2015年6月18日

斯里蘭卡 全接觸(完) – 告別 斯里蘭卡的微笑

斯里蘭卡的微笑

今次旅程只有短短6日,留在斯里蘭卡的時間更加只有4天,但是過得十分充實,每朝05:30便起身睇日出,一直玩到深夜睇埋星星才瞓覺。在這短短4天時間接觸到的斯里蘭卡人,都很友善並且好客,雖然位處印度附近,但斯里蘭卡人完全沒有印度人的狡猾,遊斯里蘭卡,不須要像去印度那樣,處處提防。希望16年後再來斯里蘭卡時,這裡會變成另一個新加坡,人民生活富裕。




斯里蘭卡 全接觸 – Day 5

<< Haputale >>
繼續上一篇行程。

回程時路過這間黃色小屋,Tuk Tuk司機主動停車。



原來對面有一座涼亭,茶姑們正在把收成拿到來交貨出糧。



先地茶葉秤一秤,再放在地上打包。


睇完茶葉交收,司機繼續開車往前行,來到這裏又見到更多茶姑在交收茶葉,於是叫司機停車比我影些相。


茶姑們辛勞了整個早上後,便把摘到的茶葉拿到這裡交收,出糧。飲食男女話,佢地每摘1kg茶葉只有USD 1,真係辛苦錢。



回到Dambatenne Tea Factory後,入去參觀。


參觀茶廠入場費每位Rs250,有專人講解整個制茶葉的過程,參觀大約20min

大形的吹風機正在風乾新鮮的茶葉,再拿去磨碎和烤焗。


參觀完茶廠仲早,便叫司機停在Haputale,可以落車行一會。

Haputale這小鎮很細,只有一條馬路加幾間商店和街市,半個鐘乜都行晒。



鎮內不少平價旅館,環境同樣開揚。



公共巴士站



Tuk Tuk亦係主要交通工具。



馬路和火車軌道交滙處



Haputale街市,主要賣日用品和蔬果。



Haputale火車站



沒有火車時,個個人都鐘意响鐵道上面行,很有feel啊。


13:40離開Haputale,直接行180km回到Colombo食晚飯,這程車預算行56hr,然後在斯里蘭卡最Top的餐廳 Ministry of Crab2.5kg的斯里蘭卡肉蟹(價錢和新加坡無招牌一樣咁貴),令今次斯里蘭卡之旅變得完美。

開始的100km非常暢通,只用了2hr,心諗可能17:30便到Colombo了。誰知,跟著段路開始多慢車頂住,而且落瀑雨,令車速只有30km/hr

差不多18:00時車到去Kaduwela,最後20km路程,諗住19:30乜都到啦,起碼有2.5hr食飯。㸃知去到一個路口.....明明應該繼續向前的,但司機卻向右轉(轉錯路可能要行多大半粒鐘,好浪費時間麻),我立即提佢行錯路喎,點知佢居然答話冇行錯,佢識路.....唔通我的GPS錯?定係改了路?


司機在Kaduwela(星星位置的路口) 轉向TO AIRPORT方向


架車方向不變繼續行了20min,越來越唔對路,這方向是去機場的,我覺得條友想直接車我地去機場,然後收工。我便問:「呢條路唔係去Colombo架喎!」司機:「Colombo?好塞車,唔入得去架,入了去便趕唔切去機場。」我:「唔係吓話?我今晚01:20機喎?咁早去機場做乜呀?一早Plan好去Colombo食蟹架喎!」

架車越行越遠,現在返Colombo可能真係趕唔切了,我唯有話:「咁車我去Negombo食飯啦,我食完飯至去機場。」司機:「Negombo?好遠架!你想食蟹,我車你去附近一間支那菜館食啦,好正架。」

其實Negombo離機場只有10km左右,遠佢條毛,我開始覺得司機想提早車我去機場早啲收工,在玩嘢。不過佢完全拒絕去ColomboNegombo,我又擺明唔要咁早去機場(咁早去做乜春啫?坐5個鐘咩?白痴。有病。),只有同佢繼續遊車河。

架車又行多20min,司機又問:「你們想去Negombo?」我:「係呀!」司機:「你肯定夠時間去機場至好喎。」我:「一早plan好時間啦。」如此,司機便轉往Negombo方向,但條粉葛有Highway唔行行大路,塞車到爆,最後20:10才去到Negombo的沙灘餐廳。

