2016年7月30日

這是最好的 南澳洲(2) – Eat Local@袋鼠島(Kangaroo Island)

澳洲 袋鼠島(Kangaroo Island) Waves and Wildlife Cottages外兩隻野生袋鼠正在打架。


Waves and Wildlife Cottages是最能代表 袋鼠島的酒店,酒店只有7座獨立屋,位處袋鼠島北部的Stokes Bay,面向大草原、斷崖和海灘,酒店四周都佈滿大量野生袋鼠。坐在獨立屋的露台嘗着紅酒一邊欣賞日落一邊觀賞野生袋鼠的動態,不就是我們最想過的生活方式嗎?





這是最好的 南澳洲  Day 3

毯廳巧緊踭呀,因為獅禾第痴自駕遊,禾未試過架,唔知會唔會炒車呢,唔知小太熊會唔會炒禾呢。

晨早04:30要起身執包包了,乘05:00班巴士往機場,單程票要AUD$5.2,巧貴啊,咗廳的廳票才AUD$9.9

今日坐REX Regional Express 袋鼠島的Kingscote35min機每位來回HK$800
隻飛機好細咋,唔知安唔安全呢。


原本隻機07:05起飛,但最後都delay40min,攪到08:20才到埗。




<<袋鼠島>>
  
到袋鼠島了,巧開心呀,但點解冇袋鼠嘅?唔通得個名,巧似處女島冇處女一樣



袋鼠島的機場細細,像專為小太熊而設。



一到Kingscote機場立即去Hertzcounter攞車,小太熊一早已幫禾Book了架自動波4驅車,巧貴架,372hr (共行了800km)連保險雜費埋單要成AUD$690,加埋AUD$121油錢,除均每行1km要成AUD$1有多,等於在香港坐的士,不過冇辦法架,果度係咁貴架,除非唔去啦。

今次租這輛TOYOTA RAV 4 AWD自動波4驅車,最arm禾揸。



出車了,第醫痴齋歪果自駕就非常順暢,開到120km/hr如入無人之境,從機場直驅Seal Bay只用了45min,職業水準啦。

09:30便到達Seal Bay,趕得及09:45的近距離觀賞海獅TourSeal Bay的沙灘長期都有海獅曬太陽,但一定要跟Tour才可以進入沙灘近距離欣賞海獅,否則只可以在看台遠距離睇,Tour每位AUD$33

   
Seal Bay Visitor Centre遠望沙灘,一片碧海藍天。



很快跟著導遊行落沙灘,見到海獅了,識郁架,真架。



巧多海獅躺在沙灘踝曬呀,有啲仲周身郁添。



2隻為了爭女而打架,真係為女死為女亡。



為了呢條女打架,值得麽?



去完Seal Bay,順路去埋隔離的Bales Beach LookLook,因為租車時那職員話Bales Beach都有海獅的,而且冇職員睇住,摸佢都得呀;嘩!吹到咁正,唔去埋就對唔住真神阿啦了。

Bales Beach 很元始的海灘,像是伊甸園一樣,只是欠了亞當、夏娃和海獅,禾忟由頭行到尾,搵埋岩石最隱閉的位置都係只找到白果。



驅車前往下一站 蜂蜜園,今次要行Unsealed Road,但是難唔到我喎,在Unsealed Road都開90km/hr,死未。

話咁快又去到 蜂蜜園Clifford’s Honey Farm



Clifford’s Honey Farm,你可以找到最純正潔凈的野生蜂蜜,澳洲政府為了保持這裡蜂蜜的品質,禁止從所有地方(包括澳洲大陸)帶蜂蜜及其製品進入袋鼠島,可想而知這裡的蜂蜜有幾珍貴。


Clifford’s Honey Farm只是一棟小木屋和一個大蜜蜂場。



小木屋是商店,主要售賣蜂蜜,500g只售AUD6,平到笑,禾買了3樽慢慢飲。



蜂蜜雪糕(AUD$3.5) 用島上的Free Range雞蛋和園內的野生蜂蜜製成,蜜味清香,質感軟滑,是我吃過世界上最好食的雪糕,今日好滿足好驚喜啊。



帶着感動的心情離開蜂蜜園,直往Oyster Farm ShopOyster Farm Shop是生蠔門市部,旁邊是蠔場,賣的蠔保證是袋鼠島最新鮮的。

Oyster Farm Shop   坐在戶外食蠔,胃口一定更豪。



室內環境亦一絕,決定坐在這裡先吃一半,再出外食埋另一半。



生猛袋鼠島 淡水藍龍蝦(Marron)(500g AUD$50) 店長推薦,是最大Size的藍龍蝦。



袋鼠島生蠔一打(Natural Oysters)(AUD$15) 爽口蠔味濃,食一打都唔夠喉。



雜錦焗生蠔一打(Mixed Grill Oyster Platter)(AUD$24.5) 共加上6種醬油焗烤,蓋過了蠔味,都好味的,但我喜歡生食多啲。



焗淡水藍龍蝦(Grilled Marron 500g)(AUD$50) 啖啖肉很爽口,唔止淡水,仲淡味添,焗得唔夠熟仲好生,食到我敏感,要小太熊一個隊晒成隻,唔掂。



