2012年3月6日

緬甸的天與地(6) – 在蒲甘的天空上……用我的愛去畫夕陽虹

緬甸蒲甘(Bagan)的日落,感覺有點如幻似真. . . . . . . .
緬甸蒲甘(Bagan)這個歷史名城,除了城內二千幾座佛塔值得遊覽之外,蒲甘的日出和日落也是不可不看,結合大自然及歴史文物的世界級奇景。如果一定要比較,我會把蒲甘的日出和日落排在柬埔寨吳哥窟之上。



緬甸的天與地 – Day 4

<<蒲甘>>

繼續上一篇的Day 4行程。上午遊覽了6間廟,唔食Lunch去了行市集,下午再遊覽多4間。

7 大佛廟Ananda Pagoda,分東南西北4個近乎一模一樣的入口,連我都攪錯了出入口,仲比小太熊笑我添。

大佛廟Ananda Pagoda

大廟共有4樽金佛,我先拜拜其中一座。

8站係 – Bagan Mour,又係平平外觀,主打塔頂景觀。

Bagan Mour內有一樽卧佛

塔頂遠望真係幾壯觀,值得一到。

塔下有個賣Postcard的小女孩,見佢不斷Sell都冇人幫襯,好失望慘慘的,我走過去幫佢買了一套 8Postcard,佢開價Kyat 3000就照比佢啦,一來算合理價,二來真係幾同情他們細細個就要揾食,做成了生意佢都好開心,希望佢地明天更好啦。

馬車繼續穿過佛塔群去下一站


9 – Su-la-ma-ni Pahto,又係大廟,馬車伕話這間廟係必到景點。

入到廟又拜吓先

最後一站 蒲甘最大的佛廟Dhamma-yan-gyi Temple

又拜,今日正式係朝佛之旅。

15:00打道返酒店,途經大廟That-byin-nyu

再經今朝睇日出那座佛塔Minnyinkon

返到酒店在泳池游陣水,沖個涼,都冇時間休息又要出動,因為要趕去睇日落。蒲甘最出名睇日落的地點係Shwe-san-daw-Paya佛塔,從酒店慢慢行25分鐘便到。

Shwe-san-daw-Paya佛塔

上塔的石級都好斜

上到塔頂都未開始日落,四圍睇睇 萬塔之城的全貌,壯觀呀!

開始人山人海了,不斷有人上塔。


連大師都要上泥睇日落呀


面向日落的最高位有幾迫?行都行唔郁囉。


17:15夕陽下一片迷霧


17:30太陽慢慢下沉了,心裡啍着在天空上……用我的愛去畫長虹……,同小太熊一齊全世界四圍睇日出日落都幾浪漫架,希望佢唔好睇到嫌啦。

看着夕陽西下,感覺今日的行程是如此Perfect

太陽落山後行返酒店,沿途也是如此美景。

晚上的That-byin-nyu會發光架

今晚又返洒店食,小太熊食緬甸Set Dinner(每位USD 25),又係有齊湯、沙律、牛肉、蒸魚、雜菜、白飯、甜品和熱茶,再送一杯可樂添,味道比昨天好。


我就食西式Set Dinner(每位USD 25),先送上一杯Sparkling Wine同麵包。

Western Dinner Set – 忌廉湯,幾好味喎,因為大廚落了味精。

Western Dinner Set – 芝士球多士沙律,算係合格。

Western Dinner Set – 炸大蝦配意大利飯,啲飯和我在意大利南部食到的一樣味,但對蝦就垃圾到暈。

Western Dinner Set – 飯後水果甜品,OK啦。

食完飯同小太熊行返房,中途見到遠處點晒臘燭圍住幅舊城牆,過去望望,不得了呀,有人食緊Private Dinner2人佔用一個舊城牆遺跡,仲有拉濶音樂添。。。。。

小太熊問我點解佢冇得食,我答唔出添。。。
今日行程Perfect啊,日出日落都靚,坐馬車爽時廟又唔錯,天氣勁好,算係近幾次旅程最幸運了。




補充資料 :

1.    在蒲甘租馬車遊古城,由日出至日落每天(3個鐘Lunch Break) Kyat 17,000,只可坐2人。

2.    不計日出,租一天馬車大約可遊10間佛廟。

3.    Shwe-san-daw-Paya佛塔睇日落要16:45前上到塔頂霸位,否則要落低一層才有位。





---待續---

8 則留言:

  1. Pikpik 2012年3月11日下午12:232013年11月12日 晚上7:56

    你好!我是路過的,看到你板面日落的照片...太震撼同感動了,跟在馬爾代夫望著滿眼藍色海水一樣驚嘆...你的照片好感動啊! ^__^ 只想留個言....沒有什麼的....:)[小太陽
    2012年3月11日下午12:27]
    謝謝你欣賞

    回覆刪除
  2. tengkoi 2013年8月28日上午11:232013年11月12日 晚上7:57

    小太陽,你好。我想問bagan間酒店有WIFI嗎[小太陽
    2013年8月28日下午12:09]
    有的,但好慢和成日斷線

    回覆刪除
  3. 好壯觀的景色,見到都開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日好開心啊,天氣咁好日出日落都咁頂級~

      刪除
  4. 樓梯幾企, 人又多, 都要小心

    回覆刪除
    回覆
    1. 我早上去,那時冇咁多人。後期真係人多,連郁動都要小心,驚太大動作推咗人落塔就大鑊。

      刪除
  5. 日落好靚,全日睇左咁多廟咁多佛,比我一定搞唔清邊度打邊度

    回覆刪除
    回覆
    1. 入廟前和後都同馬伕confirm 一次個名同位置的,否則我都一定唔記得。

      刪除