Negombo的沙灘有很多餐廳,但我們找不到有新鮮斯里蘭卡肉蟹賣,只有海死,而且冇乜邊間睇得上眼,最後只有㨂間最多人的算了。


<< Negombo >>

Your Family Restaurant 人氣最盛的餐廳



我和小太熊坐出沙灘,食燭光晚飯。



招牌Seafood Platter(Rs 3500)有龍蝦一隻,大蝦2隻,吞拿魚一塊,細藍花蟹2隻,魷魚和薯條。

全部死貨,龍蝦又淡又硬,大蝦冇乜蝦味,吞拿魚完全唔掂,蟹肉...酶的,魷魚一般啦,最好食係薯條,賣成200港紙,離晒普。


 炒飯(Rs 800)唔講得好食,但都食了半碟,因為另一碟海死太難食。

食完呢餐更加憎個司機,無啦啦發神經破壞了這次完美的旅程。原本佢這幾天又準時又好態度表現唔錯,只係耐唔中行錯路和有些on9,小太熊今早還叫我比USD 80 Tips比佢,我現在扣起了,慳返。

食完難食的一餐,22:00車我們到機場,PK,太早航空公司的櫃位都未開呀,check in唔到on99,條司機正咸蝦,攪到我又唔高興自己又賺少USD 80,虎頭蛇尾,何必呢。

22:30才能check in,大把時間,可以去候機室沖個身飲啲嘢。

Lotus First Class Lounge (Colombo)



自制玻蘿橙汁冰,很多年未飲過了。




斯里蘭卡 全接觸 – Day 6 ()

飛機準時01:20起飛,07:40到達新加坡。

<< 新加坡 >>

小太熊好心急話要食黃亞細肉骨茶,於是乘的士出去,08:15便到達。

黃亞細肉骨茶   今日極少人,上次人山人海啊!



招牌肉骨茶(S$9.1)湯底冶味,豬骨亦很夠肉味,小太熊話肉骨茶都係最鐘意呢檔。

豬皮(S$2.7)好好味。油炸鬼(S$2.1)油菜(S$5.4)就普通,而且很貴唔抵食,但浸完湯後又好好食。白飯(S$0.7) 羅漢果冰(S$2.7)


食完肉骨茶,行25min來到小印度附近的Swee Huat Eating House,尋找飲食男女介紹的神級叻沙店 結霜橋叻沙(Sungei Road Laksa)

結霜橋叻沙位於27座地下Food Court



附近就係 小印度



等了30min終於開檔,都有幾個遊客拿着旅遊書來幫襯。



黃大姐專注地做好每一碗炭火叻沙



羅漢果冰和薏米水,清熱解暑。



結霜橋叻沙(S$ 2)血蚶非常鮮甜,但除此之外,只算是碗普通好味的Laksa,比不上檳城愉園茶室的Laksa,不值得專程老遠來吃。



跟著坐的士(S$ 6.6)567 Balestier,飲食男女介紹的 流落凡間的海南雞飯My Rice,㸃知去到已經...執笠了。

...唯有周街行睇吓有咩食。

小太熊入了間老餅店買豆沙餅,幾好味架。



最後在附近一間 黎記食海南雞飯。



海南雞飯餐(S$ 7)普通一餐,肯定冇天天海南雞飯咁好食。



鯇魚生(S$ 8)幾特別,很鮮味。


無無聊聊食了2餐麻麻地,好像白來了新加坡。

乘的士返機場,今次完全冇附加費,S$ 15便返到機場。

Sats Premier Lounge (Terminal 3) 



這候機室又大又舒適,仲有OTO按摩椅,好舒服啊。


飛機17:05回到香港,好少咁正常的時間回家。

小太熊又要忙下次葡萄牙之旅了。



補充資料 :

1.        乘星航經星加坡來回斯里蘭卡,每位HK$5703

2.        S$1HK$5.73(滙豐價)

3.        從星加坡機場乘的士往黃亞細肉骨茶跳錶S$ 16,加埋早上繁忙時間附加費等等,共需車費S$25,車程25min




-----斯里蘭卡 全接觸()-----

4 則留言:

  1. The air ticket price is acceptable for 5 day short trip.

    回覆刪除
    回覆
    1. 價錢OK的,最重要係長假期都冇乜加價。

      刪除
  2. 聽你咁講去斯里蘭卡比印度值得去喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 期實如果印度啲人唔係咁變態,冇咁多壞人賤人,印度真係好多嘢睇好值得去的。斯里蘭卡冇咁多嘢睇,但是安全啦。

      刪除