2018年10月11日

環遊韓國 春光無限(完) – 機張松葉蟹 • 橫行 釜山甘村洞

韓國 釜山甘村洞文化村(부산감천문화마을)小王子與沙漠狐狸
甘川洞文化村 (부산 감천문화마을)位於距離釜山市中心 土城洞約1.5km的山丘,密密麻麻的彩色小屋呈階梯式從上而下聚集在山丘上,被稱為釜山的 馬丘比丘,極受旅客喜歡。那裡的原名是「甘川洞太極村」,50年代韓戰時期,全國難民湧入釜山並敍集在山丘上建房子,令 甘川洞成昔日的難民集中地。2009年釜山政府推行活化舊區計劃「夢想釜山馬丘比丘」,由村民與藝術團體合力改造甘川洞成藝術村,最後變成現在的彩色世界。



環遊韓國 春光無限 – Day 10()

<<釜山>>

昨晚小太熊決定今天早上要加插一個節目,就是先遊一遊 沙上站附近的 洛東江櫻花路,然後才去甘村洞和機張。

今早06:30起身執行李,07:00 check out並把行李放在酒店,然後乘地下鐵Line 2 海雲臺(No.203) 沙上站(사상)(No.227)T-money車費₩1500,車程45min,出站後再行15min便到釜山的櫻花秘景「洛東江櫻花路」。

洛東江櫻花路 長長的單車小徑兩旁全是茂密的櫻花樹,比得上昨天的
余佐川啊。好彩小太熊英明決定加插這節目,否則走寶了。


去完咁靚的地方人都開心的,跟著乘地鐵Line 2 沙上站(사상)(No.227) 西面(No.219),然後轉Line 1 土城(No.109)T-money車費₩1500,車程40min

土城站6號出口上地面後,轉乘 綠色小巴(No.1-122-2)15min便可上到 甘川洞,T-money車費₩1050


剛落小巴便看見 甘川洞彩色小屋佈滿整個山丘的美景,這個景也是整條村最美的角度。


剛行入村口便發現好嘢,要買比小太熊做早餐了,佢今朝未食過嘢,會餓親架。


乳酪軟雪糕(요거트 플레인)(Yogurt Prain)(₩3000)超級香滑好味呀,乳酪帶點微酸又勁香牛奶味,從未試過這麼好食的乳酪軟雪糕,連歐洲吃到的都比唔上,有驚喜!!


沿著最高的大街行,不單只小屋的外觀和內部都靚,連街頭的櫻花和信箱都很有品味。


韓國女生們都穿起韓服玩自拍。


行到一處見大排長龍,原來是和小王子影相呀,我同小太熊又一齊排。


排了30min,終於同小五子影到張靚相,小太熊好鐘意小王子架。


隨便一條小巷都咁靚,甘村洞真係好得呀!


우인 café行了咁耐覺得呢間咖啡店最靚,入去歎埋先至走。


近落地玻璃個位超級正,頂樓仲有個露天位一樣咁好。


红豆冰沙(눈꽃팥빙수)(₩9000)冰沙像綿花一樣咁軟,紅豆大粒夠腍又唔係太甜,頂部的糯米小丸子夠煙勒,好好食的沙冰。


食完之後上天台參觀一下,原來個view靚到冇朋友架。


回到起點坐小巴返去 土城,轉乘巴士No.1003 機張(기장)

在這巴士站等了10min便有No.1003巴士,往 機張車程1hr15min,車費₩1700


中午14:00去到 機張市,往 機張市場方向走,沿路已經滿街小販、好多水果賣。


機張市場(기장시장)裡面主打海產街市,有約10間海鮮餐廳,以賣松葉蟹為主。


海產和蔬菜多到不得了,真想租間有廚房的屋,自己買來煮。


海膽肉(每份₩10000)個樣好好食,見有個韓國大媽買了一份,原來我想買一份到海鮮店食(加些少廚費便可以),不過小太熊冇話好又冇乜反應,所以最後冇買。


這些海膽原來十分細隻,每隻只有乒乓球大小但就好多肉,和食開的唔同種架。


呢檔海鮮餐廳在市場正中,十分搶眼。


松葉蟹和蟹都好大隻,不過唔標價,都係睇多幾檔先。


這裡的海鮮酒家職員都相當激進,一見有客人行過便不斷Sell,又話比Discount,又話檔檔都「Same same」,稍為行慢些望一望就立即被Target,一定要有幾呎厚的面皮才可以格到價,所以我最後亦只問了一檔,見𠍿OK便幫襯了。

最後幫襯了這檔,因為只有佢標了價錢,而且有比我Discount和有嘢送,價錢都算平。


大松葉蟹₩450001kg ; 蟹就₩300001kg,價錢和2014年在 速草市的大浦港差不多。


㨂了解這隻大松葉蟹,秤一秤有2.1kg,職員話原價₩94500,但可以計我₩80000


我見價錢都差不多,但見佢斷了一隻細腳,問佢換過隻,佢就話送多一隻 蟹給我。

約有500g,買就要我₩15000,現在送埋比我。


加埋即是計了大約75折,價錢都OK,又玩了咁耐,都唔好意思再格價了,就幫襯佢。

樓上就是食店,揀完蟹之後職員便帶我們上來㨂位。


真露(₩4000)送牛肉豬肉海鮮都咁夾,價錢又平,攪到餐餐都叫一支,真大鑊。


每位收₩3000廚費包括小食,都幾抵呀,小食有煎蔥餅和凍蝦,好味的。


兩隻蟹好快已經蒸熟,亞姐快手快腳地拆肉。


清蒸松葉蟹+(₩80000)蟹蓋的蟹膏可以加錢來炒飯,當然要試試啦。


蟹腳和蟹鉗都很鮮甜脆嫩,冇來錯機場市場啊。


蟹膏炒飯(每份₩2000)已經冇乜蟹膏味,不過炒飯加了紫菜和芝麻一同炒,很香口好味。泡菜豆腐湯是送的。


餐飯都很滿意,全張單₩94000,唔算貴。

接著乘的士往 海東龍宮寺,車費₩7600(起錶₩3300包首2km)

海東龍宮寺(해동용궁사)沿海而建的一座古廟,幾值得一遊。


很多善信來拜佛呀,一定會夢想成真。


走了,沿馬路行去巴士站都很多櫻花。


乘巴士No. 181(No.100都可以)(₩1200)回去海雲台酒店,車程30min

回到酒店攞返大行李,乘地鐵往 沙上站(사상)(₩1500),再轉 輕鐵往機場(₩500),車程60min

釜山航空準時21:35起飛,23:45回到香港,玩足10日,眀天一早還是要返工......







補充資料 :

1.  ₩1000 HK$7.38 (永恆找換公司)

2. 釜山的公共交通都可以使用T-money,在所有梗有一間喺左近的便利店7-11GS25都可以增值。

3. 釜山市內很多的士,很容易截車,只需預備韓文地址給司機便可以,普通的士起錶₩3300包括首2km,之後大約1km - ₩850







-----環遊韓國 春光無限()-----

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 有陽光又有藍天,甘村洞的顔色特別出啊。

      刪除
  2. 回覆
    1. 比 扎嘎其市場平很多啊,味道唔錯,下次可能會再去食多次,試埋那些細海膽。

      刪除
  3. The colourful houses are quite beautiful.

    回覆刪除
    回覆
    1. 現場睇都一樣咁靚的,甘村洞很值得去。

      刪除