2018年8月30日

環遊韓國 春光無限(4) – 海浪號列車(Rail Cruise Haerang) 環遊韓國鐵道旅程

韓國專貴旅遊列車 海浪號(Rail Cruise Haerang)

近年世界各地都興起 豪華火車旅遊,2008年起連韓國Korail也開始經營 海浪號列車(Rail Cruise Haerang)環遊韓國旅程。海浪號列車共有8卡,最高載客量只有54人。8車卡之中有3卡是2人房Deluxe Room (每卡最多8)2卡是4人房Family Room (每卡最多16),還有1 卡是2人大房Suite Room (全車只有3),另外有1卡餐廳和1卡酒吧,24hr供應免費酒水和小食。海浪號列車在每個星期二至星期四都舉辦3天環遊韓國旅程,食得招積住得舒適,行程必令少到韓國的人充滿驚喜。




環遊韓國 春光無限 – Day 4

<<首爾>>

今天參加了 海浪號列車(Rail Cruise Haerang) 3天環遊韓國旅程,早上08:30會從 首爾站發車,所以今天要早點起床。

06:45起床後快快執行李,乘2個站地鐵到 首爾站,T-money 車費₩1250,從離開酒店門口去到集合地點 首爾站Beans & Berries只需20min

咖啡店Beans & Berries咖啡又貴又難飲,全靠 海浪號在這𥚃集合才有這麼多客。


列車職員08:00來到咖啡店接我們,首先是比錢,23Suite Room總共₩2,900,000,好貴好肉赤呀,不過價錢已經全包了這3天所有費用,完全不用再洗多1蚊。

職員接著派房鎖匙和行程表,並帶我去㨂 咖啡,2杯都又酸又難飲,售價每杯₩4100,團費已包。


08:15左右職員帶我們上火車攞房了,8卡火車都好長啊。


嘩!走廊設計好靚,咁長的車卡只有3Suite Room,我們住其中一間。


房間裝飾不走豪華路線而是走年輕路缐,窗夠大令人很舒服,冷氣熱水都很夠力,最唔好係車廂(包括走廊)時不時傳出一陣渠味,好樣衰。


列車準時08:30離開首爾站,直往韓國南部 全羅南道的 順天市(순천시),預計車程約4hr15min

4卡是 餐卡,環境都幾舒服,坐底食早餐先。


這水吧24hr供應紅酒、白酒、啤酒、汽水、果汁、牛奶、咖啡、茶和淸水,包保唔會冇嘢飲。


小食櫃亦是24hr供應水果和小食。


今朝火車上的早餐,牛奶非常好飲比得上日本貨,曲奇餅都好正,壽司的味道好新奇,是 餐蛋壽司和吞拿魚蛋壽司,幾好味的。


食完早餐便到 5卡酒吧集合,職員會介紹今次的3日行程,各團友也要自我介紹。這團唔Full,全車只有38個客,平均年齡應該有65以上了,完全沒有小朋友,我和小太熊最後生,亦是唯一的外國人。

酒吧的裝飾也是走年輕路線,和團友的年齡有些格格不入。


全體 車務員也來個自我介紹,佢哋個個都是多才多藝的後生靚仔靚女,唱歌跳舞樂器乜都得,而且待客親切友善,無時無刻都笑容滿面。


簡介完之後便返 餐卡飲些紅酒。


接著職員替旅客們搽指甲油,麻甩佬都可以走去搽,好變態啊。

在火車上的時間過得很快,一陣就已12:45,到達韓國南部的省份 全羅南道 順天市了。



<<順天>>

全羅南道 順天火車站行出火車站便上旅遊巴士,開始今天的半日遊。


巴士直駛到 順天灣濕地(순천만습지)附近,首先在餐廳「들마루」吃燒鰻魚,蔡瀾曾經話過,全羅南道有全韓國最好的食材,其中的鰻魚更加是頂級食材,點都應該試吓咁話。

用餐時間13:10 - 14:10只有1hr,不過一坐下便開始食,都很足夠。

地道韓國餐廳「들마루」 除了鰻魚,這裡的烤鴨也很出名。


炭火烤鰻魚套餐 有齊湯、飯和很多配菜,另外每餐飯都必有冰凍的啤酒、汔水和清酒,如果自己埋單,這餐飯每位₩23000


醬油蟹 這配菜都很精美、雖然較細隻,不過小太熊話佢幾好味,只是始終冇上次在首爾食的大蟹咁正。


炭火烤鰻魚 鰻魚的肉質很嫩,味道亦充滿鰻魚油香、好好食的鰻魚,不過上枱時已經凍了,扣晒分,旅行團餐始終差一點。


飯後不用5min車程便去到 世界五大沿岸濕地之一 順天灣濕地(순천만습지),濕地由一大片密密麻麻的蘆葦草田與遼闊的泥灘組成。從入口處行約2.5km前往 龍山瞭望台便可將順天灣的優美景觀盡收眼底。

順天灣濕地(순천만습지)的停留時間是14:15 - 15:50,原本很足夠上瞭望台的,不過開始一段時間行得太Hea,攪到最後要跑返去起點。

順天灣濕地(순천만습지)


