肥味(AUD$8.5)  香滑巧味的雪糕,但原來這間舖賣得特別貴,蠢咗添。



玩完德國村後,坐巴士返回酒店Hilton Adelaide,沖個涼休息一下,enjoy一吓酒店的設施。

嘆一嘆酒店的桑拿房,有按摩池的。



再在泳池游水曬太陽。



日落西山後,乘電車到Adelaide火車站,在對面的The Playford Restaurant食晚飯。

Adelaide Railway Station  火車站地下有間賭場的,禾路過多次都冇入過去。



The Playford Restaurant  小太熊話呢間餐廳响 阿德萊德的排名巧鳩架,所以一定要帶禾去見識喎,小太熊真鍚禾。



小太熊Book19:30枱,禾忟準時到,坐在牆邊位。



老規矩,一坐低就問禾要乜嘢水,隨口up要支Sparkling Water先啦,唔叫Tap Water了,費事小太熊又話禾寒酸。

Sparkling Water(1 Liter)(AUD$8.9); Sparkling Wine一杯(AUD$11)



澳洲生蠔(Smoky Bay Oysters)(AUD$26.5共有9)   鮮甜爽口有蠔味,味道比法國蠔好,而且非常扺食。



Caramelised Scallops(AUD$19.5)  帶子肉相當鮮甜,煎得很香口,配上香脆鬆化的果仁,連伴碟的煙肉都好味,送Sparkling Wine一流。



MSA Grass Fed Tasmanian Beef Fillet 220g(AUD$36)  牛味算香濃肉質亦算嫩,廚工唔錯,滿意。



Middle Eastern Huon Atlantic Salmon Fillet(AUD$34.9)  肥美的三文魚,廚工很好,好味。



飯後往 唐人街行夜街,順便在附近食埋雪糕。



阿得萊德 排名第一的雪糕屋 St Louis



2球雪糕(AUD$5.6)  焦糖脆餅和朱古力曲奇味,香滑高密度的靚雪糕,唔怪得排第一啦。




補充資料:

1.     AUD$1HK$5.62

2.     國泰航空 香港直航來回 阿得萊德機票,每位HK$5372

3.     阿得萊德 星期日的1天交通票每位AUD$9.9,適用於機場巴士,Glenelg Tram和往Hahndorf(德國村)的巴士。

4.     阿得萊德市中心Stop D1可以乘巴士No.864Hahndorf,在Stop 55下車,車程50min



-----待續-----

24 則留言:

  1. 回覆
    1. Adelaide只是普通大城市,下一篇去袋鼠島就好玩好多。

      刪除
  2. 回覆
    1. 唔記得咗由幾時開始,去旅行便會不斷搵食😆

      刪除
  3. 阿得萊德而家好長似咁旺嘅,又多嘢食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次去咋,比較悉尼又唔係特別旺,嘢食真係唔少,食大晒個胃。

      刪除
  4. 回覆
    1. 未去之前都唔知原來南澳洲有咁多嘢食😋

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,時間鬆動好多,唔似去歐洲咁忙。

      刪除
  6. [雙人房 瞓4人都很鬆動] 他們地方就是大

    回覆刪除
    回覆
    1. 平均澳洲的酒店房真係大過歐洲的房,人口密度低真好。

      刪除
  7. 回覆
    1. 現在四處都貴了,星馬泰的物價更加升得離譜,在澳洲就算貴一點也覺得值,始終地方都乾淨啲。

      刪除
  8. [Local的橙和蔬菜] 佢地的pack 好大, 真係幾難帶著

    回覆刪除
    回覆
    1. 人多去又住有廚房的Apartment就可以買,真係幾新鮮吸引的。

      刪除
  9. 回覆
    1. 唔出奇啊,差不多個個去阿德萊德的人都會去呢度。

      刪除
  10. 都覺得每次(除了行山), 都會增磅, 你們都是很高興的試多種食物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,回來再食少啲減返,難得去到外地乜嘢都想試吓,好唔好食都得個知字,發覺好多人成日吹水乜都大讚好食。

      刪除