在戶外嘆這餐Local Food,可惜龍蝦失色了。



食完蠔繼續向東行,去到Penneshaw要入油了,入了AUD$27



再向東行不遠,去到一間Local酒莊Dudley Wines



酒莊內可以免費試酒。



DUDLEY Wines的餐廳好靚啊,面向草原和大海。



試了4款酒,幾好飲的,價錢很平,每支只係AUD$20-40,我都買了2支。



對着這優美環境品酒,又點捨得走呢。



買多杯 凍朱古力(AUD$6) 太甜太Heavy了,早知唔叫。



DUDLEY Wines太靚了,又冇人,只附出幾十銀港紙便可以有這種享受,簡直係人間樂土。



繼續向東走,到達燈塔Cape Willoughby Lighthouse前有一間靚到冇朋友的Café,趁佢17:00關門前入去飲杯個B

Zest & Thyme Café



又包起一間咁靚的Café,今次實縱壞小太熊了。



坐在這個位嘆杯個B(每杯只賣AUD$5),延年益壽啊!



Café的戶外坐位,令人relax.....唔識形容了。



坐到Café關門後,向東走到盡頭,便到達今日最後一個景點 Cape Willoughby Lighthouse

袋鼠島最東邊的燈塔  Cape Willoughby Lighthouse



天灰灰加上毛毛雨,行了一會便離開,明早再來過。

離開時遇到蛇呀.....巧京



今日住的酒店Sea Dragon Lodge在燈塔和Cafe附近,自駕3min便到。Sea Dragon Lodge共有一座12客房的大屋和4座較細的獨立屋,小太熊今次Book了一晚最平的房,位於大屋內,貪佢的大廳和露台最靚。

Sea Dragon Lodge的大屋



屋外已經見到有野生袋鼠,巧得意呀。



酒店的大廳面向大海非常舒適,話就話係公用的大廳,其實今天酒店只有4個客,另外一啤住獨立屋有自己的大廳,不會過來的,即是我同小太熊用晒。



大廳外的露台,陣間在這飲杯紅酒享受一吓。

大屋內有2間大房,每間大房內再分有2間雙人房和1個浴室,今次租了其中一間大房。

Sea Dragon Lodge雙人房2(連雙人早餐)每晚HK$2317,可以住4人都很鬆動。



Sea Dragon Lodge的獨立屋,有自己的向海大廳,但環境當然比唔上大屋啦。



Lodge附近行一陣玩吓袋鼠,18:00左右回到大廳開飯。小太熊加錢訂了住家晚飯,屋主今晚會來煮飯和我們一起食。

2位住家晚飯收AUD$135,有齊頭盆、沙律、主菜和甜品共4道菜,另有清水和果汁免費供應,也可以自備紅酒。


先在露台享用頭盆 肝醬麵包,紅酒是剛才在DUDLEY買的。



水牛芝士沙律



主菜 檸檬汁煎Catfish



甜品 雪糕朱古力餅


晚飯沒有令人驚喜的味道或賣相,但環境就滿分,整體上是滿意的。


補充資料:

1.     REX Regional Express 阿得萊德去 袋鼠島的Kingscote,來回機票價每位HK$800,機程35min

2.     乘巴士No.J1X 阿得萊德市中心到機場,車程35min,單程車費AUD$5.2(星期一至五的價錢)

3.     幫襯Hertz 袋鼠島租TOYOTA RAV 4 AWD372hr800km,包括所有保險、GPS及雜費(油錢另計),共收AUD$690。全程油錢共AUD$121

4.     今日入油17.5 Liters,共AUD$27

5.     袋鼠島非常少車,十分容易自駕,即使是unsealed road都唔難控制,我這自駕新手都完全冇問題。

6.     黃昏駕車時千萬小心有動物特然衝出馬路。




-----待續-----

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,又平又鮮甜,所以一日後再去食多一次。

      刪除
  2. 蜂蜜雪糕很吸引!
    最平的房都很靚喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蜂蜜雪糕勁好食啊,正到第二日特登楂了15min車去食多一次,下次再去袋鼠島都一定再食,仲會買多啲蜜糖回來。
      我覺得平房仲好過啲貴價獨立屋添~

      刪除
  3. 沿途風景優美,又有好野食

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個島又靚又多嘢食,而且過夜的遊客唔多,令人非常之舒服。

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,人口稀疏遊客又唔多,一定會再去多次住多幾日。

      刪除
  5. 回覆
    1. 相比歐洲或亞洲的碧海藍天,澳洲更多一點寧靜舒適。

      刪除
  6. 回覆
    1. 對呀,而且澳洲的保育工作做得相當出色,自然環境都得以保存。

      刪除
  7. 回覆
    1. 好好飲添呀,今次後悔只買了兩瓶,下次一定再買多好多。

      刪除
  8. 生蠔一次唔好食咁多, 有人一次食成兩打, 因金屬問題引發大病, 後悔也無用, 有排醫

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在香港很少食的,去到法國澳紐和日本才吃多一點,通常一次只吃半打左右,今日的蠔太正,所以吃多一點。

      刪除
  9. 一路行一路體驗一定好開心; 他們甜點都偏甜; 餐廳環境好正, 好嘆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊,今次在袋鼠島玩得好開心,島上的餐廳普遍都好好的。

      刪除