大門口附近個景已經好靚,四處都見 蘆葦草田與泥灘。


導遊不斷停下腳步用韓文吹水,團友們就留心聽書,火車職員用英文說15:00可以入去園內的咖啡店歎免費咖啡,不過我和小太熊決定自己四處行。

從這木橋開始行大約2.3km,上到山頂便是 龍山瞭望台。


沿途風景優美,都是濕地、小河和蘆葦草田。


過了這小吊橋要開始上山,路程大約需要20min,都幾斜的,唔怪得冇一個團友行這一段。


由於時間有限,要急步上斜路和樓級,行到喘晒氣,小太熊因為近日吃得比較多,開始頂唔順了。

上了大約7成高,可以看到這片美景了。


只剩10min要從這裡來回山頂,必須要跑上山了,小太熊決定放棄,只有我一個自己跑上山頂,辛苦到得廿度氣溫都全身濕透,不過都凖時上到山頂。

龍山瞭望台望向整片 順天灣濕地,非常壯觀,行到底底都濕埋還是值得的。


求其欣賞了3min已經15:20了,還剩30min便要上車,要行2.5km回到起點,因為唔想遲到影衰腥港人,所以決定半跑半競步地回程,由於前日行完 漢拏山雙腳還未復原,跑回程時相當之腳軟,不過最後都凖時回到車上。


旅遊巴士繼續開往另一站「樂安邑城(순천낙안읍성)」。

樂安邑城 屬於 世界文化遺產,是韓國代表旅遊景點中第16位,朝鮮時代的代表性規劃城市,現存大量韓式古建築和少量的原居民。今次遊覽時間由16:20 - 17:40,算是很充裕。

古城被城牆包圍着,入口處是一座城樓。


城內的櫻花樹都剛開始開花了,繞著城牆頂行一圈可以見到古城不同角度的風貌。


古城同時被群山環抱,城內仍然存在少量的農耕活動。


韓國古代的圖騰,分存在原居民住所的四周。


古時的舊式監獄和刑場,也可以在城內找到。


在入口處城牆頂上,可以見到整個古村落的日落全貌,好靚啊。




<<光陽>>

旅遊巴士接著車我們到附近的 光陽市(광양시),今晚吃 光陽烤肉,用餐時間是18:15 - 19:30

Namdo Gourme Restaurant (남도음식별미집)1955年開業的老店,是 光陽烤肉的專門店。

光陽烤肉套餐(如果自費每位要₩26000)每人有180g牛肉,配菜無限添加,清河、啤酒、汽水和清水多到飲唔晒。


牛肉應該不是韓牛,但肉質和肉味都唔錯,至少入口時會覺得好食。


放在炭火上烤熟,見到都香噴噴,成身牛肉味。


韓式烤肉食法是用菜包著烤肉和辣醬同吃,冇咁熱氣架。


今天兩餐飯都很滿意,又好食又地道。

光陽站(광양역)火車駛了來這裡接我們,唔需要回順天上車。


20:00又再起程,剛才雖然食得好飽,但仍然想去餐卡relax一吓。


餐卡放滿了水果小食和飲品,點忍得住唔攞,除非收錢啦。


雖然已經很克制,但都拿了些水果、白酒和鮮奶慢慢歎。


今晚有餘興節目,列車工作人員輪着唱歌玩樂器,最後仲開埋Band,巧勁啊。


咪睇團友們個個都七老八十,佢哋High到爆呀。

今天的火車節目十分唔錯,只是在我來講覺得價錢貴了些。


  



補充資料 :

1.  ₩1000 HK$7.38(永恆找換公司)

2. 首爾公共交通都可以使用T-money,在所有梗有一間喺左近的便利店7-11GS25都可以增值。

3. 從明洞乘地鐵到首爾站,T-money收費₩1250

4. 海浪號列車(Haerang Rail Cruise) 3天環遊韓國旅程,2Suite Room總共收費₩2,900,000,價錢已經全包了這32個人的 所有費用,行程豐富,饍食一流。




---待續---

16 則留言:

  1. 得1個鐘食飯,都幾趕下

    回覆刪除
    回覆
    1. 食的時候唔知幾時完的,可以慢慢食,但是較率很高,坐底就食食完就即刻走,所以食的時候唔覺得趕的。

      刪除
  2. 全日行程完全唔洗煩,仲有酒任飲,晚上有餘興節目,簡直超級豪華團!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好玩又好食,如果價錢可以平一些就簡直Perfect。

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實10年前已經睇中佢好想玩,不過太貴一直唔捨得,到現在才狠心玩一次。好彩10年來價錢都冇變。

      刪除
  4. 個景幾靚,但咁貴既車就都你睇下, 食餐旦就唔太健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實自己坐火車去順天市都好容易,只是較少旅遊書提到這個地方。
      食幾件啫,有節制的的😅

      刪除
  5. 烤物用菜食係好D, 但加埋辣醬之後只係好過無加

    回覆刪除
    回覆
    1. 但韓國人興咁樣食的,入鄉隨俗嘛,都好好食架。

      刪除
  6. 回覆
    1. 用官方網站的e-mail訂位,出發當日在首爾站的Cafe約好比錢。

      刪除
    2. 原來這樣,我試過 on-line 訂了幾次都不成功😅,謝謝你呀!

      刪除
    3. 我用英文訂位,佢見係香港,用中文回覆。

      刪除
  7. 可以俾官方網站條link嗎?

    回覆刪除